منتدى شملولة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شملولة

منتدى للفتاة والمرأة العربية
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حتـــــــــه فوكيــــــــــــره مطرقعه مووووووت للمطـــــــرقعين وبسسس
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 1:36 pm من طرف رندووووووش

» خلطة لتخسيس عشرين كيلو فى شهر واحد
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالأحد يوليو 24, 2011 5:53 am من طرف زائر

» فنجان كيك ... حلى بسيط بالصور
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالإثنين يوليو 04, 2011 5:32 am من طرف زائر

» رساله طالب علمي الي حبيبته
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالإثنين يونيو 27, 2011 1:11 pm من طرف mero

» شعر حزين جدا
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالإثنين يونيو 27, 2011 1:03 pm من طرف mero

» جميع الحلويات الشرقيه
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالخميس يونيو 09, 2011 5:09 am من طرف mero

» ملف كامل للعنايه بالشعر
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالخميس يونيو 09, 2011 4:56 am من طرف mero

» حكموامثال ومواعظ
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 10:24 am من طرف mero

» حكم وامثال ومواعظ
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 9:46 am من طرف mero

» تقولى اية للى فى بالك.....
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالثلاثاء مايو 24, 2011 5:18 am من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
p!nk girl - 3403
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 
Sweety - 2755
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 
الست شملولة - 2678
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 
prettyangel - 2376
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 
ندى حلوانى - 1985
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 
nour.2010 - 1633
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 
bero - 710
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 
mory - 621
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 
شيمو - 426
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 
lolo2000 - 378
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty 

 

 رفيــــــــق عمـــــــــــــري

اذهب الى الأسفل 
+2
الست شملولة
sara_110
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالإثنين يونيو 14, 2010 5:12 pm

فى الليل كأإانت سارة سهرانة على النت كعادتها مع اصحأإبها تتلكم وترغى

منة: يابنتى احمد كلمنى امبارح عنك
سارة:يااه عايز منى ايه ده بقأ دلوقت قوليله سارة مش فاضية
منة:هههههه بطلى رخامة واسمعى للاخر
سارة:حاضر سيادتكم انى اسمعكم تحدثوا
منة:لا ياراجل بت بطلى رخامة علشان شكلى هرتكب جريمة
سارة:ياه اخيرا حلم حياتى هيتحقق واشوافك فى الاحداث ياقلبى
منة:اخرسى بقـــــــإأإ علشان اوصل الكلمتين اللى الواد قالهم
سارة:هو اخوكى ده يا اما عبيط يا اما عبيط وانا ارجح ان الاجابة التالتة هى الصح
منة:هههههههههههه عبيط والله علشان حب واحدة زيك
سارة:لا لا احنا هنغلط ولا ايه
منة:اه هنغلط عند حضرتك مانع
سارة:لا هعديها ليكى بقلبى الابيض الكبير
منة :ماشى يارخمة
سارة:يلا قولى بقا حمادة حبيبى قال ايه
منة :بيقولك متزعليش
سارة:ازعل من ايه هو خانى امبارح وقلبه مش مسامح(اغنية تامر حسنى)
منة :هههههههههههههه لا ياعبيطة
سارة:امال ازعل ليه هيتجوز عليا
منة :ههههههههههه لا بس بيقولى "انا حاسس انها مخنوقة وزعلانة اوي بس مش عارف اتطمن عليها ازاى انا استغربت منه اوي بجد بس شكله بيحس بيكي"
ريم(فى سكون غريب عليها)
سارة:اخوكي فكرنى باحمد
منة:احمد مين يابت (منة حست ريم متضايقة وتحاول تهزر معاها)
سارة: احمد اللى كان معايا فى المدرسة وانا صغيرة وكنت انا وهو كنا مش بنفترق واتفرقنا للظروف
منـة(متضايقة على صاحبتها):لسه فكراه
سارة:اكيد كنت ببقى بضحك معاه ويقولى متعيطيش واقوله انا مبسوطة يقولى لا انتى متضايقة وكل ده كنا صغيرييييين لو كأإن معايا لما كبرنا يمكن كان ساعدنى
منة:طيب لسه مش فاكرة اسم باباه يمكن نعرف نوصله حتى نطمن عليه
سارة:والله لو فكراه كنت انا دورت عليه بس بجد مش فاكرة اسم باباه خالص
منة:واخويا شبه
ريم:اه اول مرة حد يحس بيا وانا مش متضايقة مع انى لما كنت عندك كنت بضحك ضحك هيستيرى معرفش ازاى عرف انى مخنوقة وعايزة اعيط
منة:علشان تصدقى بقا انه بيحبك
سارة:ياشيخة وانا قولت انه مش بيحبنى
منة:الله الله الله شكلك وقعتى ومحدش سمى عليكى يابت
سارة:بس يازفتة مش انا اللى اقع يابنتى انا تقيلة اوي
منة:اية وزنك بقا كام دلوقتى(ترخم على ريم وتعرف انها ما تحب حد يقول انها تخينة)
سارة:يارخمــــــــــــــــة انا وزنى لسه زي ما هو رشيقة يعنى
منة :انتى اللى قولتى انا تقيلة مجبتهوش من عندي
سارة:بطلى رخأإمـًة بقا وطمنينى على اختك علشان لما جتلكم كإأنت تعبانة
منة:لا الحمدلله بقت احسن
سارة:سلمًـى عليها كتير قوليلها سارة شخلع بتسلم عليكي
منة:ههههههههه الحمدلله اشتغلتى ياحبيبتى امتى
سارة:الحمدلله اتوظفت فى كباريه لوسى اللى جنب بيتنأ (لوسى رقاصة مشهورة فى مصر)
منة:ههههههههه انا كنت حاسة ان لوسى مش هتسيبك فى حالك
سارة:هههههههههه بقولك يامنون
منة:قولى ياقلبى
سارة:انتى عملتى ايه مع محمد
منة:استغفر الله العظيم ليه بس تفكرينى
سارة:والله العظيم انا اسفة مكنش قصدى بس عايزة اتطمن عليكي
منة:ياحبيبة قلبى فدأكى والله مزعلتش بس انتى عارفة انه بيخنقنى
سارة:معلش ياقلبى ان شاء الله ربنا يخلصك منه
منة:معرفتش ياسارة اعمله حاجة بجد
سارة:ليــــــــــه بس
منة:النهاردة كان واقف فى الشارع ومعاه ناس وعاكسنى بس لما مشيوا لا الواد محترم اوي
سارة:عاكسك ازاى
منة:يابنتى كلمنى عالموبايل هتجنن ياسارة واعرف جاب رقمى ازاى
سارة:شوفى اخوكي بيصاحب مين يامنة (خايفة على صاحبتها وبتحاول تخليها تنسى)
منة:ههههههههههههههه ضحكتينى والله
سارة:يارب ياعمرى ضحكتك تفضل موجودة على طول
منة:ربنا ميحرمنيش منك ياسوسو
سارة: ولا منك يامنونتى
(ماما سارة ندتها تقوم من النت شوية لانها طلبت من سارة انها تنظف غرفتها من 4 ايام وسارة منظفتهاش)
سارة:معلش يامنة لازم اقوم ماما شكلها هترمينى بره البيت
منة:ههههههههههه ليه بس
سارة:يابنتى طلبت منى انى انظف اودتى من 4 ايام بس وزعلانة انى مروقتهاش يرضيكى يامنة كده
منة:ههههههههههههه الصراحة ربنا يكون فى عون مامتك
سارة :ليه بس ده انا عسولة خالص
منة:اه بس مطلعة عينها فى الترويق والتنظيف ده
سارة:اعمل ايه بس مش بحبببهم والله خالص خالص
منة:ربنا يكون مع احمد اخويا لما يتجوزك
سارة:يابنتى يحمد ربنا انه اتجوزنى اصلا بعدين احنا هنستهبل مين قال انى هتجوزه
منة:هههههههههههههههه والله محدش قال انا بخمن
سارة:خمنى بعيد عنى لانى دلوقتى متعصبة علشان هقوم اروق
منة :ربنا يكرمك ويوفقك فى الترويق والتنظيف يااختى
سارة:هههههههههههه ماشى يابت يلا هبقى اكلمك بكره الصبح علشان هجيلك زي ما اتفقنا
منة:اوكى ياحبيبتى هستنأكى .
سارة:اوكى عايزة منى حإاجة يامنونـة
منة:لا يابطوطتى تصبحى على خير بقا لانى هنأم
سارة:مأإشى ياقمر تصبحى على خير
منة :نظفى كويس وبضمير بلاش نظام الهبل اللى بتعمليه فى الترويق ده
سارة:هههههههه حاضر ياختى يلا سلام
منة:سلأأم ياسوسو
سارة: بنت عندها 18 سنة وفى كلية هندسة ديكور وبتحب صحاباتها اوي وبتعشق النت وتكره الترويق
منة :من صديقات سارة المقربين وعندها 18 سنة ومعاها فى كلية هندسة بس قسم كبارى وبتحب سارة اوي وبتحب النت زي سارة
احمد :اخو منة وبيمووووت فى التراب اللى سارة بتمشى عليه وهو احمد صديقها ايام الطفولة بس هى متعرفش ولا هو كمان يعرف

والدة سارة:سارة سارة سارة
سارة:نعمين نعمين نعمين
والدة سارة:اخيرا جيتى يعنى لازم انده سنة عليكي
سارة:انا اسفة ياحبيبة قلب سارة(وباست ايد والدتها)
والدة سارة:اه ما اصل انا مبخدش منك غيرالكلام
سارة:والله ياماما بكره اروق اعمل ايه
والدة سارة:ربنا يكون مع جوزك والله
سارة:هو يطول يتجوز سارة على اصلا
والدة سارة:ليه هيتجوز مادونا
سارة:الله الله عليكى ياماما وكمان بتابعى مادونـا والله طلعتى بتتفرجى على التليفزيون ياشقية
والدة سارة:هههههههههههه والله انك عفريتة بعدين شقية فى عينك كلمينى عدل
سارة:ههههههههه اسف ياباشا سماح المرة دي
والدة سارة:ههههههههه يلا على الاودة بتاعتك روقيها مش هتهربى منى
سارة: حاضر ياماما
(وراحت سارة وهى باصة فى الارض وبنفس مكسورة تصعب على الكافر وبعدين فكرت تخلى ترويق اودتها شىء مميز وحلو شغلت الاغانى وبقت بترقص وهى بتروق وتتنطط لحد ما خلصت الاودة ومن التعب اترمت على السرير وراحت فى نوم عميــــــــــق)

الساعة 11.30 الصبح

صحيت بدري وكالعادة متضايقة لانها تحب فى الاجازة ما تصحى بدري
سارة:يعنى انا ايه اللى يصحينى بدري لو كنت بحب كنت قولت الحب اللى صحانى بس انا عايزة انام
والدة سارة:بنتى العبيطة بتكلم نفسها
سارة:هههههههههه اعمل ايه عايزة انـــــأإم
ام عبدالخالق:ههههههههههه يعنى ما انتى نمتى لازم تنامى كتير يعنى
سارة:اه علشان احس انى فى اجازة
والدة سارة:هههههههههههه ربنا يهديكى قومى افطرى
سارة:لا مـأما عاوزة تبوظيلى الرجيم بتاعى
والدة سارة:ههههههههه قال رجيم قال يابنتى انتى لوخسيتى مش هنشوفك
سارة:بردوا مش هاكل
والدة سارة:ربنا يهديكى هقولك ايه
سارة:ياماما انتى لازم تساعدينى انا عايزة ابقى رفيعة
والدة سارة:ههههههه (تحاول تكتم ضحكتها)طيب اساعدك ازاى اعملك تمارين الصباح
سارة:اتريقى عليا ياماما بقي
والدة سارة:هههه لا مش قصدى والله بس اساعدك ازاى
سارة: مش تفكرينى بالاكل
والدة سارة :من عنيا حاضر يلا قومى اعملى تمارينك وهديلنا البيت
سارة:هههههههههههه حاضر من عيونى
(سارة اشتغلت تمارينها الصبح بس وقامت جابت لتر البيبسى جنبها وفتحت اللاب وابتدت اليوم الطويل بتاعها)
ريم:سارة هاتى البيبسى
سارة:اقولك ابعدى عنى محدش هياخد البيبسى بتاعى متحرمنوش منه بقى
ريم:ايه ياعبيطة انتى اتهبلتى ولا ايه
سارة:لا يابنتى انا هبلة من زمان اصلا
ريم:هههههههههه عارفة وده العادي بتاعك
سارة: انا حاسة انك بتشتمينى
ريم: (خافت من سارة) لا ياحبيبتى ابدا
سارة:طيب سيبينى بقا واياكى والبيبسى
ريم:طيب خلاص هجبلى بيبسى من الثلاجة
سارة:روحى ياشيخة بس حاسبى وانتى ماشية من المواصلات
ريم:هههههه رخمة
(سارة فتحت النت لقيت صديقتها عهود ونطت من الفرحة)
ريم: بت اتهدى بقا خيلتينى
سارة:يابنتى انتى مش لاقية حاجة تعمليها
ريم:مش شيفانى بكتب شعر يعنى عايزة تركيز لوسمحت اخرسى
سارة:لا ياراجل على اساس انى قاعد معايا احمد شوقى
ريم: لا حافظ ابراهيم يارخمة
سارة:خلاص هسكت ربنا يكرمك وتخلصى الشعر اللى فى ايدك
ريم:خليكى فى حالك
سارة :ماشى ليك يوم ياظالم
ريم:تنرد فيه المظالم يارخمة
سارة:ههههههههه حلوة دي يابت
ريم :قالت طبعا حلوة لانها منى
(سارة اتعصبت جابت علبة المناديل ورمتها على دماغ ريم)
ريم: اااااااى غبية انتى
سارة:احسن علشان تبطلى غرورك ده
ريم: (بضحك)ماشى يارخمة
(سارة فتحت عالايميل مع عهود وبدت الكلام بطريقة تبين قد ايه عهود وحشاها)
سارة:وحشتيييييييينى وحشتييييييييينى وحشتنيييييييييييييييينى
عهود:ههههههههه فديتك وانتى بعد وحشتينى والله
سارة:فينـــــــــــك يابنتى من زمان محدش بيشوفك
عهود:والله ياعمري كنت مشغولة شوية علشان خطوبتى
سارة:اللللللللللللللللله الللللللللله شكله استاذ يونس من اولها هياخدك مننأ
عهود:ههههههههههههه ياقلبى ما حد يقدر ياخدنى منك انتى عارفة انى بحبك
سارة:احم احم مقدرش عالكلام الحلو ده ياناس
عهود:ههههههههه لا خليكى قوية وهتقدرى ياقلبى
سارة:ههههههههه قوليلى عاملة ايه واخر اخبارك
عهود:انا تمأم الحمدلله ياسوسو وانتى؟
سارة:الحمدلله تمـــــــإأم ياقلبى
عهود:اخر اخباري كنت امس مو فى البيت
سارة:ياوحشششششششة خرجتى من غيري
عهود:هههههههههه اسفة ماما نسيت اخد الاذن
سارة:هههههههه ولا يهمك يابنتى هعديها ليكى المرة دي
عهود:ههههههههههه والله روحت السينمأإ مع اخوي واختى كأن يوم ولا اروع
سارة:بتغيظينى يعنى وانتى عارفة انى مبخرجش
عهود:ههههههههههههه لا مو قصدى والله
سارة :ولا يهزك يابنتى
عهود:هههههههههههه حاضر يامامتى
سارة:صحيح يونس عامل ايه؟
عهود:تمإام الحمدلله بيسلم عليكي
سارة:الله يسلمه
سارة:قوليله سارة بتقولك ابيت ام رفضت الفرح هيتعمل فى مصر
عهود:هههههههههه فديتك والله لسه بدرى على الفرح
سارة:ملييييييييش دعوة علشان يفهم من دلوقتى ولو مش عايزة يسيبك
عهود: والله على كيف حضرتك ان شاء الله يسبنى او لا
سارة:ههههههههه احسن علشان مبقاش لوحدي
عهود:امإا انك ندلة صحيح
سارة:ههههههههه تربيتك
عهود:هههههههههههه خلاص بربيكى من جديد يابنت
سارة:اسفة مامى
عهود:هههههههههههه هعديها
عهود:حبيبتى سوسو معلش بقوم ارتاح شوية وباكل تؤمرينى بشىء
سارة:هتوحشييييييينى يادودي
عهود:ياقلبى وانتى اكتر بس بنتكلم بالليل ان شاء الله
سارة:ان شاء الله
عهود:سلإأإم ياعمري
سارة :سلام ياقلبى
(سارة افتكرت انها مكلمتش منة ومنة مستناياها صرخت بصوت عالى)
ريم:ياشيخة ادعى عليكى بايه بس حرام عليكى
سارة:ههههههههههه اسفة والله بس علشان المفروض اكلم منة
ريم:وانا ذنبى ايه
(سارة راحت لريم ترخم عليها وحضنتها)
سارة:علشان انتى تؤامى اللدود
ريم:كان يوم اسود يوم ما بقيت تؤامك ياشيخة
سارة:ههههههههههه بصى هكلم منة وهرجعلك
ريم:ياريت مترجعيش
سارة:هههههههههه متخافيش هرجع يعنى هرجع
ريم:ربنا يرحمنى منك

ريم:تؤام سارة والاتنين على طول يهزروا وبيموتوا فى روح بعض وما يفترقوا ابدا وريم فى كلية اعلام انجليزى ومتفوقة فى دراستها وتحب كتابة الشعر والقصص وهى ممتازة فيهم وتحب تاخد راي سارة على طول فى اى شىء تكتبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
الست شملولة
Admin
Admin
الست شملولة


عدد الرسائل : 2678
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : احم احم
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Female31
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 24
نقاط : 13368
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالإثنين يونيو 14, 2010 5:29 pm

تحفه اوي يا ساره بجد بجد بجد :D
كملي كملي كملي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://shamlola.yoo7.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالإثنين يونيو 14, 2010 6:33 pm

ميــًًرسى ياقلبـًي
ومن عيونَى حـأإضر هكمـًـل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 15, 2010 10:31 am

عهود:20 سنة ومخطوبة ليونس وصديقة سارة كتييير ومن الامارات ودمها خفيف كتير وتحب النت مثل سارة واكتر

محمد:عدو سارة ومنة شخص يضايق منة ويلازمها على طول ومنة تكره اكتر من اى شىء فى الدنيا وسارة تكره لانه يضايق صديقتها وهو يحب منـًة بس مش عارف يشرحلها ازاى وبيضايقها بدل ما يوضح ليها حبه

(سارة جريت تكلم منة وهى عارفة ان منة هتتصعب عليها لان سارة نسيتها ونامت كتير وكمان صحيت قعدت عالنت بس حولت تكلم منة بطريقة تنسيها كل ده)

سارة :حبيبة قلبى
منة:لا والله
سارة :ايه ياحبيبتى مالك
منة :هنستعبط على اساس انى نسيت
سارة: (بتحاول تهرب )نسيتى ايه ياعيونى
منة:كل ده نوم سيادتك بتستهبلى صح؟
سارة:ليه بس؟
منة:نسيتى ان احمد مشغول والمفروض هو اللى هيجبنى اوصلك عندي
سارة:احم احم احم حد قالكم تخلوا البيت بتاعكم بعيد
منة: احم ايه دلوقتى بعدين تحبى حضرتك يا استاذة سارة نجبلك البيت فين
سارة: (بتستهبل على منة)انقلوه على النيل
منة:هههههههههه ماشى حاضر انتى تؤمري
سارة:خلاإص بقا ميبقاش قلبك اسود
منة:خلاص ياسوسو
منة: اقول لاحمد يقوم يلبس
سارة:اه يلا انا هقوم البس بسرعه
سارة :هو احمد زعقلك
منة :لا طبعا مش سيادتك حبيبة القلب
سارة:ههههههههههه
منة :يابنتى انا شتمت عليكى قدامه قالى اخرسى
سارة:ياناصفنى يا احمد والله عسل
منة:ماشى ياسارة ليكى يوم ان شاء الله
سارة:ههههههههه ماشى ياختى
منة :يلا هقوم البس بقى وانتى كمان البسى يلا سلام
سارة:هستناكى ترنيلى لما توصلى
منة :اوكى سلام
سارة:سلام يابطتى

(سارة كان نفسها ترخم تانى على ريم بس كان لازم تروح تلبس)

سارة:مش عارفة البس ايه
ريم: (من وراها)البسى اى حاجة بس وحياة اغلى حاجة عندكم بلاش تفكري بصوت
سارة:ههههههههه اه علشان اسيب الشاعرة ريم تشعر براحتها صح
ريم:يارب نفهم كده من زمأن
سارة:بردوا مش هسيبك
ريم:ربنا يبعدنى عنك ياشيخة (ضحكت ريم بصوت عالى بدون سبب)
سارة: (ضحكت على ضحك ريم)هههههه ياعبيطة
ريم :انا خلصت 4 قصايد الحمدلله
سارة:شفتى يابنتى لما بتشوفنى كل الكلام بيجيلك فجاة
ريم:بس ياهبلـة
سارة:تعالى بقى ساعدينى البس ايه
ريم:من عيونى ياستى

(سارة لبست فستأإان اسـًـود بسيــًط ولفت طرحة لونها احمـر فى اسودَ وكأإأن شكلهـإأإ بسيـًـط وجميل ببسأإطتهَ)

منة:سارة يلأإ انزلى انا تحت
سارة:اوكى ياحبيبتى انا نأزلة

(ريم جت لسارة قبل ما تنزل)
ريم:زي القمر والله
سارة:انتى اللى قمر ياحبيبتى
ريم:يلا علشان تعجبى احمد بقى
سارة:ههههههه ياسوسة انتى
ريم:بحجز لاختى عريس مش عيب
سارة:ههههههه اطمنى هو اصلا بيحبنى
ريم:بطلى غرور بقي بدل ما اقطعلك الفستان قبل ما تنزلى
سارة:هههههه لا لا خلاص انا هسكت اهو
سارة: يلا انانازلة يارورو عايزة منى حاجة
ريم :لا انا كمان هنزل بعد شوية
سارة :اوكى ياقلبى سلأأم

(سلمت سارة على ريم وجريت لمنة )

(منة طلعت من العربية لما شافت سارة جاية وابتسمت ليها ونسيت انها اتاخرت عليها)

منة:ياروحى على الجمال ياناس
سارة:احم احم ربنا يخليكى ياقلبى
سارة:ايه يامنونتى القمر ده والله فستانك تحفــة بجد
منة :بس بقا متكسفنيش
سارة:هههههه طيب
سارة:استنى يابت اسلم على احمد ايه قلة الذوق بتاعتى دي
منة:طول عمرك ياحبيبتى قليلة الذوق
سارة:يارخمــــــــة

(سارة راحت لاحمد يوم شافها ابتسم ابتسامة تخلى اللى حوليه يبتسم ونزل من العربية)

سارة:ازيك يااحمد
احمد:تمأإم الحمدلله وانتى
سارة:انا تمأم الحمدلله معلش عطلتك عن الشغل
احمد:مين قال انى عندى شغل اصلا انا النهاردة اجازة
سارة : (بصت لمنة بصة جامد وقالتلها لينا بيت يلمنا بصوت خفيف ومنة بتتضحك)لا محدش قال انا بس بخمن
احمد:ههههههه لا انا عارفة ان منة هى قولتلك معلش اصلها بت رخمة
منة :لا والله بقيت انا الرخمة دلوقتى
احمدوسارة:ايوة
(احمد بص لسارة وابتسم لما اتكلموا فى نفس الوقت وبعدين ضحكوا ال3 بصوت عالى)

(بعدين احمد جري فتح لمنة الباب بتاع العربية منة ابتسمت وقالتله ربنا ميحرمنيش منك يارب وجري فتح لسارة باب العربية ابتسمت بكسوف وبصت فى الارض ودخلت (

منة:سيادتك بتستهبلى صح
سارة:ليه بس ياستى
منة:علشان اتاخرتى 10 دقايق و30 ثانية وفسوتين
سارة:هههههههههههه اسفة ياباشا
منة:ماشى هعديها ليكى المرة دي
منة :احمد ممكن تشغل ماهر زين انت عارف ان سارة بتحبه اوي
سارة: (زقت كتف منة واتكسفت )
احمد: من عيونى حاضر
(احمد شغل اغنية For the rest of my life لماهر زين)
(خلصت الاغنية ومنة ابتسمت لسارة لانها حست ان احمد بيهديها الاغنية دي وسارة ابتسمت بكسوف)

سارة:منة انا هكلم الدكتور
منة :دكتور مين يابت
سارة:دكتور فاروق اساله نتيجتنا امتى
منة:لسه بس ده انا حاسة انى سقطت
سارة:وحياتك عندى انا حاسة انى هشيل مواد كتير هتوجعنى
منة:ههههههههههههه
سارة:معاكي رقمه علشان موبايلى جديد
منة :اه رقمه.........

سارة:السلام عليكم
دكتور فاروق:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته سارة صح
سارة:ههههههه ايوة يادكتور عرفتنى حتى لما غيرت رقمى
دكتور فاروق :عيب عليكي ده انتى زي بنتى واكتر
سارة:ربنا يخليك يادكتور والله ده شرف ليا ابقى بنت حضرتك
دكتور فاروق:ياسارة ده شرف ليا انا والله
سارة:ربنا يكرمك يادكتور
دكتورفاروق:نتيجتك ظهرت على فكرة
سارة:بجـــــــــــــد؟
دكتور فاروق:اه والله ايه محش قالك
سارة:الحمدلله ان محدش قالى انا كنت عايزة اقضى اجازتى الاول
دكتور فاروق:ههههههههه استنى انا جبت نتيجتك اصلا علشان اطمن عليكي
سارة:ليه بس يادكتور كده عايز تتصدم
دكتور فاروق:ههههههههههه والله نتيجتك تحفة
سارة:احم احم بدات اتطمن كده
دكتور فاروق:هههههههه انتى جبتى امتياز فى 3 مواد وجيد جدا فى مادتدين وجيد فى مادة
سارة:لااااااا مستحيل دي تكون نتيجتى اكيد الاسم غلط
(منة مصدومة لتكون صديقتها سقطت ودي اول سنة ليها فى الجامعة)
دكتور فاروق:هههههههه ياعبيطة والله درجتك
سارة:ياااااااااااااااه انا مش مصدقة والله انا طلعت شاطرة اهو
(منة ابتسمت بعد ما ارتاحت واحمد يسمع المكالمة ومبتسم ومبسوط ليها)
دكتور فاروق:انا عارف من زمان انك شاطرة وهترفعى اسمى لفوق
سارة:ربنا يخليك بجد يادكتور والله ده كلام كتير عليا بجد
دكتور فاروق:ربنا يكرمك ياسارة واشوفك اشهر مهندسة ديكور لانى عندى امل كبير فيكي
سارة:ربنا يخليـــــــك بجد يادكتور وان شاء الله لو بقيت كويسة كل بفضل حضرتك وتعب حضرتك معايا
دكتور فاروق:يلا انا عايزة هدية النجاح
سارة:ههههههههههه المفروض انا اللى اطلبها يادكتور
دكتور فاروق:اقصد عايز اشرب ولا اكل حاجة
سارة:هههههههههههههه حاضر من عيونى يادكتور
دكتور فاروق:يارب على طول تفضلى شطورة كده ياسارة
سارة:يارب يادكتور دعواتك
دكتور فاروق :انتى عارفة انى بدعيلك من غير طلب والله
سارة:ربنا يكرمك يادكتور والله
دكتور فاروق:واية اخبار منة انا عرفت ان نتيجتها ظهرت
سارة:منة جنبى اهى انا كنت رايحة ليها البيت وقولنا نسال على النتيجة
دكتور فاروق:اديها ليا اقولها انا نتيجتها
سارة:منة كلمى الدكتور
منة: (بخوف) ازيك يادكتور فاروق
دكتور فاروق:الحمدلله يامنة وانتى عاملة ايه
منة:الحمدلله يادكتور
دكتور فاورق:حضرتك جبتى امتياز فى مادة وجيد جدا فى 4 مواد وجيد فى مادة
منة:الله الله الله الله
دكتور فاروق:ههههههههههههه
منة:شكرا بجد يادكتور ربنا يفرح حضرتك زي ما فرحتنا
دكتور فاروق :يارب تدوم فرحتكم على طول
دكتور فاروق:اسيبكم انا دلوقتى علشان فى ناس عايزة النتيجة وتعرف ليه سقطتت فى مادتى
منة:هههههههههه اوكى يادكتور نشوف حضرتك على خير
دكتورفاروق:ان شاء الله سلام يامنة وسلمى على سارة
منة:يوصل يادكتور سلام

منة حضنت سارة والاتنين قالوا لبعض:مبرررررررررروك
منة:مش هتسالنى يااحمد على نتيجتى؟
احمد:مستنى لما تصرخى براحتك عارفك عبيطة
منة:ههههههههههههه والله انت عسل
احمد:ياراجل بقيت عسل دلوقتى علشان سيادتك مبسوطة
منة:ههههههههه ميبقاش قلبك اسود بقي
احمد:ماشى ياستى عملتى ايه
منة:امتياز فى مادة و4 جيد جدا و1 جيد
احمد:مشلتيش ولا مادة
منة:ليه يابنى كده عايزنى اشيل مادة ده انا اختك
احمد:هههههههههه اصل كده فى هبل
منة:ليه بقا ان شاء الله
احمد:انتى مكنتيش بتذاكرى اصلا
منة:ايه الحقد ده حرام عليك احنا اخوات
احمد:هههههههههههه اه حقد يعنى انا اذاكر وانتى متذاكريش حرام
منة:هههههههههههه ياماما كده انا بجد هلبس خرزة زرقاء بقى علشان الناس الحقودين الوحشين
احمد:هههههههههههههه
احمد:سارة انتى عملتى ايه
سارة:الحمدلله امتياز فى مادتين وجيد جدا فى 3 وجيد فى مادة
احمد:ماشاء الله ماشاء الله
منة:الله الله يعنى سيادتك متحسدهاش لكن تحسدنى انا
احمد:هههههههههه اه علشان انتى تستاهلى
(سارة ابتسمت بكسوف)
احمد:والله شكلك بتذاكري ياسارة مش زي البت اللى جنبك دي
سارة:مش اوي والله عادي
منة:اه بقى مثلى على اساس انك بتذاكري اصلا
سارة:ايه يامنة اه بذاكر
منة:يابت عليا انا الكلام ده
سارة:ههههههههه خلاص بقا بلاش فضايح
احمد:شكلك زيها ياسارة ومبفتحيش كتاب
سارة:احم لا والله بذاكر بس مش اوي
احمد :ربنا يكرمكم يارب
سارة ومنة:يارب
(سارة ومنة قعدوا يتكلموا فى كل حاجة واحمد مكتفى انه يسمع كلام سارة ويبتسم فرحان علشان شايفاها فرحانة لحد ما وصلوا بيت منة)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
pink.butterfly
شملولة صغنونة
pink.butterfly


عدد الرسائل : 7
العمر : 38
العمل/الترفيه : بنشر الغسيل
المزاج : الحمد لله
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Collec10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_11
السٌّمعَة : 0
نقاط : 10163
تاريخ التسجيل : 14/06/2010

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 15, 2010 12:02 pm


"حلووووووووووووووووووووووووووووووووة بجد "سارة
بسجل متابعتي معاكم
وانا حاجزة صف اول يلا قبل ما الفيشار يخلص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shamlola.yoo7.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 15, 2010 12:50 pm

انتـًى الاحلى واللهَ ياقمـًـًر وبجد ميرسى لذوقك
وانتى هتنورينى والله بمتابعتـًـك ليأإأ
وانا مبسـًـوطة ان القًصة ياقمر عجبتك ويارب تعجبكم كلكم
هههههههههههههههههه ايوة يلا قبل الفشار ما يخلص بس اعزمينى بقا معاكى على فشار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
الست شملولة
Admin
Admin
الست شملولة


عدد الرسائل : 2678
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : احم احم
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Female31
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 24
نقاط : 13368
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 15, 2010 4:28 pm

تحفه اوي يا ساسو بجد تحفه والله
كملي كملي
يلا كملي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://shamlola.yoo7.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 15, 2010 8:08 pm

ميرسى ياقلبى وهكمل حأإضر من عيونَـي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 15, 2010 8:09 pm

احمد:اتفضلوا ايتها الاميرات
منة وسارة:ههههههههه
منة:حلوة دي يااحمد
احمد:طبعا يابنتى كله حلو منى
منة:عارف لو كان معايا حديدة كنت فتحت دماغك
احمد:هههههههه ايه يابت الشر ده
منة:ههههههه علشان البنات اللى بتحبك شكلها علمتك الغرور
احمد:اخرسى بقا البت هتفتكرينى مقطع السمكة وديلها
سارة : (استغربت ان احمد محبوب من البنات وابتسمت على كلمة احمد واهتمامه بيها)لا متخافش
(دخلوا ال3 البيت وجات ام احمد تسلم على سارة لانها بتحبها اووي وبتعاملها زي منة واكتر وسارة بتموت فيها)

ام احمد :حبيبتى حبيبتى حبيبتى
سارة:هههههههه وحشتيييينى ياطنط والله
ام احمد:ياسوسو والله انتى اكتر
سارة:عاملة ايه ياطنط
ام احمد:الحمدلله ياحبيبتى وانتى
سارة:تمإأم ياطنط الحمدلله
منة:يااااااه احيانا بحس انك مش مامتى ومامتها هي
سارة:هههههههه احقدى بقا
ام احمد: الصراحة سارة دي اكتر من بنتى
منة:يااااه انا واحمد ملناش مكان فى البيت ده
احمد:اه والله يامنة احنا نهاجر من البلد دي احسن
ام احمد:هههههههههههه والله انتم حبايب قلبى وولادى اللى مقدرش استغنى عنهم بس معايا كل يوم اما سارة بشوفها كل فين وفين
منة:يابختك ياست سارة
سارة:انا حاسة انك بتحسدينى
احمد:لا هى مش قصدها كده هى قصدها تطردك
منة:ايه يابنى انت بتولعها ولا ايه
احمد ومنة وسارة وام احمد:ههههههههههههه
احمد:مش ناويين تفرحوا مامتى باللى عرفناه فى العربية ولا ايه
سارة ومنة:والله نسينا
ام احمد:يلا فرحونى فرحونى ايه واحدة فيكم هتتخطب
(احمد وشه قلب لما تخيل ان سارة ممكن تكون لغيره ومنة حست باخوها وقالت تتكلم بسرعة علشان ينسى)
منة:احنا نجحنــــــــــــــــــــــــــــــإأ
ام احمد:لا والله على اساس انكم كنتم هتسقطوا
منة:ياماما احنا كنا خايفين نعيد السنة
ام احمد:لا بعد الشر عنكم ياحبايبى
احمد: (حاول ميظهرش لحد انه اتضايق)لايا ماما وكمان جابوا امتياز وجيد جدا جدا وجيد يعنى مفيش مقبول الحمدلله وهتجنن واعرف ازاى منة مشالتش مادة
منة:ههههههه يالهوى يا ماما انا كده هموت بحقد ابنك ده
ام احمد:ههههههه الصراحة عنده حق انتى كنتى بتفتحى كتاب اصلا
سارة:هههههههههه مامتك قالتها من الاخر
منة:ياه حتى انتى يا امى انا مليش مكان وسطيكم
سارة : (حبيت تصدق نفسها)ولا جنبيكم
منة:ههههههههههه لا ياراجل
سارة:هههههههههه والله ياطنط منة كانت بتذاكر بردوا
منة:ربنا يكرمك ياشيخة حد وقف جنبى
سارة:يابنتى علشان تعرفى ان الصداقة كنز لا يفنى
منة:اه يابت والله
احمد:والاخوة ملهاش مكان فى الدنيا دي
منة وسارة وام احمد:ههههههههههه
ام احمد :مبرررررررررررروك يابناتى الحلوين
سارة ومنة:الله يبارك فيكي يارب
ام احمد: يلا بكره هنحتفل بيكم ان شاء الله
سارة: بس ياطنط انا همشى النهاردة
ام احمد: والله هزعل منك ياسارة انتى لحقتى تقعدى معانا اصلا اليوم قرب يخلص
سارة:ياطنط انتى عارفة مامتى مش هترضى
ام احمد:سيبى مامتك عليا انا هكلمها
منة:الله عليكى يامامتى ياجامدة
ام احمد:ههههههههه طبعا يابنتى انا مش سهلة والله
احمد:الله الله الله مامتى مش سهلة ياناس
سارة:هههههههههه
ام احمد:بس بقى تقول علينا ايه سارة دلوقتى عيلة هبلة
احمد ومنة:ههههههههههه
سارة:لا ياطنط العفو اقول عيلة عساسيل
منة:اصلا دي اهبل واحدة ممكن تشوفيها
احمد:ياشيخة احترمى نفسك بقى شوية الله على لسانك ده اللى عايز قطعه
سارة:هههههههه تستاهلى
منة:ياه اخويا وقف ضدي وانا بقيت لوحدى
سارة:ياحبيبتى انا معاكي اهو والله
منة:ربنا ميحرمنيش منك يارب
ام احمد:الله الله على الرومانسية معانا روميو وجوليت ياناس
احمد:هههههههههههه واكيد منة روميو صح
منة:احترم نفسك بقي
سارة واحمد وام احمد:ههههههههههه
ام احمد:يلا انا هسيبكم اكمل الاكل وهيجهز الاكل بعد ساعة ان شاء الله
(احمد بحنان دايما موجود فيه حضن امه وباس ايدها ومنة وسارة حضنوها كمإان)

ام احمد:والدة احمد عندها 40 سنة بس دمها خفيف وكل الناس تقولها مش باين عليها سنها مهما كبرت بتظل طفلة بتفكريها وعفويتها لانها تحب تهزر وتعيش كانها لسه صغيرة بتحب ولادها اووووي وجوزها مسافر فى شغل

ريم:السلام عليكم
اية:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ريم:وحشتييييييييييينى يابت والله
اية:وانتى والله ياحبيبتى
ريم:الله علينا واحنا رومانسيين نجنن
اية:ههههههههه صحيح فين البت سارة وحشاانى اوي
ريم: عند منة صاحبتها
اية:البت دي مش هتبطل خروج برا البيت كده مش هتتجوز
ريم:ههههههههههه مال الجواز بالخروج يعنى
اية:مش عارفة بس حسيت انى عايزة اقولها كده وخلاص
ريم:هههههههههههه ياعبيطة
اية:ههههههههه قوليلى صح ايه اخبار احمد معاها
ريم:يابنتى الواد ده محترم اوي ماشاء الله يعنى بجد لما بتحكيلى عنه بتمنى انه يكون جوزها
اية :مش بتحقدى عليها يعنى
ريم:هههههههههه واحقد ليه بس؟
اية:عادي بردوا تحقدى وخلاص اصلى شكلى مهيسة اوي النهاردة
ريم:ههههههههه ربنا يستر وانا ملقتش الا اليوم اللى انتى فيه مهيسة اشوفك فيه
اية:هههههههههه نصيبك بقي هتعملى ايه
ريم:على رايك اللى مكتوب على الجبين لازم تشوفه المناخير
اية:ههههههههههه الواضح انى مش لوحدى اللى مهيسة
ريم:ههههههههههه ربنا يستر علينا كده النهاردة بقي هنلبس فى الحيط
اية:هههههه انتى قايمة تلبسى صح؟
ريم:اه انا قولت افكرك علشان عارفة الزهايمر عندك قايم بدوره
اية:ههههههههههه كويس انك عذرانى يابنتى وعارفة ان صالحيتى انتهت
ريم:هههههههههه طبعا ياحبيبتى مش صاحبتك
اية:هههههههههه ماشى يارخمة
ريم:يلا قومى البسى بقا وانا هقوم البس ولما تخلصى رنيلى على الموبايل
اية:اوكى ياحبيبتى يلا سلام
ريم:سلام ياقلبى

اية:18 سنة فى كلية هندسة قسم كمبيوتر صاحبة ريم وسارة من اعدادي وعمرهم ما اتفرقوا وبيحبوا بعض اووووي

(ريم وقفت قدام الدولاب تتدور وتغنى لانها بتحب الغنى طلعت فى الاخر بلوزة لونها احمر على جيبة لونها اسود ولفت الطرحة بشياكة ولبست نظارة شمس وبقت زي القمر )

(اية وقفت قدام المراية ترقص وتضحك بعدين طلعت بنطلون عليه بلوزة طويلة البنطلون اسود والبلوزة فوشى ولفت الطرحة ولبست نظارة شمس ديور وكانت قمر كعادتها بعيونها الملونة وبياضها الجميل عليها)

ريم:اية انا نازلة يلا انزلى
اية:اوكى ياقلبى سلام

(اية نزلت الشارع وطبعا عيون الناس كلها عليها من جمالها لحد ما وصلت لريم اللى نزلت الشارع وجذبت الكل بابتسامتها اللى مش بتفارها وبشقاوتها وكانوا ليهم مدة مشافوش بعض لاختلاف كلياتهم فكانوا واحشيييييييين بعض اوي)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالأربعاء يونيو 16, 2010 3:56 pm

اية :حبيبتى حبيبتى حبيبتى
ريم: (جريت عليها وحضنتها جامد وهما الاتنين دمعوإأ)هههههه قلبى قلبى قلبى
اية:ولزمتها ايه بس الدموع دلوقتى
ريم:اسالى نفسك
اية:ههههه ايه الاحراج ده
ريم:ههههههههه عامـًلة ايه ياقلبى
اية:الحمدلله تمإأم وانتى
ريم:تمإأم ياحبيبتى الحمدلله
اية:لا بس بقيتى زي القمر كل يوم تبقى احلى والله
ريم:انا مش عايزة اقولك انك زي القمر لانى بقولك الكلمة دي من واحنا فى اعدادى وانتى مش مقتنعة واكيد زهقتى من الكلمة دي
اية:ههههههههههههههه
ريم:بسم الله ماشاء الله عليكى بجد بقيتى احلى كمان من زمـــــــــــــأن
اية :احم احم على راي سارة العبيطة
ريم:هههههههههههههه انتى اتعلمتيها منها
اية:والله مش بطالة كلمة احم دي
ريم:هههههههههههه يلا نخش ناكل لانى هموت من الجوع
اية:والله نفسى اعرف بتودي الاكل اللى بتاكليه ده كله فين
ريم:ياماما انتى بتحسدينى يابت
اية:ههههههههههه اه علشان بتاكلى قد كده ومش بيبان عليكي
ريم:هههههههههههههه والله معرفش بيروح الاكل فين يمكن فى بكتيريا تخينة شوية بتاكل معايا
اية:ههههههههههههههه عاملة زي القطط انتى تاكلى وتنسى
ريم:ههههههههههههه لا كده بجد انا شكلى هموت من عينيك الخضرة دي
اية:ههههههههههههههههه بعد الشر عنك وبعدين سيبى عيونى الخضرة فى حالها هى زعلتك دلوقتى
ريم:هههههههههههه انا اسفة
اية:تقبلنا الاعتذار
ريم:نشكر سيادتكم لحسن زيارتكم لنا ونرجو عدم العودة لنا مرة اخري
اية:هههههههههههههههههههه بجد شكلنا مهيسين اوي
ريم:ههههههههههههه موت ربنا يستر بس ومنضحكش كده فى المطعم لحسن الناس تقول اتجننا ولا حاجة
اية:يابنتى الناس عارفة اننا مجانين من زمان
ريم:على رايك ده احنا اشهر من النار على العلم
اية:هههههههههههه يلا طيب نخش ناكل
ريم:يلا يابنتى


سمر:صباح الخير والفل والجمال والحب
خالد: ايه يابت الروقان ده كله
سمر:انت متضايق من ايه انا مش فاهمة
خالد:داهية لتكونى مبسوطة
سمر:ههههههههههه يارخم ومش عايزنى ابقى مبسوطة ليه
خالد:علشان انتى لما بتبقى مبسوطة بتاكلى كتير وانا الصراحة جعان
سمر:ههههههههههه على طول همك على بطنك كده
خالد:ههههههههههههه اه الصراحة مليش فى الدنيا دي الا بطنى
سمر:جعان جاسوس عميل
خالد:قلبتينى اسرائيلى فى ثانية ماشاء الله عليكي
سمر:هههههههههههه ياريتك كنت اسرائيلى على الاقل لو كنت قتلتك كان هيبقى عندى حجتى اللى قتلتك علشانها
خالد:ياماما منك بعد الشر عنى بعدين انا شكلى اللى هخش فيكي الاحداث والله
خالد:مش عارف الصراحة ازاى جوزك هيستحملك
سمر:ههههههههه يابنى انا جوزى هيبقى احسن واحد فيكم بكره تشوف
خالد:لو جوزك مكنش سوابق ودخل السجن اربع مرات مبقاش انا خالد
سمر:هتبقى ايه يعنى محمد
خالد : (يحاول يكتم ضحكته علشان ميظهرش لسمر ان دمها خفيف وعلشان يرخم عليها)ههههههههه لا هبقى تامر ياخفة
سمر:والله قول انك عايزة تتضحك بس مكسوف
خالد:مش باقى الا اتكسف منك
سمر:ههههههههههههه وليه يعنى مينفعش تتكسف مني
خالد:الله يرحم ايام زمان البنت اللى كانت بتتكسف
سمر:هههههههههههه لا انا مش بتاعة كسوف
خالد:اه طبعا انتى هتقوليلى
سمر:ههههههههههههه
خالد:صحيح واحدة صاحبتك اتصلت بيكي
سمر:مين مين مين مين مين مين
خالد:ايييييييييه اسكتى كل دي "مين" ما تقولى واحدة كفاية
سمر:هههههههههههه علشان اصدعك
خالد:يارخمـــــــــــــة
سمر:قول بقى مين بسرعة
خالد:طيب رخامة بقى برخامة مش هقولك مين اللى اتصلت
سمر:وحياتى بقى ياخالد ياحبيبى
خالد:لا والله دلوقتى بقيت حبيبك ومن شوية هتقتلينى علشان انا اسرائيلى
سمر:ههههههههههههه معلش بقى
خالد:طيب اسمها اريج بس دي شكلها عسولة اوي مش زيك
سمر:احترم نفسك انتى هتعاكسها قدامى وبعدين انا سكر اصلا مش محتاجة رايك
خالد:خلاص ياستى مش قصدى لكن انتى سكر دي مصدقهاش
سمر:يارخم
سمر: انا عايزة افطــــــــــــــر
خالد:مش بقولك ربنا يستر علشان انتى مبسوطة هقول لماما تعمل ضعف الاكل بقى
سمر: (جابت المخدة بتاعة الصالون ورمتها عليه)بطل رخامة بقى
خالد:ههههههههههه (جاب مخدة ورماها عليها )
(قعدوا يلعبوا مع بعض لحد نص ساعة وبعدين تعبوا ووقعوا هما ال2 فى الارض من الضحك)

سمر:18 سنة فى كلية اداب انجليزى وبتشتغل مترجمة وناجحة فى دراستها دمها سكر وعسل وكل العائلة بتحبها بنت خالة سارة وريم بس اصحااااااب اوي اكتر من الاخوات وعلى طول بيحبوا يخرجوا مع بعض

خالد:اخو سمر 20 سنة فى كلية صيدلة دمه خفيف ووسيم بدرجة كبيرة كل البنات بتحبه وهو لسه مش بيحب وبيموت فى اخته سمر وبيحب بنات خالته سارة وريم اووووووووي

اريج:20 سنة بنت عم سارة وفى كلية علوم واكتر واحدة تعبانة فى الدراسة علشان كليتها صعبة وتتمنى تكون عالمة ذرة كبيرة ومدرسينها يتوقعون ليها النجاح لذكائها اللى مش موجود منه كتير وبتستنى الاجازة علشان تشوف سارة وريم لانها بتحبهم اووي وبتحب سمر اوووي واتعرفت عليها مرة فى بيت سارة


سمر:حبيبة قلبى
اريج:سمسم الكبير
سمر:ههههههههه حلوة الكبير دي
اريج:انتى الاحلى يابطوطة
سمر:عاملة ايه ياقمر فى الاجازة
اريج:زى ما وعدتك مبقعدش فى البيت
سمر:ههههههههههه الله عليكى
اريج:بجد مبسوطة جدا عايزة اريح دماغى وكمان لان النتيجة هتظهر قريب عايزة افرح قبل ما اتصدم بيها
سمر:ههههههههههه بعد الشر ان شاء الله نتيجتك تكون حلوة
اريج:ان شاء الله ياقلبى
اريج:وانتى نتيجتك امتى ان شاء الله ياسمسومتى
سمر:ان شاء الله الاسبوع الجاي زيك
اريج:ربنا يوفقنا يارب
سمر:يااااارب يابنتى صحيح عايزة اشوفك
اريج:ياقلبى والله انا اكتر
سمر:انتى فاضية النهاردة
اريج: مع جزيل اسفى اه
سمر:هههههههه حلوة جزيل اسفى دي
اريج:كل منى حلو
سمر:بس يارخمة انتى
سمر:طيب ما تيجى عندي النهاردة
اريج:البيت يعنى؟
سمر:اه يابنتى والله انا صاحية رايقة روقان مفيش زيه
اريج:الله الله عليك يامعلم لما تبقى رايق
سمر:ههههههههه بعمل حاجات ممتعملش يابنتى
اريج:انتى هتقوليلى والله انا عارفاكي
سمر:يلا بقا قوليلى يابت هتيجى ولا ايه
اريج:بصى هقول لماما وبابا وهرد عليكى خليكى معايا على التليفون
سمر:اوك ياحبيبتى مستنياكي

(اريج راحت حضنت امها وباستها زي عادتها وقالتلها انها عايزة تروح لسمر مامتها وافقت علشان عارفة انها بتتعب فى الدراسة اكتر من اى حد من اصحابها وقالتلها تسلم على سمر لان والدة اريج بتحب سمر كتير وبتحب والدتها كمان)

اريج:اوكى يامعلم انا جاية
سمر:ايوا كده هنهيس تهيسسسسس
اريج:ماانا عارفة يابنتى
سمر:يلا هتيجى بعربيتك صح
اريج:اه عربيتى اللى بتمشى خطوتين وتقول لا انا تعبت كده
سمر:هههههههههههههههه طيب يابنتى ما تصلحيها
اريج:انتى عارفة الكسل يابنتى والله مكسلة حتى اشترى واحدة جديدة وبعدين انا بحب العربية دي مش عارفة ليه سمر:ههههههههه والله وهى كمان بتحبك
اريج:هههههههه رخمة
سمر:تحبى اخلى خالد يجيبك
اريج:لا يابنتى مش عايزة اتعبه حرام
سمر:مش مهم يابنتى احسن انا عايزة اتعبه هو يستاهل
اريج:هههههههههه شكلك بتحبيه اوي
سمر:طبعا ده خالود حبيبى
(خالد سمعها من بره وهى بتقول خالود دخل عليها وحالف انه يضربها علشان بيكره ان بنت تدلعه)
خالد:خالود فى عينك يابت
سمر:ههههههههههههههه انتى بتتسنط عليا ولا ايه
اريج: شكله سمعك ليلتك سوداء ان شاء الله
سمر:هههههههههه ربنا يستر يابت
خالد:انتى بتتكلمى مع مين يابت انتى
سمر: (حبت ترخم) مع حبيبى
اريج:هههههههههههههه
خالد:حبيبك فى عينك مين العبيط اللى هيحبك اصلا
اريج:اوووووه شكلكم هتبدوا الخناقة
سمر:هههههههههههه اه يااريج خليكي انتى الحكم
خالد:دي اريج؟
(اريج استغربت انه لسه فاكرها وهى مرة بس كلمته)
سمر:اه يارخم اسكت بقى فضحتنا
خالد:ههههههههههه اسف يا اريج
اريج:لا عادي مفيش حاجة
سمر:اريج بتقولك عادي مفيش حاجة
خالد:كلك ذوق مش زي البقرة اللى جنبى دي
اريج:ههههههههههههه
سمر:بقرة فى عينك صحيح معرفتش اربيك
خالد:لما تخلصى المكالمة لينا كلام تانى
سمر:اه احسن علشان البت كده هتتصدم وممكن متكلمنيش تانى
خالد:اصلا مش عارف بتكلم واحدة زيك ليه (وحس ان سمر هتتعصب وهتضربه خرج وجري وقفل الباب وصوت ضحكته واصل لسمر)
سمر:يارخممم
اريج:هههههههههههههههه والله دمه عسل
سمر:اه اه طبعا كل ده علشان بيشتم عليا
اريج:هههههههه الصراحة اه
سمر:ما انا عارفة ان امثالك انتى وخالد هتجبولى شلل اطفال
اريج:هههههههههههههههههه
سمر:لما تجيلى البيت لينا كلام تانى
اريج : (خافت من شر سمر) لا خلاص مش هاجى انا باقية على روحي
سمر:هههههههههههه متخافيش انا مش هركليز يعنى
اريج:هههههههههههه لا انتى زينة زوجة هركليز
سمر:ههههههههههه رخمة
سمر:بقولك انا هقوم اقول لخالد انه يوصلك وان شاء الله هيوافق
اريج:بعد الخناقة الكبيرة دي مظنش
سمر:ههههههههههههه ربنا يستر ياختى
اريج:يلا انا هسيبك اقوم اجهز حاجتى وردى عليا لو مش هيقدر ياخدنى عادى والله هاجى بعربيتى العبيطة
سمر:هههههههههههه لالا حرام انا بردوا بحبك
اريج:ههههههههههه ماشى ياستى هستناكى تردى عليا
سمر:اوكى يلا باى دلوقتى ياحبيبتى
اريج:باي ياسمسم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالأربعاء يونيو 16, 2010 7:07 pm

سمر:خالد اخويإأ
خالد: (جري عليها حضنها جإأمد وسمر بتضحك بصوت عالى)
سمر:ههههههههههههه بس بقى
خالد:قالها متخافيش هعذبك بعد شوية دلوقتى انا مبسوط
سمر:كويس علشان لما انكد عليك محسش بذنب كبير
خالد:استغفر الله العظيم والله ياشيخة ليه كده ده انا اخوكي
سمر:واريج صاحبتى
خالد : (رفع حاجبه)ومال اريج بخناقتنا
سمر:انا عايزاك تاخدنى ليه علشان اجيبها عندنا
خالد:مش فاهم
سمر:من يومك غبى ياحبيبى
خالد:احترمى نفسك يابنتى بقى انتى جاية تتطلبى منى حاجة وبتقلى ادبك كمان
سمر:معلش انا اسفة
خالد:يااااااااااااااااااه اول مرة من مدة اسمعك بتتاسفى لحد
سمر:علشان تعرف يابنى
خالد:شكلك بتحبى اريج اوي يابنتى ده انتى لو الرئيس قالك اتاسفى مش هتتاسفى
سمر:بلاش كلام فى السياسة لو سمحت
خالد:خايفة من ايه ياسمسم
سمر:خايفة يتقبض عليا
خالد:يابنتى ده حلمى الاول والاخير
سمر:ههههههههههه ماشى مردودة ليك بس مش دلوقتى
خالد:طيب فهمينى بتفصيل اكتر انتى عايزانى فى ايه بالظبط
سمر:عايزاك تاخدنى لبيت اريج علشان اجيبها تقعد معايا
خالد:وهتقعد معايا انا كمان صح
سمر:هههههههههه احترم نفسك احسنلك
خالد:طيب ياستى علشان بس اريج هاخدك ليها
سمر:انت كلمت البت دي مرة واحدة سحرتك ولا ايه
خالد:هههههههههههههههه الله اعلم يابنتى
سمر:ربنا يستر
خالد:يلا طيب قومى البسى واحسن حاجة فيكي ياسمر انك مبتاخديش وقت فى اللبس زي البنات
سمر:امم قصدك انى مش بنت
خالد: (يضحك وعارف انها فهمته)هههههههههههه لا طبعا ياحبيبتى انتى بنت وست البنات
سمر:ماشى لما ارجع علشان اريج تكون الحكم
خالد:ماشى يارخمة انا هقوم البس بقى
سمر:اوكى يلا انا ماشية هروح اقول لاريج

سمر:ارييييييييييج
اريج:ايييييييييه
سمر:ههههههههههههه ايه ياعبيطة مالك
اريج:اصلك فزعتينى ياشيخة
سمر:ههههههههههه يارب دايما مفزوعة
اريج:ههههههه رخمة
سمر:يلا قومى البسى خالد وافق
اريج:ربنا يكرمه ويوفقه ويكثر من امثاله
سمر:ههههههههههههههههه انتى هتشحتى ولا ايه
اريج:هههههههههه شكلى كده
سمر:يلا انا هقوم البس والبسى انتى كمأإن
اريج:اوكى ياقلبى بأي
سمر:باي

(سمر راحت تلبس ولبست ليها بنطلون اسود عليها فستان طويل لونه ابيض ولفت الطرحة ولبست شنطة وطلعت زي القمر واخوها خالد لبس بنطلون جينز ثلجى وعليه تيشرت اسود ولبس كاب اسود ونظارة شمس وطلع شيــــــــــك بطريقة غير عادية وده اللى بيخلى البنات تحبه)

خالد:اووووه سمر حبيبتى زي القمر
سمر:ربنا يخليك والله
سمر: بحب شياكتك دي اووووي
خالد:يابنتى وده اللى بيخلى البنات تحبنى
سمر:قصدك عيونك الخضراء اللى بتخلى البنات تحبك
خالد:هههههههههههههه ياقليلة الادب بتعاكسى اخوكي
سمر:لا لا مش باقى الا اعاكس سيادتك
خالد:طيب مش نازل بقا (قعد على كنبة فى الصالة وحط رجل على رجل )
سمر:انا اسفة بقى بطل رخامة
خالد:هههههههههه شكلك حلو وانتى مذلولة
سمر:هههههههههههههه يارخم
خالد:طيب يلا ننزل
سمر:يلا
(كالعادة خالد خدها ف ايده وركبها العربية وبعدين ركب هو)

(اريج لبست عبإيـًة سوداء سأإدة خالَص وزينتها بالاكسسوار البسـًيط ولبست شنطة لونها بيضاء كبيرة علشان تحط حاجتها فيها ولبست طرحة مكرمشة زي الاسكارف بيضـأإء ولفتها بشياكة ولبست نظارة شمس ونزلت لسمر على طول لما سمر كلمتها قالتلها انها جت)

اريج (جريت حضنت سمر جأأمد ):وحشتييييييييييينى
سمر:ياقلبى وانتى اكتر والله
(خالد اول مرة يشوف اريج بس لفتت انتباه باحترام لبسها وجمالها البسيط)
اريج:عاملة ايه ياحبيبتى
سمر:الحمدلله ياتمإأم وانتى
اريج:تمإأم الحمدلله
سمر:الله الله علينا واحنا لابسين زي بعض كده
اريج:ههههههههههههه القلوب عند بعضها بقى
سمر:ماشى يلا نركب علشان الشمس جامدة
اريج:اوكى ياقلبى

(اريج دخلت العربية بهدوء)

اريج:السلام عليكم
خالد:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
خالد:ازيك يا اريج
سمر : (بتقل دم)الحمدلله تمام
خالد : (جاب علبة المناديل ورماها عليها)
سمر:اه اه
اريج:ههههههههههه
خالد:الظاهر ان اريج بتحبك زي ما بتحبيها
سمر:هههههههههههه فضحتينا
اريج: (بخجل مش متعودة عليه) يلا بقى اعملك ايه شكلك كان يضحك لما اتضربتى
خالد:هههههههههههههههههه
سمر:بس يارخم انت وانتى يا اريج اتعدلى بدل ما اروحك البيت بتاعك تانى
خالد:على فكرة انا اللى بسوق وممكن ارميكى هنا
اريج: (بتحاول تكتم ضحكتها علشان خالد ميفهمش انها بنت مش محترمة)
سمر:هههههههههههههه ماشى ياخفة بقولك
خالد:ارغى
سمر:شغلنا اغانى احسن وياريت لحمزة نمرة علشان بحبه
خالد:اوكي ياستى
(اشتغلت اغنية فتح شبابيك عينيك وسمر بتغنى وفجاة فى الحتة اللى هى بتحبها فى الاغنية سمر علت صوتها اوي)
اريج:ههههههههههههههههه
(خالد وقف الاغنية ):لا والله على اساس اننا بنسمع حمزة نمرة ولا الاستاذة سمر
سمر:انت عارف انى بحب الحتة دي شغلها بقى
خالد:هشغلها بس اخرسى
سمر:اوف انا مقهورة بجد
خالد : (حس ضايقها) ياقلبى خلاص انا اسف هشغلك الاغنية
(اريج اول مرة تشوف ولد رومانسى مع اخته وبيحبها بالطريقة دي ابتسمت وسكتت)
سمر:ربنا ميحرمنيش منك ياخالد ياحبيبى
(اشتغلت الاغنية وخالد ملاحظ سكوت اريج وحاسس انها سكر بس مكسوفة منه شوية وقال ميكلمهاش لتحس انه مش محترم)

اية:اااااااه يابطنى بجد اكلنأإ كتير اوي
ريم:ههههههههههه بالعكس يابنتى انا كده يعتبر بسخن
اية:ههههههههههههههههه بجد انتى ربنا يكون فى عون بطنك والله
ريم:هههههههههههه لا عادي هى بتتحمل يابنتى دي جبارة
اية:هههههههههههههه طب بلاش تحسديها بعد كده نلاقى مش قادرة تاكلى
ريم:ههههههههههه انا بطلت كل حاجة مش هبطل اكل
اية:هههههههههههههه والله انتى بجد عبيطة
ريم:هههههههههه بت بت الحقى مش ده عبدالله ابن خالتك
اية:اه تصدقى هو اللى جايبه هنا
ريم:نفس اللى جبنا يابنتى الجوع كافر
اية:هههههههههههه دي زي النوم سلطان صح
ريم:هههههههههه بالظبط
اية:اهو جايلنا يسلم علينا
عبدالله:السلام عليكم
اية وريم: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اية:ايه اللى جابك المحلات الشيك دي انا افتكرت اخرك بتاع الفول والطعمية اللى على اول شارعكم
عبدالله:ههههههههههه لو انا اخرى بتاع الفول والطعمية اللى على اول شارعنا يبقى انتى اخرك تاكلى فى بلكونة بيتكم
اية وريم:ههههههههههه
(ريم تعرف عبدالله مرة راحت عند اية وكان هنأك وتحب تعامله كاخوها واكتر وهو بيحس انها محترمة ودايما يشكر فى ادبها واخلاقها)

عبدالله:ازيك ياريم عاملة ايه
ريم:تمإأم الحمدلله وانت؟
عبدالله:الحمدلله مبسوط وفرحان
اية:تصدق انك قليل الذوق
عبدالله:ده العادي منى بس ليه
ريم:رحم الله امرء عرف قدر نفسه
عبدالله:هههههههههه ماشى يارخمة
اية:علشان سالت عليها ومسالتش عليا على فكرة
عبدالله:علشان انا عارفة ما دام مع ريم هتبقى مبسوطة
ريم: ربنا يخليك ياعبدالله
اية:صحيح انت مبسوط ليه
عبدالله:ايه الرخامة دي
ريم:هههههههههههههههههه
اية:اصل كده اما انت لعبت كورة النهاردة وكسبت وده مبيحصلش الا مرة كل سنة او انت نجحت فى الجامعة
وده مبيحصلش الا لانك محظوظ
ريم:خلى بالك البت دي حقودة اوي
عبدالله:هههههههههههه اه ما انا خدت بالى
عبدالله:تخيلى ياا اية انا نجحت وفى نفس اليوم كسبت ماتش النهاردة مع اصحابى
اية:الله الله عليك ياكبير ياكبير ياكبير
عبدالله وريم:هههههههههههههههههههه
اية:مبرررررررررروك مبرررررررررروك
ريم:مبروك ياعبدالله
عبدالله:الله يبارك فيكى يارب وان شاء الله نتيجتكم تتطلع احسن كمإأن
اية:ان شاء الله
عبدالله:على فكرة الدعوة لريم مش ليكي
اية:هههههههههههه عارفة
عبدالله:اما رخمة صحيح
اية:مهما كنت رخمة مش هبقى زيك بردوأ
ريم:معلش ياجماعة هدوا نفسيكم خلإأص انتهت المعركة
اية وعبدالله:هههههههههههههه
عبدالله:يلا هسيبكم انا لانى خارج اقابل واحد صاحبى
ريم واية :اوكى سلام
عبدالله :سلام


عبدالله:20 سنة ابن خالة اية وفى كلية تجارة E مش بيحب الدراسة بس كل الناس عارفة ان ثقافته مفيش زيها وان ذكائه يخليه ناجح فى حياته ,متربى مع اية واكتر من اخوأت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 9:50 am

(منة وسارة قضوا باقى اليوم على التليفزيون والنت وبعدين ناموا)
الساعة 10 الصبح
(سارة متعودة تصحى بدري مهما كان الميعاد اللى نامت فيه وقالت انها مش هتعمل تمارين بقى علشان مش فى بيتها وصحيت لقيت منة نايمة فى سابع نومة فكرت فى طريقة تصحيها بيها )
سارة:منة منة منة منة منة منة منة منة
منة:اييييييييييييييه
سارة:الحقى بيتكم بيقع
(احمد سمع صوتها وهو خارج من اودته ضحك على جنانها ومشى)
منة : (قامت مفزوعة من النوم)بجد
سارة:هههههههههههههههه لا طبعا
منة:يارخممممممة
سارة:هتسبينى صاحية لوحدي يابت انا فى بيتك
منة:والله ياسارة قعدت امبارح ساعتين على السرير علشان انام وبجد هموت من النعس وبعدين ده بيتك انزلى انتى وشوية هحاول احصلك
سارة:اوكى ياستى

(سارة لبست عبأإية سوداء وعليها طرحة فوشى شكلهأإ يجنن ونزلت براحة علشان متصحيش حد ونزلت تحت اتبسطت ان ماما منة مش صاحية وان احمد نايم قالت تقعد فى الصالة لوحدها تتفرج على التليفزيون واتطمنت ان مفيش حد فى الصالة وقعدت تغنى بس بصوت مش عالى)
سارة:فتح شبابيك عينيك حلمك بقى بين ايديك فتح شبابيك عينيك حلمك بقى بين ايديك
احمد:صباح الخير
سارة : (حست كان حد رمى عليها كوباية ميه ثلج ووشها بقى اصفر من الخدة واحمرمن الكسوف وسكتت ومردتش على احمد وبصتله بصدمة كده)
احمد: (عايز يضحك على شكل سارة بس مش عايز يضايقها وحس انها اتكسفت منه اوي)انا اسف والله كنت فى الصالة ومعرفش انك هتنزلى
سارة: (لفت وشها بعيد عنه) لا لا بتتاسف ليه محصلش حاجة
احمد:صباح الخير
سارة: اه انا اسفة نسيت ارد عليك صباح النور
احمد:هههههههه لا عادي تقريبا انتى من الصدمة معرفتيش تتكلمى
سارة: (اتكسفت)هههههههه لا عادي
احمد:منة مصحيتش؟
سارة:لا طبعا انت عايش معاها ازاى دي
احمد:معلش بكره تتعودى عليها
سارة:هههههههههه لا دي محدش يتعود عليها دي عايزة الاعدام شنقا فى ميدان عام
احمد:ههههههههههههههههه
سارة:اصلا انا قولتلها تنام بدري بس قعدت على النت وسهرت للصبح
احمد:يابنتى دي لو بعدوها يوم عن النت بتعملها جنازة فى البيت وتقولك انا مضطهدة فى البيت ده
سارة:ههههههههههههههه
احمد:صحيح تحبى تفطري دلوقتى
سارة:لا انا مبفطرش اصلا
احمد: لا طبعا مفيش اسمها مبفطرش
سارة:انا قولت مبفطرش اصلا ياريت تقول كلامى بالظبط بدون اخطاء مطبعية
احمد:ههههههههههههههههه اسف يا سعادة الباشا
سارة:تقبلنا (سارة كانت مكسوفة بس حاولت متظهرش ليه انها تعرف انه بيحبها علشان متكنش علاقتهم وحشة ببعض خصوصا ان علاقتها بمنة قوية اوي)
احمد:بس بجد هتفطرى ماما هتزعل لو مفطرتيش ياسارة
سارة:حاضر يا احمد لما تصحى مامتك نفطر سوا ان شاء الله
احمد:سارة ممكن اتكلم معاكي شوية ولا تحبى تقعدى لوحدك بس قولى بصراحة
سارة : (خافت تحرجه )لالا اتكلم برأإحتك
احمد:انتى عرفتى من منة قريب اى حاجة عن شغل او حاجة كده
سارة:اه مش فاكرة الصراحة عندي الذاكرة فاضية
احمد:ههههههههههه منة مش عايزة تبدا تشتغل دلوقتى ياسارة
سارة:اصل يااحمد مجلهاش شغل هتشتغل وخلاص
احمد:اولا دي حاجة غريبة يعنى هى فاكرة الشغل هيجلها لحد عندها
سارة:والله يا احمد كلمتها فى الموضوع ده قبل كده تقولى انا لسه بدرس لما اخلص نبقى نتكلم
احمد:انا عايزاها ياسارة تشتغل علشان تتمرن علشان لما تتخرج تبقى عندها خبرة 4 سنين ودول ينفعوها اوي انها تلاقى شغلة حلوة
سارة:والله اختك عنيييييييدة بطريقة غريبة وبجد انا واثقة انها مش عايزة تشتغل
احمد:طيب مرة قالتلك السبب؟
سارةلا انا عرفت السبب لوحدي ولما قولتلها قالتلى الصراحة ان كلامى صح
احمد:طيب ايه السبب
سارة: منة مش عايزة تتعب يا احمد
احمد:نعم؟
سارة:افهمنى منة تعبت كتير فى حياتها وانت تعرف زي واكتر لانك اخوها وكمان هى بتحبك وبتحب تحكي معاك
احمد:بس ياسارة كلنا تعبنا
سارة: (عيونها دمعت على صاحبتها)منة تعبت تعب من نوع تانى يا احمد منة وهى صغيرة مدقتش طعم الطفولة والضحك واللعب علشان اختكم اللى كانت قريبة منها ماتت وبعدها جه تعب والدتك اللى اثر فيكم كلكم وبالذات اثر فى منة وكل ده وكان مطلوب منها تذاكر وتجيب مجموع حلو وكانت فى غياب مامتك قايمة بدور الام والاخت اللى ماتت اللى يرحمها ويسكنها الجنة يارب
احمد: (بكى ومسح دموعه على اخته الطفلة اللى كانوا كلهم بيحبوها وماتت)
(سارة اتضايقت انها خلته يعيط وسكتت جامد وبان على وشها انها متضايقة بجد)
سارة:انا اسفة والله يا احمد مكنش قصدى
احمد : (يحاول يهدأ) عادي والله مفيش حاجة بعدين دي طفلة يعنى اكيد مبسوطة هناك اكتر
سارة:اكيد ربنا يرزقك وتخش الجنة ان شاء الله وتشوفها هناك (وابتسمت)
احمد : (ابتسم علشان اول مرة يشوف بنت طيبة اوي كده وقلبها ابيض وكمإأن حس انها كل يوم بتكبر فى نظره وانه بيحبها كل يوم اكتر من اللى قبله) ان شاء الله
سارة:بص يا احمد انا مش بقول ان منة صح بس منة شايفة ان هى فى الفترة دي عايشة اجمل ايام حياتها وانا شايفة ان الحمدلله منة الفترة دي مبسوطة و هي خايفة ان الشغل لو فشلت فيه تبقى صدمة فى حياتها ولان شغل منة معتمد كله على خطوات بسيطة والفشل فيه بيتعب وممكن يخليها تخش فى حالة نفسية تانية
احمد:بس لامتى هتفضل خايفة ومش عايزة تجرب
سارة:لحد ما ان شاء الله تفكر فى الموضوع وانا هحاول افتحه معاها ان شاء الله بطريقة حلوة وربنا يسهل
احمد : (عجبه تفكير سارة وازاى بتحاول تلاقى حل للناس وهو حاسس انها مش عارفة تلاقى حل لمشاكلها)ربنا كبير
سارة:والله منة دي سكر وحبيبة قلبى
احمد: نفسى اعرف عاجباكى فى ايه
سارة:ههههههههههه منة دي والله زي القمر وبجد عسولة خالص
احمد:وجهات نظر واختلاف الراي لا يفسد فى المهلبية اى حاجة
سارة:ههههههههههههههههههههههه
احمد: عجبتك دي
سارة:اه الصراحة
احمد: خلأإص اعيدهالك تانى
سارة:ههههههههههههه لا خلاص انا لسه فكراها
احمد:طيب ايه رايك اقوم اعمل انا الفطار
سارة: ليييييييييه يعنى انت جعان
احمد:الصراحة همووووووووت من الجوع
سارة:هههههههههههه طيب يابنى ما تقول علشان تاكل
احمد:ما انا لقيتك بتتكلمى قولت استناكي تخلصى
سارة:معلش انا رغاية
احمد:لا والله ابدا مش قصدى
سارة:والله انت ذوق عارف لو عبدالخالق مكانك كان قام من غير ما يقولى اصلا وسابنى اتكلم مع نفسى
احمد:هههههههههههههههههه اخوكي ده عسل والله
سارة:اكيييييييييييييد
احمد:طيب انا هقوم اجهز الاكل واصحى ماما على الفطار على طول هى ومنون
سارة: طيب اجى اساعدك
احمد:لا طبعااااا
سارة: ايه ده ليه بقى
احمد:علشان الاميرات بيقعدوا يستنوا الاكل مش بيقوموا يعملوه
سارة: (اتكسفت وبصت فى الارض) بس انا مش اميرة
احمد:انتى احسن من الاميرة بكتييييير كمأإان
سارة: (اتكسفت اكتر ووشها احمر)ربنا يخليك يااحمد
احمد (حس بكسوفها وان كلامه كان مش حلو علشان هو المفروض بيعاملها زي اخته):اقعدى بجد والله انا لما ببقى فى البيت محدش من ماما او منة بيقوم يعمل اكل ابدإأ
سارة: (حاولت تنسى كسوفها علشان احمد ميحسش بيها)اااااه بتعرف تتطبخ يعنى
احمد:بيقولوا
سارة :لا كده انا هشك بتعرف تتطبخ ولا انا هاكل ايه بالظبط
احمد:ههههههههههههههههههههه لا متخافيش على نفسك انا بخاف على اهلى بردوا وانتى زي منة
سارة:ربنا يخليك يا احمد ويخليلك ماما ومنة ان شاء الله
احمد:ويخليكى لاهلك يارب
منة:انا صحيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت
سارة :ياماما والله خدتينى ياكلبة
احمد:هههههههههههههههههه ياعبيطة يامنة فزعتى البت
منة:هههههههههههه ياخلاسى عليكي ياسارة انتى كبرتى على الحاجات دي
سارة:ههههههههههههههههههه
احمد:على ايامنا اللى يصحى كان بيقول صباح الخير مش (وقلد صوت منة) انا صحيييييييييييييييت
منة وسارة:هههههههههههههههههههههه
منة:صباح الفل والعسل والجمال
سارة:الله الله الله عليك يامنون ياجامد لما بتبقى رايق
منة:ههههههههههههه
احمد:قوليلى قوليلى ايه الروقان ده كله كده هخاف عليكي
منة:يؤه منك ياشيخ يعنى اعيط علشان ترتاح
سارة:هههههههههههه صح يا احمد سبها مبسوطة (سارة حضنت منة)
احمد:اه طبعا ما انا بقيت لوحدى
منة: (جريت حضنت احمد)عمرك ماا هتبقى لوحدك طول ما انا جنبك
احمد:ربنى ميحرمنيش منك يارب
سارة:طيب انا اروح بيتنا احسن واكرم ليا بقى
منة واحمد:ههههههههههههههههه
ام احمد: (نزلت حضنت سارة) وانا اقف لوحدى
منة واحمد وسارة:صبااااااااااح الخير
ام احمد:صباح الفل والحلاوة
احمد:هو فى ايه النهاردة الناس كلها صاحية مبسوطة
ام احمد:مال الواد ده بيحقد علينا ولا ايه
سارة :ههههههههههه شكله
منة:ده اكيد ده دور احمد فى حياة كل مواطن مصري انه يحقد
ام احمد:ههههههههههههههه لا ابنى بيحسد بس مش بيحقد لو سمحتى يامنة
احمد:ياناس حرام عليكم شايفة ياسارة الاضطهاد اللى انا فيه فى البيتا
سارة:ههههههههههههه معلش
منة:ومال سارة يعنى هتعملك ايه دي حتة بت معصعصة لا راحت ولا جت
سارة:لا على فكرة انا بروح واجي كتير
احمد:معلش ياسارة دي من الناس اللى بتحقد على الناجحين زيك
منة:يارخم يا احمد
ام احمد:يا عيال يا رخمة انا واقفة بعمل معاكم ايه
احمد وسارة ومنة:هههههههههههههه
(ام احمد جت تتدخل المطبخ احمد قالها انه اللى هيعمل الاكل وباس ايديها )
منة:الله الله عالحنأإأن
سارة:ربنا يخليكم لبعض
احمد:اتعلمى تقولى كلمتين حلويين بدل التريقة على الفاضى يابت انتى
منة:اللللللللللله خربتيها وقعدتى على تلها ياسارة
سارة:ههههههههههههههه انا اسفة والله مش قصدى ياروحي
منة:ههههههههههه مإأشى بس انتى اخرك معايا النهاردة بكره تروحى بيتك انا مش ناقصة بعد كده ماما تقولى انتى مش بنتى انا جبتك من جنب المعبد اليهودي
ام احمد:هههههههههههههه هي دي الحقيقة المرة يابنتى
سارةواحمد:هههههههههههههههههه
منة:يعنى انا مش بنتك امال انا بنت مين
سارة:انتى بنتى ياحبيبتى
احمدوام احمد:هههههههههههههههههه
منة:ياحبيبتى ياماما سبتينى المدة دي كلها ليه
سارة:معلش مكنتش فاضية
منة:اه لو كده ماشى
احمد وام احمد:هههههههههههههههههههه (مش قادرين يبطلوا ضحك)
منة:انا جعاااااااااااااااانة
احمد:انتى ايه صوتك عالى ليه النهاردة
منة:عاجبنى صوتى
سارة:من جماله يعنى
ام احمد:سيبوأ البنت تخرج طاقتها فى بيتنا لتطلع عندها عقدة انها معلتش صوتها وهى صغيرة يبقى صوتها عالى على جوزها وساعتها هتتطلق واولادها هيتشردوا
منة:الله عليكى ياماما جوزتينى وخلتينى اخلف وطلقتينى فى نفس ذات اللحظة
سارة واحمد:ههههههههههههههههههههههه
احمد:يلا انا هقوم اعمل الاكل
ام احمد:طيب هساعدك بس
احمد:يا امى عايزة تتعبى نفسك ليه بس؟
ام احمد:انت عارف انى بحب المطبخ هساعدك بس ياحبيبى
احمد:اوكى ياحبيبتى وانتى يامنة خليكى مع سارة
منة:اوكي ياحمادة

منة:شكلى انقذتك صح
سارة:اوووووه اكيييد طبعا انقذتينى كنت واخوكى لوحدنا وهو الصراحة كان محترم بس بردوا انا بتكسف
منة:انا اسفة والله ياقلبى مكنتش شايفة قدامي لما صحتينى
سارة:ولا يهمك ياحبيبتى حصل خير
منة:هعرف كل حاجة بس لما نبقى لوحدنا
سارة:ماشى يافضولية
منة:انتى عارفة فضولى ممكن يموتنى
سارة:ههههههههههه انتى هتقوليلى ده انتى تربيتى
منة:انتى صدقتى انك مامتى بجد لا فوقى ياسارة فوقى ياسارة
سارة:ههههههههههههه ايه ياعبيطة انتى شيفانى بحلم
منة:ههههههههههههه بس ياكلبة
سارة:مقبولة منك لما تيجى بيتى هبقى اربيكى هخليكي تنظفى الشقة كلها
منة:ههههههههههههه لا خلاص حرمت مش هجيلك تانى
سارة:مش بمزاجك اصلا هتجيلى يعنى هتيجيلى
منة:ههههههههههههه اللى مكتوبلى هشوفه ياختى
احمد:منننننننننننننننة
منة:اييييييييييييييييييييييييه
احمد:لا ياحبيبتى بجرب صوتى بس
(منة جريت المطبخ وجابت المخدة معاها ورمتها باقصى قوة على احمد)
احمد:هههههههههههههههههههه
منة:سارة تعالى ياعبيطة واقفة بره ليه
سارة:انا قولت اسيبكم عادي لوحدكم علشان تبقوا براحتكم
احمد:فى ايه عادي يابنتى انتى واحدة مننا دلوقتى
ام احمد:سارة بطلى الكلام ده علشان مزعلش منك ده بيتك والله
سارة:ربنا يخليكوا يارب
منة:انا الندلة الوحيدة اللى متكلمتش فيكم يعنى
احمد:احنا عارفينك ياحبيبتى وعذارينك
منة: (زقت احمد) يارخم
ام احمد:ولادى عبط يازين ما خلفت والله واحمد اهبل والتانية عبيطة
سارة ومنة واحمد:ههههههههههههههههه
منة:فاتك انتى لما احمد اتضرب بالمناديل ياه كان شكله تحفة
احمد:بس هتفضحينى
سارة:ههههههههههههه
احمد:متخافيش ياسارة لو عايزة نعيدلك اللقطة تانى مفيش مشكلة
منة:انا بقى مش موافقة
احمد: (ضربها على كتفها) دايمإأ كده معترضة
منة:من حقى انا اقول راي بمطلق الحرية
احمد:الله علييييييييييك يا سياسى ياكبير
سارة ومنة وام احمد:ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
الست شملولة
Admin
Admin
الست شملولة


عدد الرسائل : 2678
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : احم احم
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Female31
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 24
نقاط : 13368
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 10:25 am

يا اتي يا ساره ربنا يخليكي وجبتي اسمي كمان في القصه
بس انا عايزة اقولك حاجه
انيت قعدتي تكدبي
مبدأيا انا ممكن اموت لو دخلت عللوم تاني حاجه ايه اللي ذكائها فظيع وشنيع وحاجات غريبه كده
ماشي يا اختي ماشي
بس بجد جامدة اوي اويوالشخصيات تحفه
انا كنت حاسه ان انا فعلا اللي بتكلم مش انتي
يلا كملي يا بطبوطه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://shamlola.yoo7.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 10:49 am

الست شملولة كتب:

يا اتي يا ساره ربنا يخليكي وجبتي اسمي كمان في القصه
طبعا ياقلبى لازم اجيب اسمك ده انتى حبيبتى
بس انا عايزة اقولك حاجه
انيت قعدتي تكدبي
هههههههههههههه عيب تقولى على مامتك كدابة يابت Razz
مبدأيا انا ممكن اموت لو دخلت عللوم تاني حاجه ايه اللي ذكائها فظيع وشنيع وحاجات غريبه كده
هههههههههه اولأإ بعد االشر عنك ياستى وان شاء الله مش تخشى كلية علوم بس انا حبيتك فى القصة تكونى ذكية علشان كلية علوم اصلا صعبة وانتى ذكية اصلا ياحبيبتى :D
ماشي يا اختي ماشي
خلاص اوعدك لو بعد الشر كتبت قصة تانية هطلعك غبية ياحبيبتى Razz
بس بجد جامدة اوي اويوالشخصيات تحفه
احم احم ميرسى يابطوطتى لذوقك يارب وان شاء الله القصة تفضل عجباكى على طول
انا كنت حاسه ان انا فعلا اللي بتكلم مش انتي
علشان تعرفى يابنتى ان قلبى دليلى والله
يلا كملي يا بطبوطه
حااَضر يابطأإطس هكملَ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 5:51 pm

(رن موبايل سارة)
سارة:عن اذنكم يا جماعة هرد عالموبايل
احمد ومنة وام احمد:اتفضلى

سارة:السلام عليكم
الدكتور:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
سارة:ازيك يادكتور
الدكتور:الحمدلله وانتى عاملة ايه دلوقتى؟
سارة:الحمدلله بس فى الم بس مش كتير
(احمد بدا يخاف على سارة وقلق عليها وحس قلبه مقبوض بس حاول ميظهرش انه بيسمعها وراح يحط الفطار على السفرة ومنة فهمت من كلام سارة انها بتكلم طبيب مش دكتور من الجامعة وخافت عليها واستنت لما تخلص علشان تفهم)

الدكتور:سارة نتيجة التحليل طلعت
سارة: (وشها بقى اصفر من الخوف)وعندي ايه يادكتور
الدكتور:عندك ثقب فى القلب
سارة: (لفت وشها عن احمد ومنة ومشيت بعيد شوية وراحت البلكونة ونزلت دموعها)ثقب فى القلب
الدكتور:اه ياسارة ولازم نعلاجه بسرعه علشان لو الثقب كبر ممكن يبقى خطر علي حياتك
سارة:بس انا عمري ما كشفت والدكتور قالى عندي ثقب
الدكتور:الثقب جديد بس مش صغير ولازم نعلاجه بسرعة ياسارة
سارة : (مش مصدقة اللى بتسمعه ودموعها بتنزل)طيب وايه العلاج
الدكتور:عملية جراحية للاسف
سارة: (مش قادرة تقف على رجلها)وايه نسبة نجاح العملية
الدكتور : (بيحاول ميجوبش على سؤال سارة علشان متقلقش)ان شاء الله خير
سارة: (حست بهروب الدكتور من السؤال وعرفت ان دي نهاية حياتها قعدت على كرسى وبدات تبكى بصوت)دكتور جاوبنى لوسمحت
الدكتور: اهدي ياسارة الانفعال مش حلو علشانك
سارة:دكتور عايزنى اعرف انى عندي ثقب فى القلب وهعمل عملية وعايزنى ابقى هادية
الدكتور:والله انا خايف عليكي ياسارة
سارة:شكرا يادكتور بس جاوبنى على سؤالى
الدكتور: (بحزن على سارة لانها تتعامل معاه من مدة وعرف قد ايه انها بنت طيبة ومحترمة وحس انها زي بنته)نسبة النجاح قليلة
سارة: كأم
الدكتور:ليه
سارة:دكتور قولى يادكتور انا مش طفلة علشان تخبى عليا
الدكتور: سارة انتى زي بنتى وانتى عارفة كده واانا خايف عليكي
سارة: (بتحاول تخفى صوت دموعها وتظهر للدكتور انها قوية)انا قوية يادكتور
الدكتور: متحاوليش تتضحكى عليا ياسارة
سارة:انا والله قوية يادكتور ولو سمحت عايزة اعرف النسبة
الدكتور: 20%
سارة: (حسست بخوف رهيب وعرفت ان ده نصيبها)طيب يادكتور
الدكتور:لازم تجيلى خلال الاسبوع ده ياسارة
سارة:ان شاء الله سلام يادكتور
الدكتور: (خايف عليها لانه عارف انها ضعيفة وهتتعب من اللى قاله ليها)خلى بالك من نفسك سلام

منة:ساااااااااااااااااارة
سارة: (بصوت بيبكى )نعم يامنة
منة: (جريت على سارة علشان حست فى صوتها انها بتعيط ودخلت عليها اتصدمت من شكلها وشها اصفر وعيونها محمرة من كتر العياط جريت حضنتها)سارة ماللللللللللك
سارة:مفيش حاجة يامنة
منة:فى ايه ياسارة انتى عايزة تقعنينى ان كل العياط ده ومفيش حاجة
سارة: (قعدت تعييييييييط ومتكلمتش)
منة: (عيونها دمعت على سارة)سارة وحياااااااتى عندك اهدي
سارة: (مسحت دموعها وحاولت تقوم تقف وقعت فى الارض)
منة : سااااااااااااارة ساااااااااااارة
(سارة مردتش على منة)
منة:احمد الحققققققققققنى
احمد: (جه البلكونة جري علي صوت زعيق منة دخل لقى سارة مرمية فى الارض دموعه نزلت ونزلها الارض)
احمد:سارة مالها يامنة فيها ايه
منة: (بتعيط عمرها ما شافت صاحبتها بالمنظر ده)معرفش والله كانت بتعيط وبعدين وقفت ووقعت على الارض ومش بترد عليا
احمد: (حاول يتماسك)روحى بسرعة البسى حاجة علشان هوديها المستشفى
ام احمد: (جريت علشان حست فى حاجة)فى ايه
احمد: (يحاول ميقلقش امه)مفيش ياحبيبتى هى داخت شكلها مرهقة هوديها انا ومنة المستشفى
ام احمد:ياقلبى عليها لا انا هاجي معاكم
احمد:ماما مينفعش علشان لو حد من اهلها اتصل هيقلق
ام احمد: عندك حق بس لما تفوق كلمنى يا احمد دي زي بنتى وانا قلقانة عليها بجد
احمد: (عايز يقول"وانا هموت عليها يا امى")حاضر يا امى
منة: (لبست عباية سوداء وطرحة سوداء)يلا انا خلصت
(احمد شال سارة وجري بيها ركبها العربية وساق باقصى سرعة لاقرب مستشفى وبالصدفة راحوا نفس المشتفى اللى يشتغل فيها دكتور سارة ، احمد دخلها للدكتور والدكتور عرفها من شكلها واتصدم لما لقى وشها اصفر وعيونها مورمة من العياط ودخلها غرفة علشان يتكلم معاهم)
الدكتور:انتم مش قرايبها صح
احمد:اه بس حضرتك عرفت منين
الدكتور:انا الدكتور بتاع سارة
احمد:طيب يادكتور ممكن تقولنا هى عندها ايه
الدكتور:انا لسه قايلها امبارح هى محكتش ليكم
(منة فهمت سبب عياط سارة وعرفت ان صاحبتها تعبانة مش مجرد ارهاق)
الدكتور:كويس انكم جبتوها كنت عارف انها عنيدة ومش هتيجي
احمد:دكتور دي تعبانة دلوقتى يعنى احنا مش جايبنها نفسحها
منة:لوسمحت يادكتور طمنى عليها
الدكتور:انا اسف مش قصدى اوتركم بس سارة عندها ثقب فى القلب
(منة حست كأن روحها راحت منها ونزلت دموعها ومحستش بنفسها وقعت على الارض واحمد جري شالها على سرير تانى جابته الممرضة ليها والدكتور اداها مهدىء وقال لاحمد انها هتفوق بعد شوية واحمد رمي نفسه على الكرسى حس ان حبيبته هتروح منه واللى تعتبر كل حاجة فى حياته حس الدنيا ضاقت بيه ومش عارف يفكر ازاى حأول يظهر اقوي علشان يتصرف صح وبعقل)
احمد:وايه العلاج
الدكتور:عملية
احمد:ونسبة نجاحها قد ايه
الدكتور:اقل من 20%
احمد: اللهم انى لا اسالك رد القضاء ولكنى اسالك اللطف فى
الدكتور:شكلك بتحب سارة لازم تحس ان كل الناس جنبها وتخلوها قوية لان سارة هترفض العملية وهتقول انها هتعيش كده ولو الثقب كبر سارة ممكن تموت
احمد : (رد بدون تفكير لانه حاس انه هيموت لو هى ماتت وسبته لوحده)بعد الشر ان شاء الله خير
الدكتور:انا هسيبك دلوقتى وسارة بالظبط 5 دقايق وهتفوق حاول تحسسها انك معرفتش او انك شايف ان الموضوع سهل وربنا معاها ان شاء الله
احمد:حاضر يادكتور
(الدكتور خرج وساب احمد لوحده حاسس انه مش قادر يفكر خايف على اخته لانه عارف قد ايه بتعشق سارة ومرعوب ان سارة تموت وتسيبه لوحده فى الدنيا دي قعد يفكر فى ان ان شاء الله ربنا هيقف جنبها وقام صلى ركعتين لله ودعى ربنا انه يكرم سارة ويقومها بالسلامة ورجع الاودة اللى فيها سارة ومنة)
سارة: (فاقت وخافت لما لقت نفسها فى اودة غريبة وجنبها منة على السرير التانى وافتكرت شكل المستشفى وعرفت ان فى حاجة حصلت)
سارة:انا ايه اللى جابنى هنا
احمد: (يحاول يبتسم لسارة علشان تحس انه جنبها)اغمي عليكي
سارة:حسيت والله طب ومنة مالها
احمد:اغمي عليها
سارة:لييييييييييييييه
احمد:مقدرتش تشوفك مغمى عليكى عيطت عليكي واغمى عليها
سارة:ياحبيبببببببببببببببببتى بجد انا اسفة والله (وافتكرت انها عيطت فى حضن منة وان منة كانت قلقانة عليها)
احمد: بتتاسفى علي ايه يابنتى هى بتحبك وخافت عليكي
سارة:ياريت كل الناس تكرهنى
احمد : (قلبه وجعه على حبيبته اللى تعبانة ونفسيتها متدمرة حس انه نفسه يساعدها بس عاجز)بعد الشر ليه التفكير الوحش ده
سارة: انت قابلت دكتور مرسى صح (دكتور مرسى:الدكتور اللى بيعالج سارة)
احمد:انتى عرفتى منين
سارة:انا عارفة شكل المستشفى كويس لان ده الدكتور اللى بيعالج العائلة
احمد:اهأ
سارة:قالكم؟
احمد: (بيحاول يهرب)قالنا ايه؟
سارة:انى عندي ثقب فى القلب (وحطت ايدها على وشها وقعدت تعيط)
احمد: (جرى عليها وجاب الكرسى جنبها وحاسس انه بيموت لما شافها بتعيط)اهدي اهدي اهدي واستهدى بالله
سارة: لا اله الا لله
احمد: بصى ياسارة انا عارف انك مؤمنة ومتدينة وعارفة ربنا كويس وان شاء الله هتعدى المشكلة دي بصبرك
سارة:اللهم انى لا اسالك رد القضاء ولكنى اسالك اللطف فى
احمد: ان شاء الله العملية هتنجح وتبقى احسن من الاول كمان (وابتسم لسارة)
سارة:مين قال انى هعمل العملية اصلا؟
احمد:والله؟
سارة:اه انا مش هعمل عمليات (وبقت الدموع بتنزل من عيونها)
احمد:يعنى ايه ياسارة مش هتعملى العملية ليه ؟
سارة:اعملها ليه علشان ادي للناس اللى بحبهم ولنفسى امل انى هعيش
احمد:استغفرالله العظيم حرام اللى انتى بتقوليه ده
سارة: (عييييييييطت بطريقة تقطع القلب)ارجوك يا احمد سبنى دلوقتى لو سمحت
احمد: (قلبه بيوجعه على حبيبته بس حب يريحها)حاضر ياسارة انا هقوم اقري قرإأن وهخرج من الاودة وربنا معاكي
(سارة قعدت تعييييييييييييط ومش قادرة تصدق اللى هى فيه)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالخميس يونيو 17, 2010 8:42 pm

(منة صحيت وسمعت سارة تصرخ نسيت انها تعبانة وكان مغمى عليها وجريت ليها وحضنتها وسارة بقت تصرخ فى حضن منة ومنة تعييط معاها وبعدين منة حاولت تهدى علشان تقدر تهدي صاحبتها وطلعت سارة من حضنها)
منة:حبيبببببببببببببتى اهدي وحياتى
سارة: (تتكلم بصوت مبحوح من كتر العياط)مش قادرررررة خايفة يامنة
منة:ياعييييييييونى انتى خايفة من ايه بس؟
سارة:خاييييييييفة اقابل ربنا يامنة
منة:لأأأأأأأأأ ارجوكي انتى ان شاء الله هتعيشى (ونزلت دموعها)
سارة: (بكل حنية مسحت دموع منة)نصيبى هشوفه يامنة وعايزة منك طلب بجد
منة:اؤمرينى ياسارة
سارة:عايزاكى متزعليش عليا
منة:بقى عايزانى اعرف ان صاحبتى اللى بموت فيها تعبانة ومزعلش
سارة:انا مش بتكلم على كده (سارة نزلت دموعها تانى)
منة:بتتكلمى علي ايه بقى
سارة:لما اموت (ولفت وشها عن منة وقعدت تعيييييييييط)
منة:حرأأأم عليكى ياسارة متعذبنيش ان شاء الله هتعيشى وحياتى بلاش الكلام ده (حطت ايدها على وشها وقعدت تعيييييييييييط )
سارة: (مقدرتش تشوف صاحبتها تعبانة حضنتها جأمد)خلاص انا اسفة انا اسفة اهدي انتى
منة:خلإأص انا هديت المهمَ انتى تذكرى الله وان شاء الله خير
سارة : (حاولت تهدي علشان صديقتها)حاضر ياقلبى
منة:احمد فييييييييين
سارة:خرج يقري قرأن بره
منة: بقولك هخرجله ثوانى وهرجعلك اوكي؟
سارة:اوكي
منة:عايزة حاجة اجبهالك
سارة:لا شكرا
منة:اوكي
(منة خرجت تشوف احمد لقته قاعد على كرسى بيقرى قران وعيونه محمرة ووشه اصفر ودموعه محبوسة فى عيونه مش راضية تنزل راحتله وحضنته)
احمد:انتى فوقتى امتى؟
منة:من شوية يااحمد
احمد:سارة عاملة ايه دلوقتى؟
منة:شكلها والله يصعب على الكافر
احمد:ربنا معاها يارب انا قولت اسيبها براحتها لانها كانت عايزة تقعد لوحدها
منة:انا مش قادرة اصدق اللى سمعته بجد
احمد: (بتعب)ومين قادر يصدق يامنة
منة:الدكتور قالك ايه العلاج
احمد: (بخوف وقلق على حبيبة قلبه سارة والله يحسها تؤام روحه) عملية
منة: (حست قلبها اتقبض وروحها هتروح منها)مستحييييييييييل
احمد:اهدي حرام عليكى سارة فيها اللى مكفيها
منة:طيب والعملية هتنجح صح؟
احمد:ان شاء الله
منة:اقصد نسبة نجاحها كام؟ (منة حطيت ايدها على قلبها خايفة تكون نسبة نجاح العملية قليلة)
احمد: (بخنقة)للاسف 20% بس
منة:ايييييييييييييييييييه
احمد: منة وحياتى بلاش تتعبى سارة بكلامك ده هى خايفة لوحدهاوانا اصلا هموت عليها
منة: (بدات تنزل دموعها بس المرة دي نزلت كتير)مش قادرة اصدق يارب زيح عنها يارب
احمد: (حس باخته خدها فى حضنه)يارب
منة:انا هخش لسارة علشان مسبهاش لوحدها
احمد:المفروض نكلم اهلها نبلغهم صح؟
منة:للاسف لازم بس بلاش دلوقتى علشان محدش يقلق
(الدكتور جالهم )
الدكتور:بقيتى احسن يامنة
منة: (بحزن)الحمدلله
الدكتور:انا عايز اقولكم على حاجة
منة واحمد:نعم
الدكتور:لازم تقعنوا سارة تعمل العملية قريب علشان لو الثقب كبر هتبقى مشكلة
منة واحمد:ان شاء الله
(منة خبطت على الباب عند سارة ودخلت وقالتلها ان احمد هيدخل)
احمد:السلام عليكم
منة وسارة:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
احمد: (حس وجه سارة اتغير صارت هادية ومش بتعيط ابتسم)بقيتى احسن ياسارة
سارة:الحمدلله بكتيييييييييير
احمد:الحمدلله يارب دايمأأ
(منة اتبسطت لان لقت صاحبتها بتحاول تنسى)
سارة:احمد قول للدكتور انى مستعدة اعمل العملية
احمد: (قام وقف من فرحته علشان حس ان فى امل ان حبيبته تعيش)بجد
سارة: (ابتسمت)اه ان شاء الله
منة:الحمدلله بس ايه اللى غير رايك
سارة:عسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم ودى ارادة ربنا وانا راضية وان شاء الله هكون من الصابرين وربنا بيحبنى علشان ابتلانى بمرض فى الدنيا علشان اخد حسنـإأت فى الاخرة ان شاء الله
احمد ومنة : (بابتسامة ظهرت على وشهم)الحمدلله
احمد:ربنا يزيدك ايمان يارب ويدخلك الجنة وتسكنى الفردوس ان شاء الله
سارة::امين وان شاء الله يرزقنا كلنأ الجنة
منة واحمد:امييييين

(ام احمد اتصلت باحمد علشان تتطمن على سارة)
احمد: الدكتور قالى ممنوع اتكلم فى الموبايل هنا مش عارف ليه هخرج اتكلم بره علشان ماما بتتصل تتطمن عليكي ياسارة
سارة:سلم عليها كتير وطمنها عليا وقولها انى تمأم الحمدلله
احمد:حاضر من عينيا

(احمد خرج بره المستشفى علشان يعرف يرد)

ام احمد:ها طمنى يااحمد
احمد:الحمدلله ياامى
ام احمد:مش ارهاق صح؟
احمد:عرفتى منين
ام احمد:حسيت بيها سارة دي زي منة والله
احمد:اه يا امى عندها ثقب فى القلب
ام احمد: (صرخت بصوت عالى)ايييييييييييه
احمد: (نزلت دمعة منها ومسحها بايده)الحمدلله يا امى قدر الله وما شاء الله فعل
ام احمد: (بصوت حزين)لا حول ولا قوة الله بالله العلى العظيم
احمد:ان شاء الله هتعمل عملية هى نسبة نجاحها 20% بس ان شاء الله تنجح وربنا كبير
ام احمد:يارب زيح عنها المرض يارب
احمد: امين ، ماما تعرفى بعد شوية تكلمى اهلها لاننا مش عارفين نكلمهم ازاى
ام احمد:ان شاء الله هكلمهم بس ربنا يكون فى عونهم
احمد: يارب (عايز يقولها ويكون فى عونى انا كمان والله هموت من الخوف عليها)
ام احمد:طمنى عليها يا احمد لو عرفت حاجة جديدة
احمد:حاضر يا امى من عيونى
ام احمد:خليك جنبها وخلى منة جنبها وربنا يقويها ان شاء الله ويقومها بالسلامة
احمد:ان شاء الله
ام احمد:سلأم
احمد:سلأإم

(ااحمد دخل المستشفى لقى دكتور سارة قدامه)
الدكتور: انا كشفت عليها وللاسف العملية لازم تتعمل النهاردة
احمد : اييييييييييييييييه ليه؟
الدكتور:فى خطر على حياتها لو سبنا الثقب ولو يوم واحد كمان
احمد: (دعا ربه من جواه ان يكتب لسارة الحياة)طيب على امتى ان شاء الله
الدكتور:لما يجى اهلها على بالليل شوية يعنى على العصر ممكن بردوا
احمد: شكرأ يادكتور، عن اذنك
الدكتور: اذنك معاك

(احمد دخل الحمام بقى بيعيط زي الاطفال عمره ما حس بتعب كده عمره ما خاف على حد كده يمكن لانه حاسس انها هتروح منه وحاسس انه من غيرها ممكن يموت ،مسح دموعه وغسل وشه وخرج من الحمام وحاول يتماسك وبقى يدعى ربنا لانه هو الوحيد اللى قادر يشفيها وبعدين راح عند سارة خبط الباب ودخل)

احمد:ماما بتسلم عليكي ياسارة
سارة: (حست باحمد)الله يسلمها يارب
منة:انت شفت الدكتور
احمد: (قعد على الكرسى ونزل راسه)ايوة
سارة: طيب قالك ايه
احمد: هتعملى العملية النهاردة ياسارة
سارة: (حطت ايدها على وشها)لاااااااااااااااااااا
منة: (جريت حضنتها )اهدي اهدي
احمد: سارة اهدي ان شاء الله خير
سارة: (بعيييييييييأط بصوت عالى)لاااااااااااا مش عايزة اعمل حاجة
احمد:ليييييييييييييه بس انتى لسه قايلة هتعمليها
سارة: (نزلت راسها)خايففففففففففة
منة:ياحبيبتى متخافيش احنا جنبك
احمد: ارتاحى انتى شوية ونأمى ولما يجوأ اهلك ان شاء الله ربنا يسهل
سارة: وحد هيجيله نوم وهو قايم وعارف انه هيموت
احمد:بلاش تقولى كده ان شاء الله هتعيشى (ولف وشه عنها علشان يخبى دموعه)
منة:وحييييييييييييييياتى بلاش كلمة هتموتى دي انا كده ممكن اموت معاكي
سارة: (بتحاول تفتكر ربنا وتراعى مشاعر منة واحمد)خلأإص ربنا كبير ان شاء الله
احمد: نإأمى ياسارة وانتى كمان يامنة نأمى وارتاحوا واللى فيه الخير ربنا هيعملوه ان شاء الله
سارة ومنة:حاضر

(خرج احمد من الاودة وجلس فى الرسبشن يفكر وكلمته امه قالتله انها بتلبس وجاية وانها كلمت اهل سارة واحمد من التعب نام على الكرسى)

الساعة 3 العصر
(كل عائلة سارة جتلها "سمر، وخالد، ، واريج ،وعبدالخالق ،ومنار" وامها وابوها وخالتها وجوزها وخالها ومراته وعمها ومراته )
(ريم كأنت مسافرة امبارح فى شغل هى واية ومعاهم عبدالله ويوسف ومحدش قالهم على عملية سارة علشان مش يقلقوا وينزلوأ ويعملوا حادثة لا قدر الله)

عبدالخالق:30 سنة متجوز انجى وعنده طفل اسمه احمد واخو سارة فاتح شركة كبييييييييرة ومشهور وبيموت فى سارة وريم وهما روحه
يوسف:20 سنة كلية تربية نفسه يبقى مدرس مشهور وهو ابن خالة ريم وسارة واخو سمر وخالد ومنارودمه خفيف واجتماعى وشخصيته حلوة اوي ويتحب بسرعة

منأر:24 سنة تشتغل فى شركة كبيرة لانها مهندسة معمأرية وناجحة فى حياتها اخت خالد وطيبببببة اوي وبتحب سارة ومخطوبة لمدحت

(سارة صحيت لوحدها من الخوف والقلق وصحيت عرفت انها شوية وهتعمل العملية عيييييييييييطت بطريقة هستيرية خلت منة تصحى)
منة:ياقلببببببببببى (وجريت حضنتها وبقت تسمح على شعرها) اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
سارة:مش قادرررررررررة
منة:اهدي وحياتى ياسارة وحياة اغلى حاجة عندك اهدي
سارة:يارب ساعدنى يارب
منة:امين يارب خليك معاها يارب
سارة: (بتعيييييييييييييييييط)انا مش عايزة اعمل العملية مش عايزة
منة:ياسارة بلاش عند انتى متخافيش انا جنبك وهفضل جنبك لغاية ما تخشى اودة العمليات
سارة: (حضنتها جامد ومسكت ايدها)خليكى معايــــــــــــــــــــــــــأ
منة:حاضر ياقلبى انا معاكي ومتخافيش ان شاء الله خير
(منة بدات تقري قرأن على سارة وسارة هديت)
(خبط الباب ومنة راحت فتحت ودخلت سمر وريم واية واريج)
سمر: (جريت حضنت سارة وبقت تعييييييييط فى حضنها)يارتنى مكأنك
سارة: (حضنتها اجمد ومسحت دموعها)بعد الشر عنك ياقلبى
سمر: سارة ياحبيبتى مش تخافى ان شاء الله خير ياعيونى
سارة: (نزلت دموعها سمر مسحتهم )مش قادرة بجد
سمر : (قلبها يتقطع على بنت خالها واللى اكتر من اختها مسكت ايديها)بوجود اصحابك وحبيبابك جنبك وبوجود ربك جنبك ان شاء الله هتقدري
سارة: (هديت شوية)ان شاء الله
(اريج قعدت تعييييييييييط وصوتها بدا يظهر ومردتيش تروح عند سارة)
سارة:يعنى مش هتيجى تسلمى عليا
اريج: (جريت حضنتها وبقت تعييييييييييييط فى حضن سارة وسارة تمسح على راسها وتمسح دموعها)ايه ياقلبى اهدي
اريج:مش قادرررررررة بجد
سارة: ياحبيبتى اهدي ان شاء الله خير
اريج: (حاولت تهدي علشان سارة متعيطش )سارة هترجعيلى تانى صح
سارة: (حست انها مش هتعيش بس مردتش تقول لحد كده علشان محدش يخاف عليها):ان شاء الله
اريج:اوعدينى
سارة: (بحزن ودموعها تملا عيونها)مقدرش اوعدك
اريج: (رجعت تبكى)ليييييييييييييه
سارة: (عايزة تقولها انها هتموت بس لسانها مانعها)علشان الاعمار بيد الله
اريج:الدكتور قال ياسارة العملية عايزة ارادة منك وان شاء الله هتنجح
سارة: (تذكرت ان ده ابتلاء من ربنا)خلإص اوعدك يكون عندي ارادة
اريج: (قلت دموعها)طمنتينى

(ودخلت كل العائلة على سارة واولهم امها اللى مكنتش قادرة تقف وكانت بتبكى على حال بنتها وعلشان كده طلبت من البنات يخشوا ليها الاول وام احمد دخلت ليها وخالد ومنار دخلوا ليها وعبدالخالق عجز يخش لسارة علشان مش قادر يحس انها بتودعه وقف بره ومدخلش سارة سالت عليه قالوا ليها بيقرالك قرأن عرفت انه مش هيقدر يخش علشان بيحبببببببها اوي ومش هيقدر يشوفها تعبانة وهايدى زوجة عبدالخالق دخلت ليها وفهمتها ان عبدالخالق مش قادر يشوفها تعبانة سارة ابتسمت وسكتت)

الساعة 5 العصر

الدكتور:لازم نعمل العملية دلوقتى
ام سارة: (بصراخ) لأأأأأأأأأأأأأأأا بنتى هتروح مني ياناس
ابو سارة: (خايف على بنته وميت قلق عليها بس يحاول يهدي مراته)اهدي اهدي
ام احمد:اهدددددددي يا حبيبتى ان شاء الله خير
الدكتور:لازم تهدوا سارة لو شافتكم كده هتنهاروده خطر على صحتها
ام سارة: ياحبيبتى يابنتتتتتتتتتى (وقعدت تعييييييييييط)
ام احمد:خلإأص خلأإص اهدي ان شاء الله خير وتعالى ندعيلها احسن
ام سارة:يارب يابنتى تخرجيلى عايشة يابنتى يارب (حاولت تهدي علشان بنتها دقايق وهتخرج تروح غرفة العمليات)
ابو سارة:ان شاء الله ربنا معاها (ومسك مصحف وجلس يقرى قرأن ويدعى ربنا يخرج بنته من العملية عايشة)

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
Sweety
مشرفة قسم
Sweety


عدد الرسائل : 2755
العمر : 27
العمل/الترفيه : الخروج
المزاج : عادي
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Female31
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
الاوسمة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Aw110
السٌّمعَة : 19
نقاط : 12318
تاريخ التسجيل : 26/12/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 3:00 am

حلو اووووووووووي
كملي بقى ايه اللي هيحصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shamlola.yoo7.com
prettyangel
Admin
Admin
prettyangel


عدد الرسائل : 2376
العمر : 34
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : confused
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Female31
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_04
السٌّمعَة : 20
نقاط : 13073
تاريخ التسجيل : 09/07/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 2:12 pm


لييييييييييييييييييييه يا سارة الغم دة بس


انا مستنياة الباقي

كملي بقى

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Kopfschuettel رفيــــــــق عمـــــــــــــري Kopfschuettel رفيــــــــق عمـــــــــــــري Kopfschuettel
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shamlola.yoo7.com
prettyangel
Admin
Admin
prettyangel


عدد الرسائل : 2376
العمر : 34
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : confused
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Female31
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_04
السٌّمعَة : 20
نقاط : 13073
تاريخ التسجيل : 09/07/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 2:23 pm


ومكافأة ليكي يا احلى سارة الموضوع هيتثبت
رفيــــــــق عمـــــــــــــري Fresse رفيــــــــق عمـــــــــــــري Fresse رفيــــــــق عمـــــــــــــري Fresse
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shamlola.yoo7.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 4:50 pm

(الدكتور شاف انه الاحسن لسارة انها تاخد المخدر قبل ما تخرج من غرفتها علشان لو شافت اهلها وحست انها رايحة تعمل العملية هتبكى وهتعيط وهتصرخ وده هيخلي وقت العملية يتاخر وهيكون خطر على صحتها وفكر فى طريقة يخليها متعرفش انها هتاخد بنج (مخدر) وخبط علشان يدخل عليها الاودة)
سارة:اتفضل
الدكتور:ازيك دلوقتى ياسارة؟
سارة: (بحزن)الحمدلله
الدكتور: شوفى انا عايز اديكى حقنة دلوقتى علشان تهديكي قبل العملية
سارة:يعنى العملية مش دلوقتى ؟
الدكتور: (بيحاول يخبى عليها)لسه شوية
سارة: (حست ان الدكتور بيخبى عليها حاجة)طيب وليه المهدىء ده
الدكتور:علشان صحتك ياسارة
سارة: (حست الدكتور بيكدب عليها بس مرديتش تبين ليها انها حست بكده)طيب يادكتور

(االدكتور اداها المهدىء وحس قلبه اطمن علي سارة شوية وخرج من الاودة وسابها ترتاح وطلب من اهلها واصحابها محدش يخش عليها)

الساعة 5 ونص العصر

(الدكتور طلب من ام سارة تخش عليها علشان تشوفها اتخدرت ولا لا علشان يبدا العملية وام سارة دخلت وندت على سارة وسارة مردتش عليها وعرفت ام سارة ان سارة دلوقتى فى تخدير تام حضنت بنتها اللى تموت فيها جامد وقعدت تبكى وتسمح على راس بنتها وتدعى ربنا ميحرمهاش منها ويخرجها من العملية احسن من الاول ونسيت الدكتور)

(الدكتور خبط على الباب علشان قلق لتكون سارة متخدرتش وام سارة افتكرت انها نسيت الدكتور مسحت دموعها وتركت بنتها وتركت امرها لله )
ام سارة:اتفضل يادكتور
الدكتور:ايه هى كانت صاحية
ام سارة: (بالم ووجع)لا
الدكتور: (حس بام سارة وزعل عليها)ادعى ربنا ليها وانا هعمل اللى عليا ان شاء الله علشان اخرجها ليكم عايشة والباقى على ربنا
ام سارة : (بايمان وصبر على البلاء)ان شاء الله وشكرا يادكتور
الدكتور:العفو دي زي بنتى
ام سارة:ربنا يبعد عن بنتك المرض يارب (وعيوونها دمعت)
الدكتور: ان شاء الله ويشفى سارة ويرجعلها ليكم احسن من الاول ان شاء الله
ام سارة:امييييييييييييين
الدكتور:انا هنده الممرضات علشان ننقل سارة لغرفة العمليات
ام سارة: (تحاول تهدي وتحاول تصبر على اللى حصل لبنتها اللى تعتبر روحها)طيب

(ام سارة خرجت من الغرفة وجريت تبكى فى حضن ام احمد وام احمد مش فاهمة حاجة)
ام احمد:سارة هتخش العملية دلوقتى؟
ام سارة: (بعياط)اه وبجد مش قادرة اصدق
ام احمد: (تهدي فى ام سارة)ان شاء الله خير
(ام سارة حاولت تهدي وتذكر ربنا علشان يصبرها ومسكت القران وقعدت تقرا)

(وجت اللحظة اللى كله مكنش عايزها تيجى وهى خروج سارة متخدرة على السرير وكله بقى بيعيط البنات كلهم قعدوا يبكوا ويدعوا وهما بيشوفوا صاحبتهم وحبيبة قلبهم خارجة على السرير واحمد شافها مقدرش يستحمل لانه مش قادر يبكى قدامهم شافها قدامه على السرير جري بره المستشفى ومنة واريج جريوا علي سارة حضنوها جامد وام سارة جريت علي بنتها مسكتها وقالت ان شاء الله هترجعيلى وبكت ومسحت على راسها وكل العائلة حضنوها وبكوا علشان خافوا عليها وعبدالخالق اللى خاف يدخلها علشان مش قادر يشوف اخته حبيبته كده جري عليها وحضنها وقعد يبكى مثل الطفل انجي مراته جتله وهدته وقام من حضن سارة وخرج علشان مقدرش يشوف اخته فى الموقف ده والدكتور خد سارة ودخل بيها غرفة العمليات)

(عبدالخالق مش عارف يعمل ايه لاخته راح يصلى علشان يدعلها واحمد حس روحه بتروح منه وحاس الوقت هيمر بصعوووبة عليه وانه مش قادر حس انه ممكن حد يحس بعدم وجوده ودخل المستشفى وشاف الكل متوتر وقلقان وكل الناس مش قادرة تستحمل الساعات اللى بتمر)

الساعة6.5 المغرب
(الممرضة خرجت وكل اهل سارة قاموا وجريوا عليها قالتلهم سارة ماتت البقاء لله وحده)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 5:59 pm

(قبل ما حد يصدق كلام الممرضة الدكتور خرج )
الدكتور:سارة عايشة مماتتش (وزعق فى الممرضة)
كل العائلة:الحمدلله
الدكتور :محتاجين دم لسارة لانها محتاجة دم كتير ومفيش حد فى العائلة فصيلته زي فصيلتها لان فصيلتها هى a_b ودي فصيلة نادرة
احمد:انا فصيلتى زي فصيلة سارة
الدكتور: بس انت جسمك ضعيف وفيه خطر لو خدنا من دمك ممكن يكون خطر على صحتك
احمد:يادكتور انا موافق اتبرع ليها بدمي
الدكتور:يا احمد انت ممكن تتعب بجد
احمد:يادكتور انا مستعد اتعب بس سارة تعيش
ام سارة وابو سارة:الله يخليك يابنى بجد والله انك ولد محترم ومتربى
احمد:ويخليكم وبجد انا عايزها تعيش ومش مهم انا دلوقتى
الدكتور:طيب تعالى هاخد دم منك
(الدكتور خد من احمد الدم ودخل غرفة العمليات واحمد خرج بره ومنة جريت حضنته وشكرته وقالها انه ممكن يدي سارة روحها لو ينفع وفجاة وقع من طوله)

منة:احمممممممممممد
ام سارة :ياحبيبى يابنى ياجماعة حد ينده دكتور
ام احمد: (جريت على احمد) احمد احمد فوووووق
احمد: (بدووخة)انا كويس
(ام سارة جريت تنده دكتور علشان حست ان الولد ده زي ابنها وحبته لما اتبرع لبنتها بدمه وجابت دكتور معاها وشال احمد ودخله اودة علشان يرتاح وكشف عليه وخرج ليهم يطمنهم)
ام احمد:ماله
ام سارة:هو تعبان يادكتور
منة:هو كويس دلوقتى ؟
ابو سارة:طمنى يادكتور عليه علشان ده زي ابنى
الدكتور:متقلقوش بس هو تعبان ومرهق وشكله عايز نقل دم
ام سارة:اصله لسه ناقلة دم لبنتى
الدكتور:اه علشان كده بس هو هيبقى احسن بس هو عايز يرتاح شوية وانا هبعت الممرضة تجيب ليه اكل علشان يقدر يقف وميدوخش تانى
منة:انا هجبله الاكل يادكتور
(وراحت تجيب لاخوها الاكل وخبطت عليه ودخلت)
منة:عامل ايه دلوقت
احمد: (بتعبببب وارهاق بس بيحاول يخبى)احسن الحمدلله
احمد:مفيش اخبار عن سارة
منة: (حست بجد ان اخوها بيموت فى سارة لان بالرغم من تعبه بيطمن عليها ونسى نفسه)لا لسه بس اعتقد العملية هتخلص كمان نصف ساعة
احمد: (عيونه اتملت دموع)ان شاء الله ترجع لينا تانى
منة: (عيطت)ان شاء الله
احمد:اهدي يامنة ان شاء الله ربنا هيساعدها
منة:ربنا يكون فى عون بجد باباها ومامتها واخوها لو شفت مامتها عاملة ازاى تقطع قلبك ولو شفت باباها واخوها تحس انك عايز تعيط علشانهم
احمد:اكييييييد مش اهلها ما اذا كان احنا مرعوبين عليها امال اهلها يبقى حالهم ازاى
منة:ربنا معاهم ومعانا ومع سارة ان شاء الله
احمد:اميييييين يارب
منة:يلا بقى كل علشان تبقى احسن يا احمد
احمد:حاضر يامنة انا والله اكل علشان اكون موجود لما سارة تصحى
منة: (عيونها دمعت بعد ما كانت تحاول تهدي)ان شاء الله كلنا هنكون جنبها

(ومرت النصف ساعة صعبة على كل اللى موجودين فى المستشفى واحمد قام من السرير والدكتور طلب منه يرجع يريح فى السرير لكنه رفض علشان حس ان قلبه بيقوله ان سارة مش هتسيبه وهترجعله وحب يكون موجود لما تصحى ولو مقدرش يكلمها بس يشوفها قدامه وحسوا انها ساعات وبعد كده خرج الدكتور وحب يريحهم مرديش يخرج الا لما فوق سارة وخرج بيها لاهلها)
ام سارة : (جريت على بنتها وقعدت تعييييييييييييييط وتشكر ربنا)بنتى رجعتلى بنتى رجعتلى
سارة: (حضنت امها جامد وكانها حست انها مشفتهاش من سنين)ياحبيبتى ياماما اهدي انتى بتعيطى ليه بس دلوقتى
ام سارة: من فرحتى بيكي والله
سارة: (ابتسمت)يا امى دموعك غالية عليا وحياتى بطلى عياط ياحبيبتى
ام سارة: (هديت وابتسمت)حاضر ياعيون ماما
ابو سارة:بنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتى
سارة:بنتك عايشة يا احلا اب فى الدنيا
ابو سارة: (جرى حضنها )ربنا ميحرمنيش منك والله حسيت روحى هتروح مني
سارة:بعد الشر عنك يابابا وان شاء الله مش هسيبك ابدأ

(واحمد فرحته مكنش حد حاسس بيها الا سارة ومنة لان سارة بدات تحس بيه ولما شاف سارة خارجة من اودة العمليات نط من الفرحة وضحك ضحكة تحسس اللى قدامه ان الحياة رجعت ليه هو مرجعتيش لسارة بس وسارة خدت بالها منه لانه اول واحد شافته لما خرجت مع الدكتور وسارة ابتسمت بس محبتش حد يشوفها وبقى بيحمد ربنا ان حبيبته عايشة ولسه معاه وكل اصحاب سارة واهلها بقوا يسلموا عليها وبعدين الدكتور طلب منهم يسبوها ترتاح شوية علشان هى لسه خارجة من عملية وخدها اودتها وسارة شكرت الدكتتتتتور لوقوفه جنبها ولان فضل انها لسه عايشة لربنا ثم ليه وسارة شكرت ربنا وحمدته ونامممممت نوم عميق لانها معرفتش تنام قبل العملية)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
الست شملولة
Admin
Admin
الست شملولة


عدد الرسائل : 2678
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : احم احم
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Female31
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 24
نقاط : 13368
تاريخ التسجيل : 01/07/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 6:26 pm

الله الحمد لله انها مكملتش نكد يا بت يا سوسو
الحمد لله
بس بجد بجد جامده اوي
كملي كملي
انا عيطت والله
كملي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://shamlola.yoo7.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 8:09 pm

الساعة 4.5 الفجر

(سارة صحيت من النوم وقامت اتوضت وصلت الفجر وقعدت تبكى فى الصلاة وتشكر ربنا انه رجعها للحياة علشان مش عايزة الناس اللى حوااليها يتعبوا بسببها ووعدت ربنا انها هتكون احسن من الاول فى الدين وفى المعاملة وفى كل حاجة فى حياتها ،خلصت الصلاة لقت مكتوبة ورقة ليها ومكتوب فيها "ان كل اهلها نايمين فى غرف فى المستشفى والدكتور سمح ليهم بالموضوع ده لانه عاذرهم وبيحب سارة زي بنته وان كل اصحابها ناموا علشان يصحوا الصبح يقعدوا معاها ويطمنوا عليها وانها لواحتاجت حاجة هو صاحي ومعرفش ينام وانه قاعد بره قدام اوودتها على الكرسى "وكان مكتوب" امضاء:احمد" سارة ابتسمت ولبست عبايتها وخرجت لقت احمد فى وشها عيونه حمررا وشكله تعبان ونعس عللى الكرسى ابتسمت وراحت جابت لنفسها اكل من البوفيه فى المستشفى ولما رجعت لقت احمد صحي)
احمد: (بابتسامة كبيرة )صباح الخير
سارة: (اتخدت)صباح النور انت صحيت امتى
احمد: ههههههههه شكلك اتخديتى
سارة: (بكسوف)الصراحة اه المفروض تراعينى انا واحدة كنت صاحبة مرض
احمد:هههههههههههه انا اسف
سارة:لا عادي مفيش حاجة
احمد:بقيتى احسن الحمدلله
سارة:الحمدلللللللللله ريحت كل الناس اللى كانت قلقانة عليا
احمد:يارب ربنا يخليهم ليكي
سارة:يارررررب
سارة:انت منمتش ليه زيهم كلهم كنت ارتحت شوية
احمد: (بيحاول يهرب)مكنش جايلى نوم وعلى فكرة مش انا اللى حطيت الورقة فى اودتك خليت الممرضة تحطها
سارة: (بخجل وبصت فى الارض)لا عادي بس روح نام بقى
احمد: (مش عايز يسبها لوحدها)لا لا انا كويس كده
سارة:لا بجد قوم ارتاح شوية وانا كويسة والله
احمد: (حب يريحها وعلشان متحسش بكسوف وتحس بحبه ليها)حاضر ياستى انتى تؤمري
سارة:ربنا يخليك يلا بقى سلام
احمد:سلام
(سارة دخلت الاودة وجابت الاكل ونزلت اكل كانها مكلتش من سنيييييييين وضحكت على شكلها فى المراية وهى بتاكل واستغربت تغير شكلها علشان وشها كان اصفر وعيونها محمرة وبعد ما خلصت اكل حست بزهق وملل اتصلت بصديقتها عهود)
عهود:سااااااااااااااارة
سارة:حبيببببببببببببببببتى
عهود:زعلانة منك والله
سارة:لييييييييييييييييه بس انا عملت ايه ياحبيبتى
عهود:يعنى كل هالغيبة ياوحشة وما تسالين والله قلقت عليكي واتصلت على جوالك بس ماكان حد يرد
سارة:اسفة ياقلبببببببى والله بس كنت عملاه صامت
عهود:ساااااااارة والله قلبى كان مقبوض عليكى انتى صارليكي شىء؟
سارة: (فرحت بحب صديقتها ليها)معلش ظروفى ياقلبى كانت صعبة شوية
عهود:لأأأأأأأأأأا ابى اعرف وش اللى كان فيكي مستحيل قلبى قبضنى لحاله اكيد صارليكي شىء؟
سارة:للأإسف اه ياعيونى
عهود:لاااااااااااااااااااااا والله حسيت انك فيكي شىء احكيلى ياقلبى شو اللى صار
سارة:والله عملت عملية ياعهود
عهود: (بكت)ياحبيبببببببببببببببببببتى
سارة:بس الحمدلله بقيت احسن بكتير
عهود: (بخوف)طيب وليه سويتى العملية ؟
سارة:كان عندي ثقب فى القلب
عهود: (بدات تنهار من العياط )لأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأاا ياريت فينى وما فيكي
سارة:بعد الشر عنك ياحبيبتى وبعدين بطلى عياط انا كويسة دلوقتى والله
عهود: (تأإنب ضميرها انها مكنتش مع صاحبتها)بس كيف ما اكون جنبك والله انى ما انفع صديقة
سارة:لأأأأأأأأأأأا متقوليش كده بجد والله هزعل منك بعدين انتى ذنبك ايه
عهود : (تعيط)ذنبى انى ما كنت اسال عليكي زين
سارة: ياقلبببببببببببببى انتى فى الامارات وانا فى مصر مستحيل كنتى هتعرفى انى تعبانة اصلا
عهود:سامحييييييييينى ياسارة والله انا مو قادرة اسامح حالى
سارة:انا لو كنت زعلت منك اصلا مكنتش اتصلت بيكى بعدين والله انا هزعل منك لو قولتى الكلام ده تانى
عهود: (تحاول تهدي)بس كنت ابى اكون موجودة جنبك اقويكى فى هالوقت
سارة:ياقلللللللللبى انتى كنتى بروحك جنبي وكفاية عليا انك حسيتى بيا والله دي عندي بالدنيا يا عهودتى
عهود: فدييييييتك والله ياسارة
سارة: افداكي شوفتى اتعلمت الخليجي على ايدك اهو
عهود:ههههههههههههه ايوة احسن علشان يوم تجين الامارات تعرفين تسولفين مع الناس
سارة:ان شاء الله ياعمري قوليلى انتى بقى عاملة ايه؟
عهود:تمإأم دامك تمإأم ياقلبى
سارة:ربنا يخليكى ليا يابطوطتى
عهود:ويخليكى لي ان شاء الله
عهود:قوليلى بس انتى الحين تمإام يعنى ما فيكي شىء؟
سارة:الحمدللللللله مفيش حاجة والله وكويسة اوي كمان
عهود:دوم يارب
سارة:ان شاء الله ياحبيبتى،بس كان يوم صعب تخيلى عرفت ان عندي ثقب وعملت عملية فى نفس اليوم وبعدها بساعات بسيطة
عهود:يالله والله عارفة انك شفتى يوم كإأامل صعب عليكي ياقلبى عرفتى فى نفس اليوم انك مريضة بثقب فى القلب وانك لازم تسوي عملية فى الوقت على طول الله يكون فى عونك
سارة:والله شوفت يوم صعببب كله عياط وحزن بس الحمدلله عدي
عهود:الحمدلله طمنتينى عليكى والله يوم قلبى انقبض عليكي ما عرفت انام وربى
سارة:يااااااااااقلبى ربنا ميحرمنيش منك
عهود:ولا منك يارب
سارة:والله خوفت عمري ما حسيت نفسى ضعيفة زي اليوم ده
عهود:ياقلببببببببببى ما عليكي خلاص يوم وعدي وان شاء الله الايام الجاية احلى
سارة:الايام هتبقى احلى علشان هبقى مع احمد صح (سارة كانت حكت لعهود على احمد)
عهود:عيبك تفهمينى بسرعة
سارة:ههههههههههههههههه قفشاكى انا على طول
عهود:ههههههههههههههههههههههه
سارة:وايه اخبارك انتى بس
عهود:مبسسسسسسسسوطة وبحمد ربى ان صديقتى اللى اموت فيها ما ماتت
سارة:ياحبيببببببببببببببتى والله انك عسل
عهود:عارفة مو جديدة
سارة:هههههههههههههه رخمة
عهود:قوليلى انتى متى بتردين البيت ان شاء الله علشان اتاكد انك صرتى احسن ياسوسو
سارة:ان شاء الله النهاردة يادودي
عهود:الحمدلله وبتردين تقدرين تخرجين وكذا ولا شو؟
سارة:لأأأأأأأا لازم ارتاح ليا يومين فى البيت
عهود:يعنى مو كتيرزي الافلام
سارة:هههههههههههه لا الافلام دي بتصتنع حاجات
عهود:وانا اللى كنت اصدقهم طلعوا كدابين
سارة:هههههههههههههههه نصيبك بقى
عهود:حبيبتى يلا روحى ارتاحى ليكي شوية علشان تقدرين تستقبلين الناس اليوم علشان ادري الناس بيجون يطمنون عليكي وانا ان شاء الله بجيكي اليوم
سارة:نععععععععععععم تجيلى فين
عهود:بجيكى بيتك ان شاء الله
سارة:عهوووووووووود انتى عندك امتحان بكره لو مرحتيش هتسقطى ولو جيتى مصر مش هتلحقى تروحى الامتحان
عهود:فداااااااااكى والله بنزلك انا وخلاص
سارة:عهووووووووود والله هزعل منك بجد انا عارفة انك لو بايدك هتجيلى بس انتى عندك ظروف ياعمري وان شاء الله نتقابل لما تخصلى امتحاناتك
عهود:ما ابى بجيكى يعنى بحيكي
سارة:والللللللللله ياعهود انا اهم عندى انك تنجحى فى الامتحان
عهود:ابى اكون وياكي سارة
سارة:وانتى معايا بروحك ياقلبى وعارفة انك لو بايدك كنتى جيتينى
عهود:يعنى موزعلانة؟
سارة:والله العظيم مش زعلانة بس انتى ذاكرى كويس وانجحى ودي اهم حاجة ياحبيبتى
عهود:احبببببببببببببببببببببببببببك
سارةبمووووووت فيكي
عهود:وين مكان احمد فى قلبك
سارة:هههههههههههههه ملوش مكان
عهود:الله يكون فى عونه مدري ليه يحبك
سارة:هههههههههههههه ايه ده حقد ولا ايه
عهود:هههههههههههههه تقدرين تقولين كده
سارة:هههههههههههههههههه يابنتى انا كل حاجة فيا تتحب
عهود:ايوة ايوة واخدة بالى من هالشىء
سارة:هههههههههههه بتتريقى صح؟
عهود:والله قولت عيبك تفهمينى
سارة:هههههههههههههه ويارتنى ما بفهمك ياشيخة
عهود:هههههههههههههههههههههه
سارة:يلا ياحبيبتى هسيبك شوية هرتاح وان شاء الله هبقى اكلمك بالليل
عهود:انا اللى هتصل بيكي ياقلبى بس على الله تسوين الموبايل صامت بذبحك
سارة:ههههههههههههههه لا انا باقية على روحي
عهود:ههههههههههههههههههههه اوكى ياستى
سارة:سلأإام ياقلبى
عهود:انتبهى على حالك وعلى صحتك،سلام

(سارة رجعت حطت راسها على السرير ونأمت تانى)

الساعة 10 الصبح

(الكل صحي وفطر وسارة صحيت اخر واحدة وراحت غسلت وشها ولبست عبايتها وجاية تخرج خبط الدكتور عليها ودخل)
الدكتور:صباح الخير
سارة:صباح النور يادكتور
الدكتور:عاملة ايه دلوقتى ؟
سارة:الحمدلللللللله احسن بكتير طبعا
الدكتور:الحمدلله يارب على طول
سارة:ربنا يخليك يادكتور
سارة:مش عارفة اشكر حضرتك ازاى بجد حضرتك عمللت معايا مجهود ميتعملش وحاولت متضغطش عليا
الدكتور:انا قولتلك انتى زي بنتى والله
سارة:ربنا يخليك يادكتور
الدكتور:شكلك كان خارج
سارة:الصراحة اه يادكتور كنت خارجة اشوف اهلى واصحابى اللى هنا
الدكتور:لأأأأأأأا مينفعش ياسارة انتى نسيتى انك عاملة عملية ولا ايه انتى مينفعش تخرجى وتتمشى وتقومى من السرير اصلا
سارة:بس يادكتور انا عايزة اقعد معاهم وانا كويسة
الدكتور:لو اتحركتى كتير ممكن لا قدر الله تتعبى واثر العملية يضيع وكمان مينفعش حد يجيلك دلوقتى انتى المفروض تنامى علشان تقدري تخرجى النهاردة من المستشفى
سارة:بس يادكتور انا لسه صاحية
الدكتور:سارة والله انا خايف عليكى حاولى تنامى علشان المفروض تخرجى بكره وانتى كويسة ولو ارهقتى نفسك هنخليكى معانا فى المستشفى وانا عارف انك بتكرهى جو المستشفيات
سارة:اووووووووووي
الدكتور:خلاص ارتاحى وانا هقولهم بكره ان مينفعش حد يخشلك ونامى ولما تصحى هتروحى البيت ان شاء الله ويبقوا يشوفوكي هناك ان شاء الله
سارة: (بضيق)حاضر يادكتور
الدكتور:سلام
سارة:سلأم

(وخرج الدكتور وفهم اهل سارة انها المفروض ترتاح وهموا سمعوا كلاموا ومحدش دخل عليها وسارة نأإمت وراحت فى نوم عميق)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
Sweety
مشرفة قسم
Sweety


عدد الرسائل : 2755
العمر : 27
العمل/الترفيه : الخروج
المزاج : عادي
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Female31
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
الاوسمة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Aw110
السٌّمعَة : 19
نقاط : 12318
تاريخ التسجيل : 26/12/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 3:32 am

والله اتخضيت اما قالت انها ماتت دي عااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shamlola.yoo7.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11417
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري Icon_minitimeالأحد يونيو 20, 2010 6:01 pm


الساعة 5 العصـر
(صحيت سارة واستغربت لما شافت الساعة وضحكت على نفسها لانها نامت كتييييييروبعدين قامت صحيت وصلت الظهر وبعدين قعدت على السرير تانى ورن تليفونها وكان عبدالخالق هو اللى كان بيتصل ابتسمت وردت بدون تردد)
سارة:وحششششششششششششششششششششتنى
(عبدالخالق كان مش من نوع الولاد الرومانسى مع اخواته ريم وسارة بعكس سارة وريم اللى كانوا على طول رومانسين معاه ويحبوا يظهروا حبهم ليه بالفعل والكلام بس كان يحبهم بطريقة جنونية وكان مش بيعرف يعبر عن حبه بالكلام بس حبه ليهم كان بيظهر بالفعل وكان بيخاف عليهم من الهوا وكان احيانا بيتعصب عليهم بس من خوفه عليهم وكان بيتعصب علي سارة اكتر وسارة مكنتش بتزعل علشان عارفة انه بيحبها وكان بيروح يعتذر ليها على طول لما يضايقها ولكن بعد العملية واللى حصل ولما حس انه اخته كانت هتروح منه قرر يغير طريقته مع سارة ومع ريم)
عبدالخالق:حبيبببببببببببببببببببببببببببتى
(سارة استغربت طريقة عبدالخالق معاها مكنش رومانسي ابدا بس ابتسمت وفرحت ان مرضها وتعبها خلاه يغير طريقته معاها)
سارة:حبيبببببببببببببببببى
عبدالخالق:بس لانجى مراتى تيجى وتسمع الكلام العيب ده وممكن تتطلقنى فيها
سارة:ههههههههههههههه لا خلاص بلاش
عبدالخالق:هموووووووت واخش اشوفك بس الدكتور مانع حد يخشلك وموقف عليكي ممرضتين كمان بيرقبونا علشان منخشش ليكي
سارة:ههههههههههههههه انا بقيت مهمة كده
عبدالخالق:والله و بقى ليكى قيمة ياسارة
سارة:هههههههههههههه يابنى انا من زمان ليا قيمة بس انتى اللى مكنتش حاسس
عبدالخالق :عاملة ايه دلوقتى؟
سارة:ياحبيبى انا زي الفل الحمدلله
عبدالخالق:كنتتتتتتت هموت عليكي والله
سارة: (حست بحب اخوها ليها)ياقلبــــــــى بعد الشر عنك يارب
عبدالخالق:ربنا ميحرمنيش منك ابدأ يارب
سارة:ولا يحرمنى منك يا احسن اخ فى الدنيــــــــــــــأ
عبدالخالق:اه طبعا لازم تقولى كده هو انتى ليكى اصلا اخ غيري
سارة:ههههههههههههههههه عيبك انك فاهمنى
عبدالخالق:يارخمــــــــــــــة وانا اللى متصل اطمن عليكي خسارة فيكي اصلا ثمن المكالمة
سارة:هههههههههههههه خلاص افس افس
عبدالخالق:دي زي بسيونى بسيونى صح
سارة:هههههههههههههههه الله عليك بتفهميها وهى طايرة
عبدالخالق:ههههههه عيب عليكي بفهمها قبل ما تطير
سارة:ههههههه رخم صحيح
عبدالخالق:ياشيخة احترمى فرق السن اللى بينا
سارة:ههههههههههه لا انا مش بتاعة الكلام ده
عبدالخالق:انا كنت طول عمري جامدة على راي شيرين(دي اغنية انا مش بتاعة الكلام ده لشيرين عبدالوهاب)
سارة:هههههههههههههههههههههههه جإامدة دي
عبدالخالق:مش اجمد منى
سارة:مغررررررررور
عبدالخالق:مغرور علشان ليا اخت زيك
سارة:احم احم مقدرش على الكلام ده
عبدالخالق:الله بقى يعنى نبقى مش رومانسيين تزعلوا ونبقى رومانسيين مش عاجبكم
سارة:ههههههههههههههه معلش ياباشا خليها عليك المرة دي
عبدالخالق:يلا بس على الله تفتكريها
سارة:بذاكرتى دي مقدرش اوعدك
عبدالخالق:هههههههههههه ربنا معاكي
سارة:بقولك خلى الدكتور يدخلى عايزة اعرف همشى امتى
عبدالخالق:حاضر ياحبيبتى يلا سلام
سارة:سلام

(عبدالخالق راح للدكتور وطلب منه انه يعرف سارة هتخرج امتى لكن الدكتور قاله انه هيكشف الاول على سارة ويشوف صحتها تسمح انها تخرج ولا لا وراح الدكتور اودة سارة وخبط عليها ودخل)
الدكتور:نقول مساء الخير بقى صح
سارة:ههههههههههه اه المفروض
الدكتور:كل ده نوم
سارة:ههههههههه مش عارفة بجد ايه النوم اللى انا نمته ده بس مش مشكلة
الدكتور:قوليلى حاسة بايه دلوقتى؟
سارة:الحمدلله احسن بكتيييييير
الدكتور:طيب اسمحيلى اكشف عليكي بس ونشوف هتقدري تخرجى النهاردة ولا لا
(الدكتور كشف على سارة وشاف انها محتاجة راحة بس عارف ان سارة عنيدة وهترفض تقعد فى المستشفى وقرر انه يخرجها بس يطلب منها ترتاح فى البيت)
سارة:ها يادكتور اقدر اخرج
الدكتور:محسسانى اننا مقعدينك فى سجن
سارة:هههههههههه معلش يادكتور انا بكره المستشفيات
الدكتور:هههههههه يلأ بقى نصيبنا متقعديش معانا
سارة:انا ممكن اقعد مع حضرتك فى اى مكان الا المستشفى
الدكتور:ههههههههه طيب
سارة:يعنى هخرج صح
الدكتور:انا هخرجك علشان انتى زي بنتى ومحبش زعلك
سارة: (نطت من الفرحة)واااااااااااااااو
الدكتور:بس بنتى مش مجنونة زيك
سارة: (بخجل)هههههههههههه
الدكتور:بصى انا هخرجك بس بشرط
سارة:ايه هو الشرط
الدكتور:تخلى بالك من صحتك ومتقوميش من السرير الا علشان الصلاة وكمان مترهقيش نفسك ويق
سارة:حاضر يادكتور
الدكتور:ااوعدينى علشان عارفك بتقولى حاضر وبتعملى العكس تماما
سارة:هههههههههههه وعد يادكتور
الدكتور:ومتنسيش وعد الحر دين عليه
سارة:حاضضضضضر يادكتور
الدكتور:هبعتلك والدتك تساعدك
سارة:اوكى يادكتور

(خرج الدكتور وبلغ اهل سارة انها هتخرج وفهم امها وابوها واخوها انها محتاجة راحة وشرح ليهم انها لو ارهقت نفسها هتتعب وطلب من ام سارة تخش تساعدها ودخلت ليها ام سارة وساعدتها تجهز وشالت ليها الحاجات البسيطة اللى جبتها معاها المستشفى وجهزت سارة وخرجت من اودتها وكل اهلها كانوا مستنينها سلموا عليها وكله ركب عربيته وعبدالخالق كان هو اللى جاب امه وابوه بعربيته وللاسف مكنش فى مكان لسارة فى العربية اقترح احمد تركب معاه فى عربيته وشكرت ام سارة احمد وسارة راحت ركبت فى عربية احمد مع منة وام احمد ركبت معاهم بس قعدت جنب احمد وسارة ومنة كانوا ورا)
منة: (حضنت سارة)الدكتور الوحش كان منعنى عنك بس خلاص هجيلك البيت بقى ان شاء الله
سارة:ياحبيبتى معلش بس شوفتى لما قولتلك هتجيلى يعنى هتجيلى كان عندي حق
منة:ههههههههههههه طلعتى تعرفى المستقبل يابت وانا معرفش
سارة:هههههههههه اه من بلورتى السحرية
منة:هههههههههههه ياماما انتى طلعتى الساحرة الشريرة وانا معرفش
سارة:ههههههههههه اه خلى بالك بقى من العصاية بتاعتى
منة:ههههههههههه رخمة
سارة:يابت انتى كده على طول يعنى مفيش حمدلله على السلامة وحشتينى اى حاجة من هاذا القبيل
منة:هههههههههههههههههه لا مفيش
(احمد قاعد يسمع كلامهم وبيضحك على جنانهم هما ال2)
سارة:اما وحشة صحيح نفسى اعرف بحبك على ايه
منة:بتحبييييينى على كل حاجة فيا يابنتى انا مفيش زي اتنين
سارة:عندك حق اصل فى زيك اربعة
منة:هههههه رخمة رخمة
سارة:تستاهلى علشان تتعلمى تحترمينى
منة: (ورافعة حاجبها)احترمك ليه بقى ان شاء الله
سارة: (تحاول تكتم ضحكتها)علشان انا سارة على
منة:دي زي انا سعد الدالى صح
سارة:هههههههه ايوة بالظبط
منة:طيب ياسارة هانم
سارة:مهندسة سارة لو سمحتى
منة:اه هنبدا بقى مين قال ان حضرتك مهندسة
سارة:لا والله يعنى داخلة كلية هندسة هطلع ايه دكتورة
منة:هههههه لا بس قصدى انتى لسه متخرجتيش يعنى هتبداى غرور من دلوقتى
سارة: (حبت ترخم على منة)هههههه حقى
منة:جت كسر حقك ياحبيبتى
سارة:ههههه يارخمة
منة:تربيتك
سارة:الظاهر ان حضرتك اللى صدقتى انى مامتك
منة:هههههههههه
سارة:احمد معلش ممكن طلب
احمد:اؤمرينى
سارة:ربنا يخليك،ممكن تقف بس تجبلنا مياه علشان انا هموت من العطش
احمد: (عايز يقولها بعد الشر عليكى بس حس ان امه ممكن تحس ان فى حاجة بينه وبين سارة)حاضر
منة:اخنقينا بقى
سارة:ياكلبة عطشاانة
منة:اشربى من النيل
سارة:هههههه طيب هاتيلى النيل يامنيلة وانا اشرب منه
منة:هههههههه يارخمة
(احمد وقف العربية ونزل جاب لسارة 4 زجاجات مياه كبيرة وجاب بيبسى للكل)
منة:ايه ده كل دي مياه ليه ان شاء الله
احمد:وانتى مالك يارخمة انتى البت عطشانة
سارة:شكرا يا احمد بجد بس بجد تعبت نفسك والله
منة:يعنى ايه عطشانة تجبلها 4 ليييه ما كفاية واحدة
احمد:يابنتى علشان حرام لو عطشت تانى
سارة:ربنا يخليك يا احمد(وقاعدة تغيظ منة)
منة:اه صحيح ما انتى لاقى فلوسنا دي فى الارض
احمد:اما رخمة صحيح هى فلوسى ولا فلوسك وبعدين ايه فلوسنا دي يابت
منة:ههههههه مش انا قولتلك لما تشتغل بالنص
احمد:بالنص فى عينك يعنى انا اتعب وانتى تخدى الفلوس على الجاهز
منة:هههههههه علشان عارفاك حبيبى يا احمد
احمد:ولا اعرفك اصلا
سارة:ههههههههه
منة:كده شمت العدو فينا
سارة:محسسانى انى اسرائيلة
منة:صدق المثل لما قال ياما تحت السواهى دواهي
سارة واحمد:ههههههههههه
احمد:يخرب بيت امثالك ياشيخة
منة:طبعاا مضايقاكم ثقافتى
سارة:لا انا مش بتضايق انا عارفة اصلا ان ثقافتك متجيش حاجة جنب ثقافتى وبعدين هى من امتى الامثال ياختى بقت ثقافة
منة:هههههههه انا خليتها ثقافة
سارة:انتى فى عينك على اساس انك مين
منة:انى منة طبعا
سارة:هههههههه يارخمة
احمد:اشربى يامنة البيبسى وانتى ساكتة بيبسى
منة:ياربى عالاضطهاد
سارة:ياشيخة اخرسى امثالك لو عاملانهم كويس هيجلينا شلل اطفال
منة:ههههههههه لا ياسارة انتى كبيرة مينفعش ليكي شلل اطفال دلوقتى ممكن يجيلك الضغط ياحبيبتى
سارة:يارب صبرنى
منة:هههههههه خلاص خلاص هسكت
سارة:هههههه ياريت سكوتك راحة والله
منة:حاضر ياستى ،بس هو ممكن سؤال رفيع
سارة:لا خليه تخين احسن
منة:ههههههه رخمة
سارة:اسالى ياختى
منة:انتى ايه اللى ركبك معانا العربية علشان تقرفينى صح
سارة:ههههههه عرفتى منين
منة:احمد نزلها على جنب قبل ما اقتلها
احمد:هههههه مش بمزاجك
منة:مش بمزاجى اقتلها لا بمزاجي
احمد:ههههههه ياغبية مش بمزاجك انك تنزليها من العربية
منة:تصدق مكنتش فاهمة فى الاول يا للغباء
احمدوسارة:ههههههههه
سارة:ياحبيبتى ده العادي بتاعك
منة:ربنا يكرمك ياحبيبتى
احمد:منة انا طول عمري بقول انك غبية بس محدش صدقنى
منة:انا صدقتك ياحبيبى وانا واثقة ان الاسرائيلة اللى جنبى دي كمان صدقت
سارة:ايييه اتكلمى عدل عنى يابت
منة:حاضر ياباشا
سارة:ايوة كده ناس متجيش الا بالعيون الخضراء
منة:هنككككككككدب بقى على اساس ان عيونك خضراء اصلا
سارة:هههههههههههههههههه خلاص بقى بلاش احراج
منة:عيب تعاملينى على اساس انى عامية على فكرة
سارة:هههههههههههههههه خلاص بقى ميبقاش قلبك اسود
منة:لا والله كمان عايزة تختارى لون قلبى
سارة:هههههههههههههههه معلش بقى انا واحدة كنت تعبانة
منة:ايه التدخل الاجنبى ده يابت،بعدين اديكى قولتى كنتى تعبانة يعنى دلوقتى حقى اعترض
سارة:ههههههههههههههههههه والله يابت وحشتنى خفة دمك
منة:على اساس بقى انى غايبة عنك بقالى سنين يابنتى كلهم كانوا يومين
سارة:هههههههههههههه معلش اصلى حسيت بغربة فى اليومين دول
منة:على اساس انك كنتى فى الهند بقى
سارة:ههههههههههههههههه اعدلك كام مرة قولتى "على اساس"دي
منة:ههههههههههههههههه لا شكرا

(وفضلوا يتكلموا وام احمد واحمد يضحكوا على كلامهم وهزارهم وخفة دمهم وبعدين احمد وقف قدام سارة ونزلت ام سارة وابو سارة وعبدالخالق و زوجته وابنه خدوا سارة وطالعوها البيت ومامتها مرتحتش الا لما دخلتها اودتها واتاكدت انها قاعدة على السرير علشان خايفة على بنتها وعلشان تنفذ تعليمات الدكتور)
(سارة طبعا مقدرتش تنام لانها نامت كتير فضلت ماكسة الموبايل تلعب عليه وتتفرج على صور اصحابها على الموبايل وتضحك لحد ما امها دخلت عليها)
ام سارة:انتى صاحية ياحبيبتى
سارة:اكييييييييييد
ام سارة:وليه اكييييييييد بقى
سارة:علشان نمت نوم امبارح ميناموش خروف
ام سارة:هههههههههههههههه ياحبيبتى علشان كنتى تعبانة
سارة: (كتفت ايدها)مش مبرر بردوا
ام سارة:هههههههههه معلش يا سوسو
سارة:اللللللللللله امى تدعلنى ياناس
ام سارة:هههههههههههههه ولو مش هدعلك هدلع مين ياحبيبتى
سارة:ايوة صح مين ليكي غيرى
ام سارة:ليا يابت عبدالخالق وريم ربنا يخليهم
سارة:انتى بتضايقنى صح
ام سارة:ههههههههههه عرفتى منين؟
سارة:العصفورة جت قالتلى
ام سارة:ههههههههههه العصفورة دي مش هقولها حاجة تانى
سارة:هههههههههههههه
ام سارة:عاملة ايه دلوقتى ياحبيبتى؟
سارة:الحمدلله يامامتى احسن بكتيير
ام سارة:يستاهل الحمدلله ياقلبى
سارة:صحيح محدش عبرنى وسال عليا
ام سارة:هههههههههه اه خالتك وولادها هياجوا
سارة: (اتبسطت وفى نفس الوقت اتضايقت لانها تموت فى خالتها وولادها يمنى ورضوى وهدير بس تكره ابن خالتها هيثم علشان مش محترم وتحس احيانا يحب يقعد معاها لوحدها وما تحب طريقته ومش بتحب بنت خالتها هايدى لانها مش محترمة وبتحب خالد ودايما تحاول تتكلم معاه بس خالد بيكرها ومبحيبش يقعد معاها وسارة حاولت تنسى اللى بتكرهم من ولاد خالتها علشان تقدر تبقى مبسوطة مع هدير ورضوى ويمنى وخالتها)واااااااااااااو
ام سارة:مبسوطة ياحبيبتى؟
سارة:اكييييييد بدل القعدة فى السرير
ام سارة:ياقلبى خلإأص هما جايين بعد ساعة بالظبط
سارة: طيب اقوم البس بقى
ام سارة: (جريت تمسك سارة)لا لا انتى لحقتى تنسى كلام الدكتور ولا ايه
سارة: ياماما هو قال قومى لما تصلى
ام سارة:هنستهبل انتى مش قايمة تصلى
سارة : (بابتسامة)احم اه كانى قايمة اصلى يامامتى
ام سارة:بطلى استهبال وخلينى اساعدك
سارة: (بخيبة امل)طيب ياحبيبتى

(سارة لبست عباية سوداء وفيها تطريز بالاحمر شكله بسيط ولفت طرحة لونها احمر وشكلها كان بسيط ورخم ضحكها كان باين عليها التعب بس التعب مخباش جمالها)

يمنى:17 سنة وهتخش كلية طب ونفسها تبقى دكتورة اطفال وبتحب سارة وريم زي اخواتها واكتر ودمها خفيف واجتماعية وكل العائلة بتحبها وجمالها مش طبيعى عيونها خضراء وشعرها اشقر لكنها محجبة وملامحها طفولية

رضوى:16 سنة وبتحب الدراسة وماشاء الله عليها ذكية بتحب تبقى مع سارة وريم علشان دمهم خفيف وبيحبوها وبتحس دايما انها نفسها تبقى ناجحة زيهم ،برئية وكل العائلة بتحب براءتها وجمالها البسيط واللى ظاهرة فيه طفولتها

هدير:22 سنة اتخرجت من كلية حقوق ومستنية قبولها فى مكتب محاماة نفسها تدافع عن ناس كتير ودماغها حلوة اوي وتفكيرها كبييييير ومثقفة بطريقة مش عادية،مخطوبة لزميلها فى الجامعة واسمه شادي وهادية مش مجنونة زي ولاد خالتها واخواتها بس بردوا بتحب الهزار ودمها زي السكر

(ام سارة اتصلت بالدكتور وسالته اذا سارة تقدر تقوم من السرير ولالا وقالها انها تقدر بس هو قالها كده لانه عارفاها لو قالها تقدري تقومى من السرير هتتعب نفسها وام سارة اطمنت وقالت لسارة تنزل تقعد تحت احسن من السرير وسارة كان نفسها تنط من الفرحة واتبسطت انها تقدر تقوم بس مامتها فهمتها اللى الدكتور قاله وسارة ضحكت علشان الدكتور عارف جنانها وقالت لمامتها انها هتسمع كلام الدكتور)

الساعة 7 بالليل

(رن جرس الباب وطلبت سارة من امها انها هى اللى تفتح الباب وامها وافقت وسارة فتحت الباب وكان فى وشها خالتها باسسسسستها وحضنتها وسلمت عليها وبعدين دخلت يمنى وجريت على سارة وحضنتها وسارة ضحكت وبعدين دخلت رضوى باست سارة وحضنتها حضن كبير وبعدين دخلت رضوى وحضنت سارة بهدوء وباستتتتها لانها كانت وحشاها وبعدين دخل هيثم وسارة ابتسمت غصب فى وشه وقرب منها وقالها وحشتينى ودخل وسارة قفلت الباب بخنقة ودخلت العائلة سلمت على ام سارة وبعدين سارة راحت قعدت مع ولاد خالتها)
سارة:وحشتوووووووووووونى ياكلبة منك ليه
يمنى:ليه الغلط دللوقتى
سارة:هههههههههههههه
رضوي:احنا نقوم نمشى احسن بقى
سارة:ههههههههههه لا لا خليكم
هدير:بنت بنت اتكلمى عدل قولى وحشتونى ياقطة منك ليها احسن
سارة:هههههههههههه على رايك احسن بردوأ
يمنى:حبيبتى انتى عاملة ايه دلوقتى؟
سارة:تماااااام الحمدلله ياقلبى وانتى؟
يمنى:الحمدلله كويسة بس والله لما عرفنا انك عملتى العملية قعدنا نعيييييييييييييييييط لاننا مكناش نعرف قبلها
رضوى: اه والله يابنتى بجد كان نفسى ابقى جنبك
هدير:ياحبيبتى والله كلنا عيطنا بجد بطريقة هيسترية لما عرفنا
سارة:ياحبااااااااااااااااااااايبى يا ولاد خالتى ربنا ميحرمنيش منكم يارب
يمنى ورضوى وهدير:ياررررررررب

(وبعدين قأموا علشان ياكلوا وقعدوا يضحكوا ويتكلموا على الاكل وهيثم قاعد يبص لسارة وسارة حاسة انها مخنوقة منه بس بتحاول متظهرش الموضوع ده لحد)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
 
رفيــــــــق عمـــــــــــــري
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شملولة :: الفئة الأولى :: قصص وروايات-
انتقل الى: