منتدى شملولة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شملولة

منتدى للفتاة والمرأة العربية
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حتـــــــــه فوكيــــــــــــره مطرقعه مووووووت للمطـــــــرقعين وبسسس
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 1:36 pm من طرف رندووووووش

» خلطة لتخسيس عشرين كيلو فى شهر واحد
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 24, 2011 5:53 am من طرف زائر

» فنجان كيك ... حلى بسيط بالصور
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يوليو 04, 2011 5:32 am من طرف زائر

» رساله طالب علمي الي حبيبته
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يونيو 27, 2011 1:11 pm من طرف mero

» شعر حزين جدا
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يونيو 27, 2011 1:03 pm من طرف mero

» جميع الحلويات الشرقيه
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يونيو 09, 2011 5:09 am من طرف mero

» ملف كامل للعنايه بالشعر
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يونيو 09, 2011 4:56 am من طرف mero

» حكموامثال ومواعظ
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 10:24 am من طرف mero

» حكم وامثال ومواعظ
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 9:46 am من طرف mero

» تقولى اية للى فى بالك.....
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء مايو 24, 2011 5:18 am من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
p!nk girl - 3403
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 
Sweety - 2755
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 
الست شملولة - 2678
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 
prettyangel - 2376
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 
ندى حلوانى - 1985
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 
nour.2010 - 1633
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 
bero - 710
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 
mory - 621
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 
شيمو - 426
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 
lolo2000 - 378
رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Emptyرفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty 

 

 رفيــــــــق عمـــــــــــــري

اذهب الى الأسفل 
+2
الست شملولة
sara_110
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
prettyangel
Admin
Admin
prettyangel


عدد الرسائل : 2376
العمر : 34
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : confused
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Female31
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_04
السٌّمعَة : 20
نقاط : 13071
تاريخ التسجيل : 09/07/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يونيو 20, 2010 6:49 pm


يلا يا ساسو

مستنيييييييييييييييييين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shamlola.yoo7.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 12:46 pm

(ريم واية وهما مسافرين كانوا مش مرتاحين على سارة،بالذات يوم ما سارة عملت العملية حسوا انهم عايزين يكلموها باى طريقة وكانوا بيبكوا عليها ويعيطوا بدون سبب وقلقانين عليها كانهم حاسين انهم بتروح منهم ،وعجزوا هما ال2 يعرفوا السبب، وحاولوا يتصلوا بيها لكن الشبكة مكنتش بتجمع والموبايلات بتعتهم كانت بتفصل كتير علشان بيشتغلوا بيها طول النهار، وعبدالله ويوسف كانوا بيحاولوا يهدوا فيهم ومش فاهمين حاجة ،وحاولوا هما كمان يتصلوا بسارة علشان يطمنوا ريم واية عليها بس مقدروش، ووعدوا ريم واية انهم هيشتروا موبايل جديد بشريحة جديدة ووعدهم انهم هيكلموا سارة بكره علشان يطمنوا انها كويسة ومفيهاش حاجة)

سارة:صحيح يابنات انا نسيت اقولكم تشربوا ايه
يمنى:متعودين على قلة ذوقك ياحبيبتى
سارة:ههههههههههههههه ماشى ياكلبة
هدير:ما قولنا قطة
سارة:ههههههههههه حاضر ياباشا
رضوى:يابنتى انتى انا عطشانة وعايزة بيبسى
سارة:انتى بتتشرطى يابت
رضوى:حق كل مواطن ان يتشرط
سارة وهدير ويمنى:ههههههههههههههه
سارة:طيب وانتى يايويو
يمنى:زيها ياقلبى
سارة:وانتى ياديرو ياقطتى
هدير:هههههههههه كده ابديتى تفهمينى،هاتيلى بيبسى انا كمان ياحبيبتى
سارة:هههههههههه من عيونى يابنات، ثوانى وهجيلكم

(ومع كره سارة لهيثم وهايدى الا انها راحت تسالهم يشربوا ايه لانهم فى بيتها ولانها بتحاول تتعامل معاهم كويس علشان دول ولاد خالتها وعلشان ربنا ،وهايدى فى الوقت ده كانت قامت تتكلم فى الموبايل مع شاب من الشباب اللى بتكلمهم وطبعا محدش يعرف موضوع انها بتكلم ولاد ،ومكنش موجود الا هيثم فى الصالة بيلعب فى موبايله)

سارة:السلام عليكم
هيثم: (بصلها بسرعة وضحكلها)اهلأ اهلأا
سارة: (بخنقة)طيب رد السلام علي الاقل
هيثم:ده انتى تؤمرى،وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
سارة:تشرب ايه
هيثم: (قام وقف قدامها)الللللللللله بقى سارة اللى جاية تسالنى السؤال ده
سارة: (رفعت حاجبها)وفيها ايه يعنى
هيثم:لا بس كتير عليا
سارة:ميرسى ياهيثم
هيثم: (قرب منها اوي)العفو ياروح هيثم
سارة: (عايزة تضربه بس ماسكة ايدها)انا مش روح حد
هيثم: لا روحى انا
سارة: (لفت وشها)مش بمزاجك على فكرة
هيثم: (كان هيسمك ايديها بس سارة بعدت)بكره تشوفى لما تبقى مراتى (وضحك)
سارة:انا اهونلى اموت ولا انى ابقى مراتك انت (ومشيت وسابته)
هيثم: (جري وراها)عايز اشرب بيبسى
سارة: (بعصبية)طيب

(وسارة راحت تدور على هايدى لانها متعرفش هى فين ومتعرفش انها بتكلم ولد، دخلت البلكونة لقتها خبطت قبل ما تخش، بس هايدى مسمعتش ودخلت سارة وشافتها بتتكلم فى الموبايل ،كانت هتخرج بس قالت تسالها الاول)
هايدى:هههههههههههه ياواد ياجامد
عمر:يابنتى انا حسيت انها معقدة كل ده علشان قولتلها نبقى اصحاب ،ايه ده
هايدى:هههههههههههه ده العادي يابنى من فاطمة اصلا
عمر:بس الصراحة هى موزة
هايدى:ههههههههههههه اه وده اللى عاجبكم فيها، بس بعينك لو كلمتك
عمر:كفاية عليا انتى ياحياتى
هايدى : (ضحكت بصوت عالى ضحكة مش محترمة)عارفة انت من غيرى تضيع
عمر:يااااا ابو ضحكة جنان
هايدى: هههههههههههه ضحكتى اللى مجنانكم اصلا
عمر:ضحكتك بس وخفة دمك كمان
هايدى: اصلا كل حاجة فيا حلوة
عمر:يعجببببببببببنى ثقتك بنفسك، وبحب البنت لما بتكون واثقة من نفسها
هايدى:ههههههههههههههههه ماشى ياتامرحسنى

(سارة واقفة مصدومة من اللى بتسمعه ،عمرها ما تخيلت تكون بنت خالتها بقلة الادب دي ،ومش قادرة تصدق انها وصلت للمرحلة دي كمان،هايدى خدت بالها من سارة وبغرور بصتلها ولا اهتمت بوجودها،ولا كانها بتعمل حاجة غلط،سارة مقدرتش تستحمل وخافت تسمع كلام اكتر من اللى سمعته او تعرف ان بنت خالتها قليلة الادب اكتر من كده ، وخرجت من البلكونة بسرعة)

(سارة راحت المطبخ ومش قادرة تستوعب اللى سمعته ،واللى مضايقها اكتر ان بنت خالتها متكسفتش لما شافتها قدامها بالعكس كملت كلامها ولا كان حصلت حاجة،وحاولت سارة تنسى اللى حصل علشان محدش من اخوات هايدى او امها ياخدوا بالهم وجابت البيبسى وراحت لولاد خالتها، وافتكرت انها مسالتش خالتها تشرب ايه بس لقت مامتها عاملة قهوة لخالتها باست مامتها ومشيت)

سارة:اناااااا جيت بس على الله واحدة فيكم تجري عليا تاخد البيبسى علشان لو وقعت هتبقى ليلتكم سوداء
يمنى ورضوى وهدير:هههههههههههههههههههه
هدير: (راحت بعقلانية شالت من سارة الصينية اللى عليها البيبسى وادتهم لاخواتها وخدت كوبايتين)
سارة:على اساس بقى انى جايبة لسيادة الاستاذة هدير كوبايتين
هدير: (بعفوية)ههههههههههههههههههه اكيد
سارة:بت احترمى نفسك وهاتى الكوباية التانية دي بدل ما افضحك والم عليكي الناس
هدير:هههههههههههههه خلااص خلاص خوديها
سارة: (قامت خدت الكوباية)صحيح ناس معندهاش دم فى بيتى وبتحرمنى من البيبسى بتاعى
هدير:هههههههههههههه انتى بتطردينا ولا ايه
سارة:ما شابه ذلك
هدير ويمنى ورضوى:هههههههههههههههه
يمنى:احكيلنا بقى مين اللى وادكى اصلا المستشفى
رضوى:ياشيخة حرام عليكي ليه السيرة دي دلوقتى؟
سارة:هههههههههه لا عادي يابنتى هحكيلكم عادي كل حاجة
هدير:احكي بس من غير دموع مش ناقصة نكد
سارة: (جابت علبة المناديل ورمتها على هدير وهدير ضحكت)بطلى غلاسة يابت
هدير: اما نشوف اخرتها معاكي
سارة:اخرتها معايا عسل ان شاء الله
يمنى:ايه يابت الغرور ده
رضوى :الله يرحم
سارة:هههههههههههههههه
سارة:بصوا اصلا انا كنت بايتة عند منة صاحبتى وعرفت ان عندى ثقب فى القلب هناك وقعدت اعيط واغمى عليا وانا فهمت لما صحيت ان احمد ومنة جابونى المستشفى
(هدير ويمنى ورضوى عيونهم دمعت على بنت خالتهم لما افتكروا انها كانت ممكن تروح منهم ،وسارة بكل طيبة قلب قامت مسحت دمعة كل واحدة فيهم)
سارة:بطلوا نكد بقى
هدير ورضوى ويمنى:هههههههههههههه
رضوى:مش ده احمد اخو منة واللى بيحبك يابت (ورضوى غمزت لسارة)
سارة:اه ياختى
يمنى:اللللللللله الللللللللله عالرومانسية ياناس
سارة:ههههههههههههههههه بس ياباردة
هدير:امتى هيخطبك الواد ده
سارة:تحبى اروح اساله ياهدير؟
هدير:هههههههههه ياريت اصل فضولى هيجننى
سارة:ههههههههههههه تستاهلى، عقبال ما اشوفك دخلتى مستشفى المجانين بسبب الفضول ده
هدير:ههههههههههه ،بعد الشر عنى ان شاء الله اللى يكرهونى،قولوا امين
سارة:هوغصب يعنى نقول امين؟
هدير:تقدري تقولى كده
سارة:ههههههههههههه
رضوى ويمنى : (خافوا هدير تضربهم)امييييييييين
سارة:ايه الخوف اللى فى عيونكم ده
يمنى:اصل انتى متعرفيش ديرو دي شريرة ازاى
رضوى:دى ممكن تقلب البيت كله علينا دلوقتى
سارة:هههههههههههههه ياشريرة
هدير:هههههههههههه ايوة يابنتى البلطجة احسن حاجة اليومين دول
سارة ويمنى ورضوى:هههههههههههه
سارة:ربنا معاكم ياحبايبى من البت دي
رضوى ويمنى: (بضحك)امييييييييين

0(وفضلوا يتكلموا ويضحكوا ويهزروا لحد ساعة تقريبا بعدين هايدى جت نادت سارة ،و رضوى ويمنى وهدير استغربوا من ان هايدى عايزة سارة لانهم عارفين ان هايدى بتكره سارة ،وسارة استغربت اكتر منهم بس قامت راحت مع هايدى البلكونة علشان يتكلموا بعيد)
سارة:نعم
هايدى: لا والله ما تتكلمى عدل
سارة:لو مش عجباكى طريقتى براحتك، ومتنسيش انك انتى اللى عايزانى
هايدى: (متعصبة لانها متحبش تكون مذلولة بس لازم تتاكد ان سارة مش هتقول لحد اللى سمعته)على الله اعرف انك قولتى لحد اللى سمعتيه النهاردة
سارة:والله انا مش زيك بفضح الناس،وان الله ستار حليم
هايدى: (صقفت لسارة بايدها وضحكت ضحكة استهزاء)الله على التقوي
سارة: (متضايقة على حال بنت خالتها)ربنا يرزقك بيها
هايدى: (بعصبية)ماشى ماشى ،بس اظن كلامى مفهوم
سارة: (اتعصبت ومسكت ايد هايدى ولفتها ليها)اتكلمى عدل بدل ما اعرفك انا لما بتتعصب ببقى ازاى
هايدى: (صرخت من الالم)سيبى ايدى احسنلك
سارة: (سابت ايد هايدى وبصتلها بصة استحقار)اتعلمى الادب ،ومتنسيش انى بكلمة منى ممكن اخلى اهلك يعلموكى الادب
هايدى: (خافت من سارة بس تحاول تخبى عن سارة خوفها)متعرفيش تقولى ليهم اصلا
سارة: (بعصبية مسكت هايدى من ايديها جامد)اعرف كويس اوي،بس دين ربى حرم الموضوع ده علشان كده انا هسكت
هايدى: (بالم)اااااااااه سيبى ايدي
سارة: (بخنقة)بطلى الدلع ده بقى ،بجد بقيتى مقرفة
هايدى: (بضحكة)اه طبعا لازم تتضايقى من دلعى علشان دلعى ده اللى بيخلى الولاد يحبونى
سارة:قصدك بيحبوكى علشان قلة ادبك
هايدى:مش مهم ،بس الاهم انهم بيموتوا فيا مش زيك
سارة:اما نشوف اللى بيموتوا فيكى، لو واحد فيهم جه اتقدملك يبقى انا غلطانة
هايدى:مش مهم الجواز دلوقتى
سارة:أااااااه،صحيح انا نسيت، انتى بتحبى كل حاجة تكون فى الحرام
هايدى:ملكيش دعوة بيا ،وبطلى غيرة
سارة:ههههههههههه ،مش باقى الا اغير منك
هايدى: (اتعصبت)لا والله، طبعا لازم تغيري مني
سارة: (ببرود مصطنع)هههههههههه،اهدي اهدي اعصابك
(هايدي دمها اتحرق وجت تضرب سارة ،بس سارة مسكت ايديها وشدتها وهايدى بقت بتتالم)
سارة: الظاهر انك اتجننتى
هايدى: (بوجع شديد)سييييييبى ايدي بقولك ،واتجننت فى عينك،بعد الشر عنى
سارة:هههههههههه،امثالك لو عاقلين يبقى نقرا الفاتحة على العقل
هايدي: (اتجننت وحاسة انها كرهت سارة اكتر ونفسها تقتلها)طيب طيب
سارة:انا ماشية لان ميشرفنيش اقف مع واحدة زيك

(ومشيت سارة وسابت هايدي بتروح وتيجى وحاسة هتجنن وبتفكر ازاى تنتقم من سارة)

(عدي اليوم وجه الوقت اللى خالة سارة هتمشى بيه هى و اولادها وهيثم قبل ما يمشى ادي لسارة ورقة فى ايدها وسارة مفهمتش ايه الورقة ده،بس هو همس فى ودانها وقالها اقريها كويس وضحكلها،سارة اتخنقت وقالتله طيب،وسلمت على ولاد خالتها وخالتها يمنى ورضوى وهدير وطلبت منهم يجوا ليها تانى ،هايدى مثلت قدام امها انها بتحب سارة وحضنتها ،وقالت لسارة بصوت واطي "انتى اللى بديتى الشر"سارة ضحكت وقالتلها"اما اشوف اخرك فين" ومشيوا وسارة قفلت الباب وطلعت اودتها تقرا الورقة اللى هيثم كتبها ليها)

(الجواب كان هيثم بيقول فيه"بحبببببببببببك،والله بحبك ،واانا عارف انك بتحبينى بس انتى بتحاولى تخبى علشان بتتكسفى، انا كل البنات بتحبنى على جمالى وشياكتى بس انا عايزك انتى،بصى انا مش هسمح لحد ياخدك منى باي طريقة ولا هخلى حد يقربلك ،وعلى فكرة انا على طول هفضل جنبك ومعاكي،حتى لو انتى مش عايزانى،بس انا واثق انك بتحبينى لو مش بتحبنى، هتحبينى فى المستقبل، ومحدش هيقدر ياخدك منى،واللى يفكر فى مرة يكلمك او يفكر يحبك، نهايته هتكون على ايدي)

(سارة اتصدمت من اللى قريته،كانت بتفكر ان هيثم بيحبها بس متخيلتش انه بالغرور ده وبالحقارة دي،فكرت فى احمد اللى بيحبها واللى يعتبراخو وصديق صاحبتها منة، وخافت لو حصله حاجة ان منة تكرهها او تعيش طول العمر متعذبة بسببها،كرهت هيثم اكتر من الاول وقعدت تعيط من الخوف على نفسها وعلى انه يضر حد من اللى حواليها،بعدين قطعت الجواب بعصبية ،وقعدت على السرير وحاولت تنام،وهى على السرير، افتكرت ان كانت هى واحمد صديق طفولتها كانوا جايبين حاجات لبعض ،هدايا ،وكاتبين فى مذكرات لبعض كلام علشان خافوا انهم يفترقوأ وحاجات كتير ،جريت على دولاب الهدايا عندها تتدور على الحاجات دي وبقت تدعى ربنا انها تلاقى حاجة تفكرها بيه)





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يونيو 24, 2010 3:11 pm

الساعة 2 العصر
خالد:سممممممممممممممر
سمر: اييييييييييييييييييه
خالد:تعالى ياحبيبة خالد هنا
سمر: وده من امتى ان شاء الله
خالد: (بضحكة بانت منها اسنانه)من النهاردة
سمر:هههههههههه ،خفة ياواد
خالد:خفة غصب عنك يابت
سمر:عايز ايه علشان انا مش فاضية
خالد:اوووووووووبا،استاذة سمر بقت مشغولة
سمر: (رفعت راسها )اه طبعا
خالد:يابت روحى العبى بعيد ،ده انتى كنتى بتتذللى عليا علشان اقعد معاكي
سمر:ليه بقى ان شاء الله هقعد مع مايكل جاسكون
خالد: (ضربها على كتفها)عيب تجيبى فى سيرة الميتين
سمر:هههههههههههه حلوة دي
خالد:طبعا يابنتى حلوة مش منى
سمر: (اتعصبت قامت جابت توكة شعر جنبها ورمتها عليه)خد دي
خالد: اااااااااه،وجعتنى ياكلبة
سمر:تستاهل علشان تتعلم الادب
خالد:ماشى ياختى
سمر:قول طيب عايز ايه
خالد:كنت بقول نروح لسارة نطمن عليها
سمر:اصلا انا شوية وريحالها
خالد: (قام مسكها من شعرها) طب مش تقوليلى انك رايحة؟
سمر: (بضحكة) كنت نازلة اقولك والله
خالد: (ساب شعرها)طيب براءة المرة دي
سمر:هتيجى معانا يعنى؟
خالد:هى ماما هتيجى معاكي
سمر:اه ،ومنار راحتلها الصبح علشان كانت رايحة الشغل
خالد:اوكي يامعلم انا هاجي معاكم
سمر: (ضربته على كتفه)معلم ايه شايفنى واحد صاحبك؟
خالد: (حب يرخم عليه)طبعا ياسمر
(سمر اتعصبت وقعدت تجرى ورا خالد علشان تتضربه وخالد يجري ويضحك وبعدين خالد وقع على الارض وسمر جريت عليه بالمخدات وقعدت ترمى عليه كل مخدات البيت وهو عمال يضحك وسمر تعبت واترمت على الارض جنبه وقعدوا هما ال2 يضحكوا بصوت عالى،جت مامتهم شافتهم قعدت تتضححك عليهم ومشيت وسابتهم)

(سارة صحيت بدري علشان منار جتلها وقعدت معاها شوية وبعدين مشيت،اول لما منار مشيت سارة جريت على اودتها تدور على الحاجات اللى بتربطها باحمد وقعدت تقلب الدنيا وفى الاخر لقت ميدالية عليها حرف A وكانت محطوطة ورقة جنبها سارة فتحتها بسعادة علشان تقراها لقت مكتوب فيها"ده حرفى علشان متنسنيش ابدا وانا عمري ما هنساكى علشان حرفك معايا"وبعدين فتحت مذاكرتها لقت مكتوب بخط كبير"احبك فى الله ياسارة"ضحكت على طفولتهم الجملية وقعدت تقرا المذكرات وتتضحك على خفة دم احمد وعلى احلى ايام قضتها فى حياتها)

(احمد لمأ حس انه بيعشق سارة وانه مستحيل يعيش من غيرها، ولما حس انها بتعوضه عن صديقته ايام الطفولة واللى كان اسمها "سارة" والله هو لسه ميعرفش انها نفسها سارة اللى بيحبها واللى قرر انه يخطبها ،وقرر يفتح الموضوع مع منة اخته الاول،لانه عارف انها اكتر واحدة هتتبسط بالقرار ده ،وراح لمنة اودتها وخبط ودخل)
منة: (جريت نطت على احمد)حبيببببببببببببى
احمد: (ضحك بصوت عالى)ياعبيييييييييطة
منة: (بضحكة)تصدق انى عبيطة علشان بحاول احسسك انى بحبك
احمد: (راح حضنها)ياحبيبتى انا عارف انك بتحبينى
منة: (رفعت حاجبها)ده غرور صح
احمد: (بضحك)تقدرى تقولى كده
منة:هههههههههه،واقدر كمان على فكرة مقولش كده
احمد:بااااااااردة صحيح
منة:اختك بقى ،هيبقى دمي خفيف ازاى
(احمد كان هيقوم يضرب منة،ومنة حست بكده جريت وقفت وجابت مخدة وخبت وشها وراها واحمد وقع على الارض من الضحك على شكلها ومنة ضحكت وجريت قعدت على السرير وبصت لاحمد)
منة:صحيح ايه اللى رماك عليا ياخفيف
احمد:ههههههههههه،الحب يامنة الحب
منة:انا الحب صح (وطلعت لسانها لاحمد علشان ترخم عليه)
احمد:اممممم،انتى بتحرجينى
منة: (ضحكت جامد)اكييييييييد يافاهمنى
احمد:هههههههههههههه
منة:قول بقى ياسيدى واشجينى
احمد:انا قررت اخطب
(منة وشها قلب حست انه مش هيخطب سارة،واتضايقت لانها بتشوف انهم لايقين على بعض،وحست انه هيعوض سارة عن العذاب اللى شافته فى ايام كتير ليها ،بس حاولت تتضحك غصب عنها علشان تفرح باخوها وتحسسه انها مش متضايقة ،بس احمد فهم نظرتها واستناها تتكلم)
منة:مبرررررررروك ياحبيبى
احمد:لا ياراجل
منة: (خافت ليكون احمد حس بيها)فى ايه يا عبيط
احمد:مالك وشك قلب ليه
منة:لا ياحبيبى ،بس علشان حاسة انك هتسبنى
احمد: (عرف انها مش متضايقة من الموضوع ده،بس حاول يبين انه مصدقها ،وراح حضنها)ياحبيبتى انا هفضل معاكي على طول
منة: ياررررررب يااحمد
احمد: (بضحكة)مش ناوية تسالينى مين العروسة
منة:هنستهبل انت قولت هتخطبها تبقى مين المخطوبة
احمد:ههههههههههههههه،طيب مش هتسالينى مين المخطوبة
منة: (بضيق، بس تحاول تظهر لاخوها عكس كده)مين ياسيدي
احمد: (بضحكة)حد تعرفيه
منة: ياااااه انا فى ناس كتير اعرفهم
احمد:هنبدا الغرور بقى
منة:هههههههههههههه،طيب قول الاسم على طول بقى
احمد:لالالا،لازم ارخم عليكي الاول
منة:صحيح هى عادتك ولا هتغيرها
احمد:هههههههههههه
منة:حد من ولاد خالاتنا
احمد:لالالا
منة:امممم،حد من ولاد عمتنا
احمد:بطلى غباء وركزي
منة: (رفضت تقول اسم سارة علشان احمد ميحسش ان سارة بتحبه وبتموت فيها،او علشان ميخطبش سارة غصب عنه علشان منة)طيب حد من الجامعة عندك؟
احمد:بت ياغبية،وانتى تعرفى اصلا حد من جامعتى
منة: (بضحكة)اه اسفة نسيت
احمد:يلا فكرى شوية وشغلى الجزمة اللى فى دماغك اللى مبتشتغلش ابدا
منة:ههههههههههههه،مش عارفة قول بقى
احمد: خلاص ،مش قادرة تفكري
منة: اه ،قول يلا
احمد: (قام وقف وبص لمنة بضحكة)سارررررررررة
منة: (نطت من الفرحة وجريت على اخوها حضنته)بتهزززززززززر
احمد: (قعد يضحك على منة وجنانها وقلد صوتها)والله ما بهزززززززر
منة:وااااااااااااااااااو
احمد:فرحانة يابت؟
منة:دي اكبر فرحة فى حياااااااااااااتى
احمد:كنت عارف انك هتفرحى علشان كده قولت اقولك قبل ما اقول لماما وبابا
منة:مبررررررررررررررررررررررررررروك
احمد: الله يباركلى فيكي ياحبيبتى
منة: (بابتسامة مغبتش عنها من ساعة ما سمعت الخبر ده)ياحماده ياجاااااااااامد
احمد:ههههههههههههههههه
منة: (قعدت تتنطط على السرير)والله دنيا،اخويا هيتجوز اخوتى
احمد:بس يابت عيب الكلام ده،كده انا ابقى بعمل حاجة فى الحرام
منة:ههههههههههههههه
(احمد حب يرجع لطفولته ،نط على السرير وقعد يتنطط هو ومنة مع بعض ومنة عمالة تتضحك ومبسوطة اوي،واحمد طبعا هيتبسط اكتر لما سارة توافق عليه ودخلت عليهم ام احمد وقعدت تتضحك واستغربت من الفرحة الغربية اللى فيهم)
ام احمد:فرحونى معاكم
منة:تحب تقول انت ولا اقول انا (وغمزت لاحمد)
احمد:لا طبعا اانا اللى هقول
ام احمد:طيب يلا قول
احمد: (جري باس ايد امه ووقف قدامها)هخطططططططططب
ام احمد: (زغرططططت وعيونها دمعت)مبررررررررروك ياابنى
احمد: (جري على والدته ومسح دموعها)ليه بس الدموع دلوقتى؟
ام احمد:فرحإأنة بيك ياقلبى ،كبرت ماشاء الله
احمد:تعيشى ياحبيبتى وتفرحى بمنة يارب
منة:امييييييييييييييين
احمد: انا اعرف ان البنات بتتكسف مش بجحة كده
منة: (بضحكة)عايزة اتجوز بقى
احمد: (رمى عليها مخدة)قليلة الادب
منة:ههههههههههههه ،صحيح اللى يقول الحق فى البيت ده يقولوا عليه قليل الادب
ام احمد:هههههههههههه،حق فى عينك يابت
منة:مش بقول طول عمري، انا مضطهدة
احمد:بطلى بقى الكلمة دي
منة: (طلعت لسانها لاحمد)لا
ام احمد:اسكتى يابت يامنة شوية خلينى اعرف هيخطب مين
منة:قولها قولها قولها قولها
ام احمد:بنتى اتعبطت والحمدلله
احمد:ههههههههههه،دي عبيطة من زمان
ام احمد:قولى بقى شوقتنى يابنى
احمد:عارفة صاحبة منة اللى اسمها اية
(منة ظهر حزنها على وشها ،خافت ليكون احمد ضحك عليها)
ام احمد:ايوة يابنى عارفاها
احمد: (شاف ان منة اتضايقت وضحك)انا بقى هتجوز سارة
منة:هههههههههههه،خوفتنى يارخم
ام احمد: (بفرحة بانت من عيونها)مبررررررررررررررررروك
احمد:فرحانة ياامى
ام احمد:طول عمري نفسى تتجوزها
احمد:ياحبيبتى ،دي مش منة لوحدها بس اللى بتحبها بقى
ام احمد:طبعاوالله انا بحبها اوووووي
احمد:يارب تدوم المحبة ياحبيبتى
ام احمد:امييييييييين،والله بنت محترمة وجمال وادب وعائلتها بتحبنا كمان يعنى احسن حد ليك
احمد: (بفرحة علشان فرح اهله وعلشان كله وافق انه يخطبها،بس ناقص فرحته تكمل بموافقة سارة)عندك حق يا امى
منة:انا قولت من زمان بس محدش صدقنى
احمد: (بصلها بصة تخوف)قولتى ايه يامنيلة
منة:قولت يا اما تحت السواهى دواهى
احمد وام احمد:ههههههههههههههههههههههه

(وفضلوأ يتكلموا ويضحكوأ،حتى ام سارة بقت تتضحك وتهزر من فرحتها بابنها اللى فرحها اكتر انه هيخطب بنت هى بتعتبرها اكتر من بنتها كمان ،وبعدين احمد راح كلم والده وبلغه انه عايز يخطب ،وقال لوالده انه وحشهممم بجد،والده طار من الفرحة وقاله انه هيرجع مصر ومش هيسافر تانى للابد،واحمد فرح فرحة اكبر لما عرف انه والده هيفضل جنبه على طول ،وقاله انه هيروح يحجز تذاكر علشان يجلهم الاسبوع الجاي علشان يخطب لابنه البنت اللى كانت دايما ام احمد ومنة يحكوله عنها وحس من غير ما يشوفها انها محترمة ومتدينة وان ابنه هيرتاح معاها،واحمد راح يقول لامه ومنة ان باباه هيرجع مصر ومش هيسافر تانى،ومنة قعدت تتنطط وتحضن احمد وتحضن مامتها ،وام احمد حست انها فرحت فرحة مش هتفرحها تانى،وفضلوا يتكلموا مع بعض ويهزروا وبعد شوية راحوا اتغدوا)

محمد:منة وحشتنى بجد
ربا:بجد سبها فى حالها بقى
محمد:لييييييه يعنى؟
ربا:انت متعرفش انك باللى بتعمله بتخنقنها
محمد: (بخنقة)مش قصدي
ربا:انت حاسس اصلا انك بتحبها
محمد:طبعااااا
ربا:بس محدش بيحب حد يامحمد بيضايقه
محمد:ما انا مش عارف اكلمها ازاى،او اخليها تحبنى ازاى
ربا:محمد انت محتاج تعرف اصلا يعنى ايه حب
محمد:طيب ياستى عرفينى
ربا:الحب انك تتضحى بنفسك علشان تسعد حبيبك، انك تغير شخصيتك بعيوبها علشان حبيبك،انك تحس انك انت وحبيبك تؤام،انك متتكلمش على حبيبك قدام اصحابك علشان ميفكروش فيها هما كمان كبنت يحبوها،انك تغير عليها من اى حد حتى لو كانوا اصحابها،انك تحس انها اكبر جزء فى حياتك لدرجة انك ممكن تعمل اى حاجة علشانها
(محمد حس انه كان فاهم الحب غلط وانه بطريقته دي مستحيل يكون بيحب سارة،وقرر انه يحاول يغير شخصيته علشانها)
محمد:عندك حق،ان شاء الله هتغير
ربا:بص يامحمد فى حاجة ممكن تخليك تغير كل تصرفاتك لو عملتها
محمد: (باستغراب)حاجة ايه دي
ربا:انك تقرب من ربنا
(محمد عمره ما فكر فى الدين والاسلام،للاسف كان مهتم بالحياة وانه يعيش سعيد حتى لو بيعمل حاجات حرام،وكمان اصحابه ساعدوه اكتر على الموضوع ده،حس بجد انه مش قادر يسامح نفسه على انه نسى ربنا ،وانه اهتم بالدنيا ونسى الاخره)
ربا: (قامت وحطت ايدها على كتف اخوها)ان الله تواب رحيم
(محمد جري على اودته وقعد يعيط كانه طفل على بعده عن ربنا طول الوقت ده،وحس ان ربنا كان بيفرحه ويسعده كتير ولكن هو كان ناسى انه يحمد ربنا،قرر يغير كل حياته وكان الوقت بالليل راح اتوضا وجاب القرأن وقعد يقرا القرأن ويبككككى وقعد يقرا قران لحد الفجر وبعدين صلى الفجر ونام)

ربا:25 سنة،بتشتغل فى بنك اجنبى كبير ومديرة فيه،بتحب ربنا وقريبة منه ،اخت محمد وبتحب اخوها محمد اووووي ونفسها يبقى احسن واحد فى الدنيا،ومحمد ملهوش الا هى لما بيتخنق بيحب يقعد يحكي ويتكلم معاها وهى بتحب تتكلم معاه لانها اكبر منه واعقل منه

محمد:18 سنة وفى كلية حقوق،وده اللى كان بيضايق منة بس هو بيحبها وبيموت فيها بس كان بيعمل حاجات تظهر عكس حبه ده،ودمه خفيف ووسييييييييييم بطريقة مش عادية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يونيو 24, 2010 5:03 pm

ريم:وحشتييييييييييييييييييييييييييييييينى
سارة:ياقلبــــــــــــــــــــــى،انتى اكتر والله
ريم:سارة انتى كان فيكي حاجة؟
سارة: (بخوف علشان مش عايزة تقول لريم اللى حصل وهى مسافرة)لإأ ياريرى مفيش حاجة
ريم:احلفى ياسارة
سارة: (بدات تقلق لتقع فى الكلام وريم تعرف اللى حصل)ياوحشة مش مصدقانى؟
ريم:سارة احلفى انه محصلش حاجة وانا مسافرة
سارة: (مقدرتش تحلف)مينفعش احلف
ريم: (نزلت دموع من عيونها)حصللللل ايه وحياتى احكيلى
سارة: (خافت على اختها)اهدددددي يابنتى فى ايه
ريم:سارة فهمينى بس حصل ايه
سارة: عملت عملية
ريم: (عيطت وظهر صوت عياطها وهى بتتكلم)اييييييييييييييييييه
سارة: (قلقت على اختها علشان عارفة انها حساسة)رييييييم اهدي، وحياتى بطلى عياط
ريم:ياحبيببببببببببببببببببببببتى والله قلبى كان حاسس
سارة: (ابتسمت على حب اختها ليها)ياقلبى ربنا ميحرمنيش منك
ريم: (بدات تعييييييط اكتر)طيب ليه عملتيها؟
سارة: ممكن تبطلى عياط علشان خاطري
ريم: (تحاول تمسح دموعها وتهدي)مش قادرة ،مش مصدقة انك مكنتش جنبك
سارة:ياعيييييييييييونى ،يعنى كنتى هتعرفى منين انى تعبانة
ريم: كنت لازم ابقى جنبك
سارة: نصيييييييييب ياقلبى والله ،بعدين متلوميش نفسك ،محصلش حاجة والله
ريم: (بحزن ودموعها مخبية وشها)ليييييييييه العملية بس؟
سارة: (بحزن لما افتكرت اصعب لحظات مرت عليها)كان عندي ثقب فى القلب
ريم: (صرخت)ايييييييييييييييه
سارة: (قلبها اتقبض على اختها وتؤامها)اهدددددددي، فى ايه ياحبيبتى
ريم: (بعييييييياط)ياحبيبتى ،انتى شفتى ايام صعببببببببببة والله
سارة:ربنا كان جنبى الحمدلله وساعدنى اتخطى الموضوع ده بصبر
ريم: (قلبها يوجعها على اختها)يعنى انتى كويسة دلوقتى؟
سارة: (بابتسامة)الحمدلله والله بقيت زي الفـل
ريم: سارة بجد انتى تمأم؟،طمنينى عليكي
سارة:والله يارورو انا تمام الحمدلله
ريم:يعنى مرجعش
سارة:لاااااااااا
ريم:لا انا هرجع
سارة:بت انا عارفة ان الشغل ده مهم ليكي
ريم: مش اهم منك
سارة:ياقلبببببببببببى،ربنا ميحرمنيش منك
ريم:ياااااااااااارب
سارة:ريم انا جنبك طول ما ربنا كتب
ريم: (بدات ترتاح وتتاكد ان العملية عدت وان سارة جنبها)الحمدلله
سارة:قوليلى بقى عاملين ايه؟
ريم: تمام الحمدلله
سارة: (حبت تنسى ريم موضوع العملية)وايه اخبار عبدالله معاكي ها؟
ريم:عادي يعنى
سارة: (ضحكت)علينا يابت
ريم:وعلى الشعب كمان
سارة:اه اه ،اعملى عليا بقى الكلمتين اللى حفظتيهم من شغلك
ريم:ههههههههههه،طبعا يابت امال هعملهم على مين بس
سارة:عندك عبدالله اعملى عليه اللى انتى عايزاه
ريم:وعلى اساس بقى انى سيباه فى حاله
سارة:ههههههههه،ياحرام
ريم:يابنتى يوسف وعبدالله شوية وهيشموا ويسبونا
سارة:ههههههههه،ربنا معاهم انهم مستحملنكم اصلا
ريم:انتى بتهنينى ؟
سارة:لا العفو طبعا
ريم:اه افتكرت
سارة:بعرف اكدب عليكي
ريم:هههههه،انا اللى بعرف اصدقك
سارة:هههههههه،صحيح اية فين؟
ريم:جوه فى الاودة
سارة: وانتى خرجتى تتكلمى بره ليه
ريم:علشان متقلقش عليكي ،اصل هى كمان كانت قلقانة زي بالظبط
سارة: (بابتسامة)ياحباااااااااايبى
ريم:يابنتى انا واية كنا عمالين نعييييييط ونصوت والله
سارة: (عيونها دمعت على صاحبتها واختها)ياقلبى عليكم
ريم:وكمان بقى الموبايل بتاعى وبتاعها الشبكة فيهم كانت قاطعة وفصلوا شحن ،عبدالله ويوسف لما حسوا بينا واننا بجد قلقانين عليكي اشتروا لينا الموبايل اللى بكلمك منه ده
سارة:قلقتوا العيال ياهبل
ريم:تصدقوا اننا هبل اننا بنفكر فيكي اصلا
سارة:هههههههه
ريم:انتى عملتى العملية امتى اصلا
سارة:من اسبوع
ريم:تصدقى اننا فى نفس اليوم ده عيطنا بدون سبب وقولنا عايزين نكلمك
سارة:والله انتوا عيال مفيش زيكم
ريم: عارفين
سارة:استغفر الله العظيم
ريم: (قلقت) فى ايه يابت؟
سارة:اصل غرورك زاد بعد الشغل ده
ريم:مش لازم بقى ياسوسو ولا ايه؟
سارة:الله يرحممم
ريم:قصدك ايه يابت؟،انتى بتستهزىء بيا؟
سارة:ايه الكلمة المنقرضة دي؟
ريم:هههههههه،لازم بقى اتمرن عليكي ياسوسو
سارة:اتمرنى على غيرى يابنتى
ريم:هههههههه،كلبة والله
سارة:المفروض انك تؤامى معنى كده انك كلبة انتى كمان صح
ريم:اوووووه،وقعتينى فى الكلام
سارة:ههههههههههه،طول عمري جامدة
ريم:خفة يابت
سارة:بقولك بقى خلى اية بعد شوية تكلمنى علشان وحشتنى بجد
ريم:اوكى ياقلبى،اسيبك انا بقى
سارة:اوكى ياحبيبتى،سلأم
ريم:سلام ياسوسو

(سارة راحت تسلم على مامتها ولقتها فى المطبخ دخلت عليها وباستها )

سارة:صباح الجمال ياحبيبتى
ام سارة:صباح الخير ياسوسو
سارة:اللللللله،مامتى بتدلعنى ياناس
ام سارة:هههههههههههه،بنتى عبيطة ياناس
سارة:هههههههههه،احم انا بتشتم ؟
ام سارة: لا ابدا
سارة:اه بحسب
ام سارة:هههههههه،تفطري؟
سارة:لا يامامتى تسلم ايدك
ام سارة:ومش هتفطرى ليه بقى؟
سارة:والله ياحبيبتى مليش نفس
ام سارة:طيب اقعدى شوية وبعدين افطرى اوكي؟
سارة:حاضر يامامى
ام سارة:صحيح فى حد اتصل بيكي
سارة:مين؟
ام سارة:بنت اسمها غادة
سارة:ياااااااه
ام سارة:اول مرة اسمع صوتها على فكرة
سارة:اصلها بتتكسف تتصل
ام سارة:ياقلبى عليها
سارة:خلي قلبك عليا انا
ام سارة:هههههههههه،حاضر
سارة:يلا بقى انا هطلع اودتى اكلمها يامامتى،سلام
ام سارة:سلام

(سارة طلعت الاودة واول لما دخلت سمعت مسج جت في موبايلها جريت جابت الموبايل وفتحت الرسالة كان مكتوب فيها"الف سلامة عليكي،والله مكنتش اعرف انك تعبانة وبجد انا عارف انك ممكن تتضايقى انى بعتلك رسالة وانى جبت رقمك من صاحبتك بس قولت اوصلك انى زي اخوكي وان شاء الله تكونى احسن دلوقتى"وقرت اسم الشخص مكتوب فى اخر المسج"زياد"ابتسمت ،وافتكرت انه زميلها فى الجامعة وكان بيحترمها اوي وهى بتشوفه زي اخوها وبتجيب منه المحاضرات على طول لما تغيب، وبعدين جريت جابت تليفون البيت وقعدت تتكلم مع غادة وتضحك وتهزر وعرفت ان غادة هى اللى ادت لزياد رقمها)

هايدي:وحشتنى ياوحش
تامر:معلش كنت مشغول ياحبيبتى
هايدي: زعلانة
تامر: (حضنها)متزعليش بقى
هايدي:طيب هسامحك
تامر: (ضحك بخبث)ياحبيبتى ياصاحبة القلب الابيض
هايدي:عارفة
تامر:هههههههههه،بقولك يلا بقى نخرج علشان انا عايز اتكلم معاك
هايدي: (مسكت ايده)يلا بينى ياحبيبى

تامر:23 سنة،حبيب هايدى ،طبعا ولد مش محترم ومش بيحب هايدى ومصاحب بنات كتييييييييير غيرها،اتعرفت عليه من النت ومن وقتها وهما حبايب وعلى طول خروج مع بعض

سمر:اريييييييييييييج
اريج:ططططططططططططز فيكي
سمر:هههههههههههههه،يابت ركزى معايا
اريج:ركزنا
سمر:انتى هتروحي تزورى سارة صح؟
اريج:مع الاسف اه
سمر:طيب ما ناخدك معانا؟
اريج:ارفض
سمر:انتى تطولى اصلا
اريج:ههههههههه،طبعا انتى ناسية انى طويلة
سمر:بس يابت
اريج:يابنتى انا هركب مع عربية بابا وكمان ماما جاية معانا وكمان عمرو جاي كمان
سمر:ياااااااااه ،اخيرأ هشوف اخوكي الغامض
اريج:هههههههه،احنا هنبدا نعاكس ولا ايه؟
سمر:تقدري تقولى كده
اريج:ربنا يستر ومتنسيش اننا رايحين نزور سارة ها
سمر:ههههههههه،اكيد
اريج:يلا بقى اشوفك هناك اوكي؟
سمر:اوكى ياقلبى
اريج:سلأأم ياسمسم
سمـر:سلإأم




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
prettyangel
Admin
Admin
prettyangel


عدد الرسائل : 2376
العمر : 34
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : confused
اعلام الدول : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Female31
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_04
السٌّمعَة : 20
نقاط : 13071
تاريخ التسجيل : 09/07/2008

بياناتي
بياناتي: 7

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يونيو 25, 2010 1:41 pm


ساااااااااااااااااااارة بجد بجد بجد
مجهوووووووووووود هاااااااااااااااااااااااايل
تسلمي حبيبتي
وفي انتظار البقية احلى سارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shamlola.yoo7.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 29, 2010 1:43 pm

ميرســـــــــى يأإ قمـًر على كلأإامـًك الحلو دهَ
واسفـًـة بجد يأإ جمـأإعة على التاخيـًـر الايأإام اللى فأإتت مكنتـش فى البيتً كنت عند اقأريبى ومكنتش بعرف اكتب اى حإأجـًة فى القصـَـًة
سأإامحونى وان شـأء الله هنزلكم اجزاء كبيــًرة وبأذن الله مش هتاأخر عليكم تأإانـى
وكمان بتـأسف على الغلطـات الاملائية بتاعتى والله بحأول اكتب وانزلكم على طول واحيأنا مبخدش بالى لو غلطت اسفًـة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 4:39 pm

عمرو:19 سنة فى كلية سياسة واقتصاد وحلمه يطلع سفير مشهور،بيموت فى اريج اخته وبيحب يقعد يتكلم معاها وبيخاف عليها،بيحب سارة وريم جدأ ،من زمان واخد عهد على نفسه ان اللى يضايقهم هو عدوه

سارة:ازيك يابت
اريج:حبيب قلبى ياكبييييير
سارة:هههه،والله تعبى ده طلع فيكم المواهب
اريج:يابنتى انا موهبة مدفونة
سارة:ومين بقى ياخفة اللى دفنك
اريج:عمرو
سارة:هههه،ظالمة الواد على طول
اريج:طبعا طبعا لازم تقفى فى صفه
سارة:مش ابن عمي يابت
اريج:على اساس انى بنت الجيران
سارة:ههههههه،اه
اريج:مصدومة بجد ومش بنطق ولا عارفة ارد،مصدومة علشان سارة طلعت مش ولا بد
سارة:هههههههههههه،اخص على سارة دي 100 خصاية
اريج:هههههههه،دي بت كلبة اصلا
سارة:مش نحاسب على كلامنا بقى
اريج:ههههههه،ماشى ياختى
سارة:متصلة ليه انتى اصلا؟
اريج:ايه قلة الذوق دي؟
سارة:يابت اتكلمى عدل
اريج:مش من عادتى
سارة:ههههههه،اتعلمى ياختى
اريج:كفاية تعليم بقى ياشيخة انا تعبت
سارة:ههههههههههه،ياعينى بقيتى معقدة نفسيا بسبب جامعتك دي
اريج:يابنتى الجامعة دي جابتلى اللى ميتجبش
سارة:وايه اللى خلاه ميتجبش بقى؟
اريج:اسباب سرية
سارة:ههههه،مكنتش اعرف انك شغالة فى المخابرات
اريج:بس بس ،الحيطان ليها ودان
سارة:ههههههه،وليها مناخير كمان
اريج:ايه الرخامة دي
سارة:احم والله ده من كرم اخلاقك
اريج:اصلا اخلاقى مش كريمة ،هتكدبى بقى
سارة:ههههههههههه،والله احسن حاجة انك عارفة نفسك
اريج:طبعا علشان معقدش اقول بعد كده،انا مش عارفنى انا توهت منى انا مش انا
سارة:ههههههههههههههه
اريج:الله يخرب بيتك نستينى اصلا انا متصلة ليه
سارة:والله انتى اللى نازلة رغى من الصبح
اريج:هعديها ليكي علشان قلبى ابيض
سارة:قصدك علشان انتى خايفة على فاتورة بيتكم
اريج:ههههههههه،عيبك انك فهمانى
سارة:نصيبى بقى يارورو
اريج:بصى رورو دي اختك ،فى فرق بينى وبينها
سارة:اولا: انتى اصلا ليكى الشرف انك تبقى ريم،ثانيا : ليكى الشرف انك تبقى اختى
اريج:اولأ قبلناها،وثانيا رفضناها
سارة:ههههههه،مش بمزاجك
اريج:امال بمزاج حضراتكم
سارة:اكييييييييييد
اريج:اكيد فى عينك يابت
سارة:اه عيونى وجعتنى
اريج:ياغلسسسسسسسسسة بس
سارة:ههههه،حاضر حاضر
اريج:احنا جايين ليكم
سارة:مش تستاذنوا الاول
اريج:تصدقى انك بت متستاهليش ؟
سارة:هههههههه،مش قصدى والله
اريج:عارفة انه مش قصدك
سارة:طيب مين اللى جاي
اريج:انا وماما وبابا وعمرو
سارة:ياااااه ،عمرو وحشنى والله
اريج:ياقليلة الادب
سارة:ههههههههه
اريج:على الاقل قولى يا اريج وحشتييييينى
سارة:اكدب يعنى؟
اريج:اللله،انا كل يوم بحس ان صداقتنا بتزيييييد
سارة:ههههههههههه،اكيد اكيد
اريج:عمرو مكنش قادر يشوفك يابنتى
سارة:ليه يعنى؟
اريج:علشان مجاش ليكي المستشفى وكمان لانه مسالش عليكي بعدها
سارة:انا مش زعلانة
اريج:لا انا عارفة انك زعلانة
سارة:هو اكيد مكنش قصده
اريج:ساررررررة بجد انا بحببببببببك
سارة: ياحبيبتى،وانا بمووووت فيكي والله
اريج:بجد انتى قلبك ابيض اوي بطريقة مش موجودة
سارة:يابطوطتى انتى بس اللى حاسة كده
اريج:لا والله بجد،عمرك ما فكرتى ان حد بجد ممكن يكون قصده زعلك
سارة:لانى واثقة فى الناس اللى حواليا
اريج:ياقلبببببببببببببى
سارة:ياعمررررري
اريج:بصى طيب ان مش هينفع اقولك هو مجاش ليه لانه قالى ان هو اللى هيقولك،وانتى عارفاه ممكن يقتلنى فيها
سارة:هههههه،خلاص انا هبقى اعرف منه
اريج:يعنى عادي نيجى ليكم؟
سارة:انتى بتهزرى يابت؟،طبعا تنوروا اصلا
اريج:ربنا يخليكى ياسوسو،ده نوركم
سارة:بعدين عيب تقولى الكلام ده،انتم اخواتى
اريج:ازاى ماما وبابا يبقوا اخواتك؟
سارة:ههههههههه،ده انتى رخمة ياشيخة
اريج:عارفة والله
سارة:اوكى بقى انا هقوم اجهز هلبس ايه
اريج:طبعا مش عمرو جاي
سارة:ههههههههه،يابت قولنا ده اخويا
اريج:عارفة بس بحب اغلس شوية
سارة:طيييييييييوب
اريج:بصى بقى انا كمان هقوم علشان اشوف هنروح امتى
سارة:اياكم تتغدوا
اريج:ده تهديد؟
سارة:هههههه،ايون
اريج:ليه يعنى بقى ؟
سارة:علشان اتغدي معاكم بقى
اريج:حاضر ياحبيبتى
سارة:يلا سلام يادبدوبتى
اريج:سلام ياسوسو

(وقامت سارة تشوف هتلبس ايه وقامت تجهز نفسها وتقول لمامتها ان عمتها وجوزها جايين ليهم ،وكمان سمر كلمتها وبلغتها انها جاية وسارة فرحت اوي انهم هيتجمعوا)

(هيثم كان قاعد فى اودته ،وهايدى كانت عايزة تقعد معاه لانها بتحبه اكتر من اخواتها البنات لان اخواتها البنات محترمين مش زيها،راحت اودته ،وهى بتحبه اووووي،خبطت عليه ودخلت)

هايدي:هيثوممممتى
هيثم: (بابتسامة)طيب ادلعك اقولك ايه دلوقتى؟
هايدي:ههههههه،دودي
هيثم:ماشى ياستى
هايدى:عامل ايه ياباشا؟
هيثم:تمام وانتى؟
هايدي:زي الفل ياحبيبى
هيثم:خلى الرومانسية دي لجوزك ياختى
هايدى:ههههههههههه،لا انا شايلة لجوزى حاجة خاصة
هيثم:طبعا طبعا
هايدي: (غمزتله)مش انت كده بردوا ولا ايه؟
هيثم: (افتكر سارة وابتسم)اكييييييييييييييد
هايدي : (نطت)ايوة كده
هيثم:ههههههههه،ياعبيطة
هايدي:مش اختك بقى
هيثم: قصدك ايه؟
هايدي: (بضحكة بسيطة)لا ياباشا مقصدش حاجة
هيثم:ههههههههه،ماشى هصدقك
هايدى:وده منظر واحدة تكدب
هيثم:اممم،مش بالمناظر يابت
هايدي: (عملت انها زعلانة زي الاطفال)ياوحش انت مصدق انى ممكن اكدب
هيثم: (بيموت فيها ومقدرش يستحمل زعلها جري عليها وحضنها)لا طبعا ياحبيبتى
هايدي:اه افتكرت
هيثم:لا متفتكريش احسن
هايدي:هههههههه،رخم
(هايدي رن موبايلها وكان اللى بيتصل تامر،وشها اتغير واتخدت وهيثم خد باله انه خايفة ومش عايزة ترد)
هيثم:ما تردى على الموبايل
هايدي:ها ،لا اصلى مش عايزة ارد
هيثم: (رفع حاجبه)ليه بقى ان شاء الله
هايدي: (بقلق وتوتر)عادي عادي
هيثم: (حس ان في حاجة بس مخلهاش تاخد بالها)براحتك
هايدي: (قلبها وقع فى رجليها،وماتت من الرعب ،حمدت ربنا ان تامر قفل ،وحاولت تغير الكلام علشان تنسى هيثم اللى حصل)بقولك ياهيثومتى
هيثم:يانعم؟
هايدي:انت مش جعاااااان؟
هيثم:واقع من الجوع
هايدي:ياحبيى ،طيب انا هقول لماما تعملنا اكل اوك؟
هيثم:اوكى
هايدي:يلا بااااااى
هيثم:باااااااى
(هايدي خرجت،وهيثم قعد يفكر فى الموقف اللى حصل،وبعدين اتضايق من نفسه انه شك فى اخته حبيبته،وشال الكلام ده من دماغه وقام يتفرج على التليفزيون)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 4:45 pm

ريم:البت سارة وحشتنى بجد
يوسف:الله الله عالاخوة
ريم:ههههههههه،ايه يارخم انت
اية:انا كمان هموووت واشوفها
عبدالله:احنا نقوم احسن يايوسف صح؟
اية وريم:هههههههههه
يوسف:اية
اية: (بخجل)نعم؟
يوسف:انتى ايه يابنتى اللى رماكى على سارة وريم
اية:هههههههه،بحبهم
ريم:ايه مش عاجبين سيادتك؟
يوسف: (بضحك)لا لا طبعا ،وانا اقدر اقول حاجة
ريم:اه افتكرت
اية:دول حبايب قلبى
عبدالله:اللهم ارزقنا
يوسف:امييييييييييييين
اية وريم:هههههههههههه
عبدالله:ريم معلش ممكن طلب؟
ريم:يانعم؟
عبدالله:هو انا ممكن اخرجكم النهاردة
ريم:انت بتستاذن ليه مش فاهمة
اية:عامل نفسه مؤدب
عبدالله:اخرسى يارخمة
ريم:هههههههه،اكيد ممكن تخرجنا
يوسف:على اساس يابت انك ملكيش راجل تساليه؟
ريم:ليه ان شاء الله كنت جوزى وانا معرفش
(عبدالله قلبه اتقبض لما حس ان ممكن حد يتجوز ريم،واستغرب من نفسه لانه متصورش انه ممكن يكون حتى معجب بيها)
يوسف:لا بس انا اللى بحرسك دلوقتى؟
اية:ليه هى ريم بقت اسد فى حديقة الحيوانات وانا معرفش؟
يوسف:ههههههههههه،حلوة دي
عبدالله:ايه اللى مقعدك مع العيال الرخمة دي
ريم: مش عارفة والله
عبدالله:تعالى اخرجك انا وانتى بس
اية:لا ياراجل ؟
عبدالله:لا ياست
يوسف:وانت شايفنى كيس جوافة ولا ايه؟
عبدالله:لا العفو ،شايفك كيس فراولة
ريم:ههههههههههه
يوسف:خفة والله
اية:معلش يايوسف دي ناس مش مقدرة قيمتك
يوسف:يلا مردودة بردوا
ريم وعبدالله:هههههههههه
اية:انا موافقة اخرج ياعبدالله
عبدالله:حد سالك رايك اصلا؟
ريم:تستاهلللللللللللى
اية:اوه اوه،ايه الاحراج ده؟
عبدالله:هههههههه،علشان تتعلمى الادب
يوسف:ليه كنت مدرس يامستر عبدالله؟
اية:هههههههههههه،هيه حد خدلى حقى
ريم:حسابك بعدين يايوسف
عبدالله ويوسف واية:ههههههههههه
عبدالله:طيب خلينا نروح ملاهى النهاردة بالليل اوك؟
اية ويوسف وريم:اوك

(وقعدوا يتكلموا ويضحكوا لحد ما قاموا يرتاحوا علشان يصحوا يخرجوا على طول)

الساعة 2 العصر

(رن جرس الباب،وسارة جريت علشان تفتح،لقت عمرو فى وشها،ابتسمت وسلمت عليه،بعدين دخلت عمتها وحضنتها سارة جامد علشان كانت وحشاها،بعدين دخل جوز عمتها وسلم على سارة،وبعدين دخلت اريج وسارة جريت حضنتها حضضضضضضن كبير وقعدت وباستها وخدتها من ايدها ودخلتها البيت)

سارة:وحشتييييييييييييييييييييييينى
اريج: ياقلبى وانتى اكتر
سارة:اتفضلوا ياجماعة الصالون
عمرو:سارة
سارة: (لفت وشها ناحيته وابتسمت)نعم ؟
عمرو:ممكن بس ثوانى هقولك على حاجة
(اريج غمزت لسارة وقصدها انه هيفهمها هو مسالش عليها ليه،وسارة استاذنت من مامتها وخرجت البلكونة هى وعمرو)
عمرو:انا اسسسسسسسسسسف بجد
سارة:على ايه يابنى؟
عمرو:على انى كنت بجد قليل الذوق
سارة:قليل الذوق ليه بس؟
عمرو:انى سبت بنت عمتى فى المستشفى ومسالتش عليها،وانى كمان مسالتش عليكي بعدها
سارة:ولا يهمك
عمرو: (باستغراب)انتى مش زعلانة؟
سارة:وازعل ليه بس؟
عمرو: (بابتسامة)بتهزرى
سارة: (ضحكت)بهزر ليه يعنى علشان انا مش زعلانة؟
عمرو:اكيييييييييد،ده لو حد مكانك مش هيكلمنى تانى
سارة:لالالالا مش للدرجة دي
عمرو: طيب اناا هفهمك حصل ايه اوكي؟
سارة:اوكي ياسيدي
عمرو:انا مكنتش فى مصر
سارة:ازاى يعنى؟
عمرو:عارفة نواف صاحبى
سارة:اه اللى من السعودية؟
عمرو:اه بالظبط ،باباه مات
سارة: (عيونها دمعت)الله يرحمه
عمرو:امييييييييييين
سارة:بس نواف على كلامك كان مرتبط ب باباه اوي
عمرو: (عيونه ظهر فيها الدموع)بالظبط،ولما عرفت سافرتله على طول بدون تفكير
سارة:ربنا يصبره ان شاء الله
عمرو: (نزلت دمعة من عيونه على اعز اصحابه)والله حالته كانت تقطع القلب،كان منهار والله
سارة:اهدي ياعمرو
عمرو:حاضر،بس وقعدت عنده كل الفترة دي علشان اهديه وعلشان اخليه يقدر يستحمل فكرة ان باباه مش موجود معاه
سارة:والله قطعت قلبى عليه
عمرو:بس الحمدلله هو بقى كويس ،وكلمنى امبارح وكان بيضحك وقدر يتقبل الموضوع
سارة:الحمدلله
عمرو:هو قالى انا هدعى لبابا،واعمله حاجات كويسة علشان الناس تدعيله،ومش هنساه ابدا
سارة:ماشاء الله عليه،شكل ايمانه قوي
عمرو:ماشاء الله عليه بجد انا بحاول اتعلم منه
سارة: (بابتسامة)ربنا يهدينا ويهديه يارب
عمرو:فهمتى بقى انا مجتش ليه
سارة:اه ياسيدي فهمت
عمرو:مش زعلانة يعنى؟
سارة:انا مكنتش زعلانة اصلا وكنت عارف انك اكيد ليك عذر
عمرو:ماشى يا ام قلب ابيض
سارة:ههههههههه،احنا هنحسد ولا ايه؟
عمرو:لا ياباشا وانا اقدر
سارة:ايوة كده اتعدل
عمرو:اتعدل ايه يابت اتكلمي عدل
سارة:ايه ايه احنا هنزعق
عمرو: (بضحكة)لا هنشتم بس
سارة:هههههههههه،اه لو كده ماشى
عمرو:ههههههههههه،عبيطة
سارة: (رفعت راسها)مش جديد عليا
عمرو:محسسانى انى بمدح فيكي
سارة:هههههههه،انا كده دماغى بتفهم بالعكس
عمرو:والله كلنا عارفين انك غبية وعاذرينك ياسارة
سارة:بس يارخم
عمرو:طمنينى عليكي عاملة ايه دلوقتى؟
سارة:يااااااااه،اخيرا افتكرت تسال
عمرو:انتى بتحرجينى صح؟
سارة:لا انا بس بهزئك
عمرو:هعديهالك ياستى
سارة:على العموم،انا تمام الحمدلله
عمرو:يارب دايما يا
سارة:يا ايه؟
عمرو: المفروض ابقى رومانسى بس عيب
سارة: (اتكسفت)هههههههههههه،بطل قلة ادب
عمرو:انا محترم اهو
سارة:ماشى ،يلا بقى نقوم نقعد معاهم
عمرو:اوكى يلا بينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يوليو 12, 2010 5:56 pm

(قام عمرو وسارة وراحوا قعدوا جنب اريج)
عمرو:انا مش عارفنى انا توهت منى انا مش انا
سارة:لا دي ملامحى ولا شكلى شكلى ولا ده انا ،ولا ده انا
اريج:ببص لروحى فجاة لقتنى ،لقتنى كبرت فجاة ،تعبت من المفاجاة ،ونزلت دمعتى
سارة وعمرو واريج:هههههههههههههههه
سارة:هروح ادور هروح ادور هروح ادور على نفسى
عمرو:لو سمحتى خدينى معاكي
اريج:لا انت كبرت على الحاجات دي
سارة:ههههههههههههه
اريج:سينما الاطفال تن تن سينما الاطفال تن تن فيها الحقيقة وفيها الخيال،سيننننننما الاطفااااال،ايييييييييوة تن تن
سارة:"ايوة" دي كانت امتى فى الاغنية؟
عمرو:يعنى انتى عديتى كل حاجة وجت على ايوة دي
اريج:هههههههههههه،بنات تخاف متختشيش
سارة:ويانى يانى يانى مش مهيسسسة تانى
عمرو: والله بتمرجح فيها من تحت
اريج وسارة:لفوق لفوق لفوق لفوق
سارة:تيرا رارا تن تن
اريج:احسن حاجة فى الاغانى "تن تن"دي
عمرو:اختلاف الراي لا يفسد فى المهلبية
سارة:سابق لا تتردد لاحق الفوز مؤكد
اريج:لااااااا،لن يهزم ابدا من كلا،نحو الانتصاااااار
عمرو:قصدك نحو الحمااااااااار
سارة واريج:هههههههههه
سارة:فاكرين كارتون تيمى ترنر؟
اريج:طبعا
عمرو:تيمى ياناس زهقان خلاص مش عارف يعمل ايه
سارة: (بضحك)ماما وبابا وفيكي دول دايما تعبينه ليه
اريج:يطلع فوق عالاودة ويستنى لوحديه
عمرو:وده عنده سمكتين دول بالسحر بيحققه امانيه
سارة واريج وعمرو: (صوتهم بقى عالى)خلاص ياناس بقى وسطيهم عايش ،خلاص بقى وسطيهم عايش خلاص ياناس بقى ملك ايديه اللى بيشاور عليه
اريج: (بصت لعمرو)بردوا سخيف
سارة واريج وعمرو :هههههههههههههههههههه
ام سارة : (لفت وشها لام اريج)الولاد اتهبلوا
ام اريج:عايشين يرجعوا لايام الطفولة
ام سارة:طيب تعالى نخش نتكلم فى البلكونة علشان العيال هيجبولى صداع
ام اريج:ماشى

عمرو:ياللى بيسمع كلمة سارة شو بنقوله
سارة:شاطر شاطر
اريج:ياللى بيقعد اهبل وحده شو بنقوله
سارة:شاطر شاطر
عمرو واريج:ياللى بيفشل فى مدرسته وبيخنق معلمته بنضربه وبنظل نقله
سارة: شاطر شاطر
عمرو واريج:ياللى بيسمع كلمة عمرو شو بنقوله
سارة:Big loser
عمرو: (جاب مخدة ورماها عليها)فاشل فى عينك
سارة:انا مقولتش فاشل
عمرو: (رفع حاجبه لفوق)طيب قولتى ايه؟
سارة : (بابتسامة)قولت فاشل كبيييييييييير
عمرو: وبتقوليها بكل فخر،ده انا هوريكى اللى عمرك ما شوفتيه
اريج:ههههههههههه،كان يوم اسود يوم ما جيت
سارة:تن تن تن
اريج:ماما وبابا سابوا البيت
سارة:تن تن تن
اريج:والشغالة جالها حالة ،والطباخ حررررق البيت
سارة:تن تن تن
عمرو: على فكرة"تن تن تن"دي بتضعف من موقفك فى القضية
سارة:مظلوم ياسيادة القاضى
اريج:والقانون يقول"المتهم برئ حتى يثبت عم محمد ادانته"
عمرو : (بضحك)ومين قالك ان عم محمد ده عادل اصلا
اريج: (بثقل دمه علشان ترخم على عمرو)اكيد عم محمد مينفعش كمان يبقى عم عادل
عمرو: (مقدرش يمسك نفسه جري مسكها وشد ايدها )قولنا ايه
اريج : (بضحك)قولنا كل خير
سارة:ههههههههههه،شكلك حلو وانتى مذلولة
عمرو: (بنذالة)تحبى اذلهالك كتير
اريج:ماشششششششى ياسارة
عمرو: (ساب ايد اريج)اصلا مفيش حاجة تيجي كده
اريج:اهدي حبيبى كده وارجع زي زمان
عمرو : (حب يهزر مع سارة)اظن مينفعش انت تغنى معانا فى الاغنية دي؟
سارة: (باستغراب )ليه يعنى؟
عمرو: (بضحك) فيها حب بقى والحاجات دي
سارة: (اتكسفت)بطل قلة ادب
عمرو:ياواد يامكسوف
اريج: (زقت عمرو)نحن هنا
عمرو: خليكوا هناك
سارة:ههههههه، لا خليكوا هنا معانا
عمرو:انتى خايفة مني ياسارة؟
سارة: (رفعت راسها وبثقة)انا مبخفش اصلا
(عمرو حب يرخم على سارة قام عمل ايده كانه هيضربها قامت سارة رجعت لورا وغمضت عيونها وضحكت بصوت عالى)
عمرو:ههههههههههه،قال مبخفش قال
اريج:قولوا الحقيقة بقى
سارة:الاعتراف بالحق رذيلة
اريج:مين اللى بيهريك لعب
سارة:بااااااابا
اريج:مين لما تكح اترعب
سارة:باااااابا
عمرو:بابا بابا بابا ايه
سارة:مين حبيب بابا
عمرو:انا
سارة:مين روح بابا
عمرو:انا
اريج:ياشيخ خنقتنى
عمرو:ههههههههههههه
سارة:مفيش يعنى نصيب للمسكينة دي
عمرو:هخليها عيون بابا،ماشى؟
اريج:مااااااااااشى
سارة:مصر هى امي، نيلها جوا دمى، شمسها فى سماري، شكلها فى ملامحى، حتى لونى قمحى لون خيرك يامصر
اريج:مصر مصر مصر مصر مصر مصر مصر مصر
عمرو:الشريط علق ولا ايه؟
سارة:ههههههه،تقريبا
اريج: (بضحك)مصر مصر مصر مصر مصر مصر مصر
عمرو:طيب وقفى الكاسيت بقى احنا ناقصين
سارة: (جريت حطت ايدها على فم اريج)تم ياباشا
عمرو:اعفى عنها ياجاريتى
سارة:جاريتك فى عينك؟
عمرو:يامولاتى سارة
سارة:حدد موقفك انا جاريتك ولا مولاتك؟
عمرو:انكى ال2 ،واننى لعبيط
اريج وسارة:ههههههههههههههه

(رن جرس الباب، وسارة عرفت انها سمر، قالت لاريج تقعد مع عمرو وقامت هي تفتح الباب،وعمرو ابتسم لانهم كلهم بيحكوله عن سمر ومكنش شافها قبل كده،سارة خرجت تتضحك وراحت فتحت الباب لسمر حضنننننننتها جامد وقعدت تضحك،سمر بصتلها باستغراب وضحكت على ضحكها،بعدين شافها خالد وقعد يضحك لان صوت ضحكها وطريقة ضحكها كان يخلى اى حد يشوفها يضحك،بعدين حاولت تسلم بهدوء على خالتها وجوز خالتها ودخلتهم البلكونة علشان يقعدوا مع امها وابوها،سمر كانت زي القمر كانت لابسة فستان لحد الارض لونه احمر وفى تطريز بسييييط ولافة عليه حمرة صغيرة من تحت ومن فوق طرحة سوداء ولابسة جزمة سوداء وشنطة سوداء واكسسوار اسود، سارة دخلت سمر وخالد عند اريج وعمرو ،وخالد كان طاير من الفرحة انه هيشوف اريج لانها كانت وحشاه اوي،سمر دخلت الاول وعمرو لما شافها وقف وحس انه يشوف قمر،لف وشه علشان يغض البصر وعلشان هي متخدش بالها،لكن سمر لحظت الحركة اللى عملها ابتسمت جوه نفسها، بس فضلت صورتها فى خياله وعرف بجد انها احلى كمان من اللى بيحكوه عنها،بعدين دخل خالد وشاف اريج ابتسملها واريج اتكسفت وبصت فى الارض وراحت سمر جريت حضنت اريج وسلمت عليها وسلمت على عمرو بكسوف وهو ابتسم وبعدين خالد سلم على عمرو وسلم علي اريج وضحكلها ضحكة تجنن وسارة دخلت وراهم وكانت لسه بتضحك)

خالد: (زق سمر)من امتى الكسوف؟
سمر: (بصوت واطي)حسابنا فى البيت
خالد:السلام عليكم ياجماعة
اريج وعمرو :وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
خالد:انتى عبيطة يابت ياسارة؟
سارة: (بضحك)ليه كده بس؟
خالد:عمالة تتضحكى ،فى ايه؟
عمرو:معلش اصلنا كنا بنهييييييس
خالد:اوووووووه،ياوحشين بتهيسوا من غيري
سارة:اديك جيت علشان تهيس معانا بقى
سارة: (زقت سمر وكلمتها بصوت واطي)ساكتة ليه؟
سمر: (بصوت اوطي)هاخد علي الجو وهتكلم
اريج:ما اسكت الله لكي حسا ياسمسم
سمر:مضايقاكم في ايه سمر مش عارفة
خالد:مش متعودين عليكي كده
سمر: (لفت وشها)طززززززز
عمرو: (ابتسم على عفويتها وخفة دمها)الناجح يرفع ايده
سارة وسمر واريج : (بعفوية رفعوا ايدهم)هييييييييييه
خالد:ويغنى فى عيدنا فى عيده
سارة وسمر واريج:هيييييييييه
عمرو: ونقول ونقول
سارة وسمر واريج:دايما
خالد:دايما على طول
سارة وسمر واريج:دايما
عمرو:ونجحنا يطول
سمر:ابدا
عمرو وسارة واريج وخالد:هههههههههههه
خالد: (غمز لسمر)هي دي سمر اللى اعرفها
سمر:ياريتك ما تعرفنى احسن
(اريج حبت تعمل حاجة غريبة حطت راسها تحت المخدات والكل كان بيبص ليها ،ومش فاهمين هى بتعمل ايه)
اريج:انى اتنفس تحت الماء
سارة:انى اغرق اغرق اغرق
سمر:بلولم بلولم بلولم بلولم
اريج:عايزة عوامة الله يقرفكم
عمرو وخالد:ههههههههههههه
(سارة جريت جابت عروسة ومسكت شعرها اللى كان متضفر ووقفت قدام عمرو وخالد)
سارة:من حاول فك ضفائرها
اريج:من حاول فك ضفائرها
سمر:ياولدى
سارة:مفقودا مفقودا مفقودا مفقودا مفقودا
سمر:عيل تايه يا ولاد الحلال
اريج:لابس اتيشرت ابيض ومقلم اسود
عمرو:حمار وحشي يعنى
خالد:هههههههههه
خالد:قبل ما انام فى حاجات لازم اعملها
عمرو:قبل ما انام فى حاجات لازم اعملها
سارة:لو فى كان فى بالى حاجة انى اجيبها
اريج:اروح لماما علشان استاذنها
سمر:ماما حبيبتى وشيلانى فى عينها
عمرو وخالد:قبل ما انام فى حاجات لازم اعملها،قبل ما انام فى حاجات لازم اعملها
سارة:اروح لبابا ابوسه يزغزغنى
سمر:بالشوكولاتة بابايا منغنغنى
اريج: وانا اي حاجة عملها بقلدها
عمرو:انا انا انا
اريج:ابريق الشاى
عمرو: (غمز لاريج لانها فهمته)ايدي كده
سارة:بوزي كده
سمر :اصصصصب الشاي
خالد:وارجع كده

(وفضلوا يهزروا ويضحكوا طول اليوم،وخالد ارتاح اكتر لاريج وحس ان الاعجاب بدا يقلب حب،وعمرو متخيلش انه ممكن يفكر فى بنت دلوقتى لان كان كل تفكيره فى شغله،لكن بجد سمر شدت انتباهه وحس انه مرتاحلها ،روحوا كلهم وسارة طلعت اودتها لقت موبايلها بيرن وكانت منة اللى بتتصل)
منة:وحشتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييينى
سارة:ياكلبة،زعلانة منك
منة:ليه بس ياقلبى؟
سارة:مبتساليش عليا
منة:هتستهبلى يابت انا لسه مكلماكي الصبح
سارة:مليش دعوة
منة:تصدقى انا اللى غلطأنة،ابقى قابلينى لو اتصلت تانى
سارة:ههههههه،خلاص خلاص
منة:ناس مبيتمرش فيها
سارة:مبيتمرش فيها ايه بقى؟
منة:الشوكولاتة طبعا
سارة:ههههههههه،عاملة ايه؟
منة:احرجتينى،المفروض انا اللى اسال
سارة:طول عمرك قليلة الذوق والله
منة:ده من كرم اخلاقك
سارة:اخلاقى مش كريمة
منة:رخممممممة،بصى بقى انا متصلة علشان عايزة اشوفك
سارة:وانا كمااااااان بجد
منة:يلا بقى تعالى لينا
سارة:الناس بتيجى للتعبان على فكرة
منة:لا على زمانى اتغيرت
سارة:على اساس ان زمانى غير زمانك صح؟
منة:هههههههههه،اه انتى من زمن الفراعنة
سارة:ياه ده انا انقرضت
منة:قصدك اتحنطتى بقى
سارة:هههههههههه،رخمة
منة:بصى انا هاجي بكره اخدك
سارة:جبتى عربية وانا معرفش؟
منة:انتى بتتريقى عليا صح؟
سارة:اكيييييييييييييد
منة:ليكي يوم ياسارة
سارة:هتجيلى بعربية احمد؟
منة:اكييييييد يا ذكية
سارة:انى ارفض
منة:ليه ياباش مهندسة؟
سارة:الللللللله حلوة باش مهندسة دي
منة:اه البت هتتنحنح بقى
سارة:ههههههههههه،حقى
منة:طيب ياسارة
سارة:يعنى اتكسف اركب مع احمد
منة:من امتتتتتتتى ده يابت؟
سارة:بحاول استهبل بقى
منة:مش عليا يابت؟
سارة:طيب على مين ها؟
منة:على احمد طبعا
سارة:مش هيصدق
منة:لااااا ،ده بيصدق كل حاجة بالذات لو منك
سارة:يعنى لو قولتله انى متجوزة يصدق؟
منة:هههههههههههه،لا هو مش عبيط
سارة:ماشى ياستى هقول لمااما وارد عليكي
منة:اوكي ياقلبى
سارة:هبعتلك مسج اقولك ماما قالت ايه اوك؟
منة:تمام اوي
سارة:تصبحى على خير
منة:وانتى من اهله ياختى

(سارة راحت قالت لامها،ومامتها وافقت وسارة بعتت المسج لمنة،وقبل ما تنام فتحت الموبايل لقت رسالة فتحتها،كانت الرسالة من رقم غريب،"اياكى تكونى فاكرة انى نسيتك،انا بخطط ليكي كويس اوي،وبدور علي فكرة كويسة علشان مشوفكيش بعدها بقى"سارة اترعبت وخافت لما قرت الرسالة،شدت اللحاف وخبت وشها وبدات تعيييييييييط من الخوف والرعب،بعدين قرت اسم اللى بعت الرسالة وكانت هايدي،سارة حطت راسها على السرير وقعدت تعيط لحد ما نامت)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يوليو 12, 2010 6:01 pm

الساعة 1 الظهر

(سارة صحيت من النوم،وحاسة ان قلبها مقبوض،حاسة ان فى حاجة غريبة هتحصل,راحت تصلى الظهر وقعدت تعيط فى الصلاة وتدعى ربنا ان اليوم يعدي على خير,بعدين قامت تكلم منة علشان تشوف هتيجلها امتى)
منة:صبااااااااح الفل ياجميل يامقطقط
سارة:صباح الخير ياحبيبتى
منة:مالك ياسارة؟
سارة:مش عارفة والله
منة:ايه يابت فى ايه؟
سارة:صاحية قلبى مقبوض،معرفش ليه؟
منة:اهدي ياسارة،ان شاء الله خير يعنى
سارة:والله معرفش
منة:انتى يابت هتيجي تنكدي عليا
سارة:هههههههههههه،كلبة صحيح
منة:ايوة كده يابت اضحكي،ان شاء الله كله هيبقى فل
سارة:صباح الروقان والله
منة:صباح اللى بتغنى
سارة:بس ياغلسسسسسسسسسسة
منة:صحيح انتى جاهزة ولا ايه؟
سارة:احم،هو انتى المفروض هتجيلى امتى؟
منة:انتى هتستهبلى يابت،انا فى الطريق
سارة:احممممممم بجد
منة:احم ايه دلوقتى،افجرك يعنى؟
سارة: (ضحكت بصوت عالى)خلاص خلاص هلبس بسرعة
منة:طيب مجهزة حاجتك
سارة:امممممممممم
منة:الله يخرب بيتك ياشيخة
سارة: (بتحاول تكتم ضحكتها)اعمل ايه دلوقت؟
منة:جهزي اللى تقدري عليه،بس اهم حاجة تلبسى
سارة:حاضر حاضر
منة:سلام ياختى
سارة:سلام

(سارة اول مرة تكون متاخرة كده،جريت لبست عباية سوداء وفيها تتطريز بسيط بمبى،ولفت طرحتين بسرعة لون الاولى اسود والتانى بمبي ولبست اكسسوار بسيط وشنطة بمبي،وقعدت ترمي لبس من دولابها على الشنطة على طول,وبعدين كانت ماشية ماسكة الجزمة بايدها وشنطتها مسكاها ب فمها،وشنطة اللبس فى ايديها التانية،مامتها شافتها قعدت تتضحك على شكلها،وسارة شافت نفسها فى المراية وقعدت تضحك،بعدين منة رنت علي سارة ،سارة باست ايد مامتها وسلمت عليها وجريت،وكانت الشنطة بتاعة اللبس تقيلة وسارة مش قادرة تشيلها،بقت تشدها على الارض،وبعدين من بعيد احمد شافها جري عليها ومنة جت معاه)

احمد: (مسك الشنطة)خلى الشنطة دي معايا
سارة: لا لا ،انا قادرة اشيلها على فكرة
منة: ياشيخة اسكتى انتى عارفة تمشى بيها اصلا
سارة: (بضحك)لا بجد يا احمد متتعبش نفسك
احمد:تعبك راحة والله،بعدين الشنطة خفيفة خالص اصلا
سارة:احم احم
منة: الواد احرجك اوووووووي
احمد: (ابستم)والله مش قصدي حاجة،بعدين اطلعى منها انتى يامنة وهى تعمر
منة:اطلع من باب الشقة ،ولا من البلكونة
سارة:من البلكووووووونة،يمكن تقعى ونخلص منك
احمد:ياواد يا ابو افكار شريرة انت
سارة: (اتكسفت وضحكت)طبعا
منة:لا انا عاملة زي النينجا مش بموت
احمد:ههههههههههه،يلا يابت على العربية
منة:ومقولتش ليها بقى لسارة"يلا يابت على العربية"
احمد:علشان سارة مش بت
منة: (ضحكت بصوت عالى)،احرجك تانى اهو
( سارة اتكسفت ووشها احمر وسكتت)
احمد: (ابتسم)علشان دي اميرة ,مش بت زيك
سارة: (طلعت لسانها لمنة)هاهاهاهاهاها،من الواضح انه احرجك انتى
منة:اوبببببببببا،شكلى وحش صح؟
احمد:اووووووووووووي
منة:ياكسوفى ياكسوفى
سارة:هاهاهاها،كسوف ايه بس ،وانتى وش كسوف اصلا
منة:هنغلط يابت؟
سارة: لا ابدا
احمد:ممكن بس نركب علشان الشمس صعبة عليكم
(سارة ابتسمت على طيبة احمد،ومنة غمزتلها بس من غير ما احمد ياخد باله،وراحوا العربية،وكالعادة احمد فتح لكل واحدة فيهم باب العربية بعدين دخل هو ،وطول الطريق سارة ومنة يضحكوا،واحمد احيانا يتكلم،وشوية يسكت،لحد ما وصلوا البيت)

(خالد كان قاعد فى اودته،وبيفكر فى اريج،حس انه بجد بيحبها،وكان مشغل اغنية عمرو دياب"خليك معايا"وبيغنى مع الاغنية)
خالد:خلييييييييييك معايا ياحبيببببببببببى مهما كاااااااااااان
(سمر دخلت اودته من غير ما تخبط ووقفت وراه من غير ما ياخد باله علشان تخده)
سمر:خليييييييييييييك معاياااااااااا
(خالد اتفزع,وقام من على كرسى الكمبيوتر بسرعة،ولف لقى فى وشه سمر وبتضحك,مسكها ورماها على السرير,وجاب مخدات كبيرة وقعد يضربها بيها,وسمر قعدت تتضحك,بعدين هو قعد على السرير وسمر قعدت قدامه)
سمر:ياواد يارايق
خالد:الله يقرفك ياشيخة
سمر:ههههههههههههه،ليه بس؟
خالد:بوظتيلى الجو الرومانسى اللى كنت عامله
سمر: الله الله اخويا عامل جو رومانسى
خالد:اه مش عاجب حضرتك
سمر: (غمزتله)عاجبنى ونص
خالد:انتى بتغمزيلى ليه ؟
سمر:لحقت تحبها
خالد:مش فاهم؟
سمر:ارييييييج ياواد،انا قولت انها سحرتلك
خالد:هههههههههه،عندك حق
سمر:اوببببببس،اخوووووويا بيحب
خالد:منفعش يعنى
سمر: لا متنفعش
خالد:غوري يابت
سمر:من عيونى،بس كنت هقولك يعنى اننا هنجيب اريج عندنا يعنى
خالد: (نط)هتجبوها ازاى؟
سمر:غبى من يومممممممك
خالد: (بابتسامة غباء)ربنا يخليكي،بس هى جاية هنا يعنى
سمر:اه،اصل باباها وماماتها واخوها مسافرين فى مشوار كده،قولتلها تيجي تقعد معايا
خالد: الله علي افكارك يابت
سمر: (ابتسمت ورفعت حاجبها لخاللد)على الله متنساش بس الحاجات دي
خالد:ياشيخة ده انا هنساكي انتى اصلا
سمر: (ضحكت بصوت عالى)اما واد عايز الحرق صحيح
خالد:بت بت هتيجي امتى
سمر: (حبت ترخم)مين دي؟
خالد: (رفع حاجبه)والله
سمر: (ابتسمت باستهبال)اه والله
خالد:بت اتعدلى
سمر:لا خلينى معوجة احسن
خالد:غلسسسسسسسسسة بجد
سمر: (ضحكت)تربيييييييتك
خالد:يعنى انا اللى هجيب اريج؟
سمر:لا اخوها هيوصلها
خالد:جاية امتى،جاية امتى،جاية امتى؟
سمر:ايييييييييه
خالد:ايه ياحبيبتى؟
سمر:ده انت مزعججج بجد
خالد:الحب بقى يابت
سمر:قولتلى
خالد:ياستى غلطتى انى قولتلك اصلا
سمر:ههههههههههههه
خالد:هتيجي امتى بجد؟
سمر:كمان 3 ساعات كده
خالد:كويس كويس، علشان الحق البس
سمر:اهاااااااااا
خالد:ياخوفى من "اها" بتاعتك دي
سمر:ليه يعنى؟
خالد:دايما بتيجى بعدها مصيبة
سمر:هههههههههههه،لا خير يا اخويا
خالد:يلا بقى اطلعى بره غرفتى يابت
سمر:ماشششششى
خالد:واقفلى الباب وراكي بقى عايز ابقى رومانسى
سمر:اه ،اتدرب بقى قبل ما البت تيجي
(خالد قام يجيب حاجة يضرب بيها سمر ،بس سمر حست بيه جريت وقعدت تتضحك،وهو قعد يضحك وراح يشوف هيلبس ايه لما اريج تيجي)

(ريم صحيت ولقت اية جنبها نايمة ،لبست فستان ابيض وعليه جاكيت صغير اسود،وشنطة بيضاء وجزمة سوداء وطرحة سوداء ومن فوق بيضاء ،ولبست اكسسوارات وكانت زي القمممممممممممر،خرجت تتمشى على البحر علشان هما كانوا فى الاسكندرية،وبالصدفة لقت عبدالله بيتمشى،خافت ترجع يحس انها خايفة منه،كملت وراحت)

عبدالله: (بابتسامة تجنن)صباح الفل
ريم:صباح الخير
عبدالله:طبعا اية نايمة
ريم:وهى بتصحى اصلا
عبدالله :(ابتسم ابتسامة بسيطة)ويوسف كمان نايم
ريم:ماشاء الله عليهم،جايين يناموا والله مش يشتغلوا
عبدالله:معلش يابنتى، مش مجتهدين زينا بقى
ريم:اه طبعا عندك حق
عبدالله: ايه الشياكة دي
ريم: (اول مرة تتكسف كده،حسته جرئ اوي،بس مبحتش تحرجه وابتسمت)ربنا يخليك
عبدالله:علمى البتاعة اللى نايمة فوق بقى
ريم:هههههه،حاضر
عبدالله:صحيح انا ليه احيانا بحس انك جواكي حزين
ريم:مش فاهمة؟
عبدالله:يعنى قصدي فى وسط ما احنا قاعدين بلاقيكي سرحتى وسكتى،وبان على وشك انك بتتالمى
ريم:محدش مبسوط اوى فى حياته يعنى
عبدالله:ايوة بس اللى يشوفك يقول انك اسعد واحدة فى الدنيا
ريم:يقول،لكن لو عرف،هيلاقى عكس كده
عبدالله: (قلبه وجعه علي ريم،واستغرب انه متضايق ليها)بس ماشاء الله شكلك قوية
ريم:لازم الواحد يبقى قوي
عبدالله:مش لازم
ريم:لما تحصلك صدمات كتير لازم تتعلم ،لانك لو بقيت ضعيف مش هتقدر تكمل،وهتخش فى حالة اكتئاب والحاجات دي
عبدالله:بس شكلك كتومة،يعنى مبتتكلميش كتير
ريم:يمكن
عبدالله:مجربتيش تحكي لحد
ريم:اكيييييد جربت،بس فى حاجات صعب حد يفهمها
عبدالله:بس بحس انك عايزة تعملى حاجة كبيرة
ريم: (استغربت انه اول مرة يتكللم معاها وحاسس بالحاجات دي، وكمان بدات تحس انه عارف كل حاجة جواها هى مخبياها عن ناس كتير)اه عندك حق
عبدالله:علشان كده بتتعبى فى شغلك
ريم:ده اللى هيوصلنى للناس
عبدالله:عايزة توصلى للناس ليه؟
ريم: (بدموع بدات تظهر في عينيها)نفسى اثبت نفسى
عبدالله: (حس انه حزين عليها اوي)ومين قالك انك مثبتيش نفسك قبل كده
ريم: (لفت وشها بعيد عنه وعيطت)انا اعرف اكتر منك
عبدالله: (جري وقف فى وشها وشاف دموعها،وحس انه نفسه يعمل اى حاجة علشان تبطل عياط)اهدي ياريم،والله مكنش قصدي افكرك
ريم: (بتحاول تهدي،ومسحت دموعها) انا منستش اصلا
عبدالله:طيب اهدي بقى يابت
ريم: (ابتسمت)بت فى عينك
عبدالله:ههههههه،هي دي ريم اللى اعرفها
ريم:ههههههههههه

(قعدوا يتكلموا شوية،وعبدالله لاول مرة يحس انه مرتاح لبنت، ،كل الناس عارفة انه مش بيفكر فى الجواز خالص،وهو كمان استغرب انه بدا يفكر فى بنت بجد،وبدا يحبها ويخاف عليها ويخاف على زعلها،حس بجمال الحب وان الكلام اللى الناس بتقوله عن الحب بجد،وريم حست انها هتقدر تحكيله اللى جواها،حست انه ممكن يكون نصها التانى اللى كانت دايما بتدور عليه،بعدين راحوا يصحوا اية ويوسف علشان يقوموا يفطروا)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين يوليو 12, 2010 6:05 pm

سمر:خلووووووودي
خالد: (جري عليها ،ومسك شعرها جامد)قولتى ايه ياختى؟
سمر: (بضحك)اى اى،قولت خالد
خالد: (بضحك،وساب شعرها،وقعد على الكنبة)اه لو كده ماشى
سمر: عبيط بتصدقنى علي طول
خالد: (قام وقف قداامها وقرب من شعرها)تحبى ازعلك تانى؟
سمر: (بعدت منه شوية)لا لا خلاص
خالد:ايوة كده
سمر: (قعدت على الكرسى جنب االكنبة اللى عليها خالد)امممممم
خالد:صدعينا بقى
سمر: حقى
خالد:حقك ايه يابت؟ ،من امتى ليكي حقوق فى البيت
سمر:ايوة ايوة،اظهر بقى الحقد اللى انتى شايلة فى قلبك
خالد: (ضحك بصوت عالى)بس ياعبيطة
سمر:اريج قربت توصل
خالد: (قام وقف قدام سمر،ومسك ايدها)بجد بجد
سمر: (ضحكت بصوت عالى)بوس ايدي الاول
خالد: (ضربها على ايدها)ده عشم ابليس فى الجنة
سمر: شكلك كان حلو وانت مذلول
خالد:كله يهون علشان الحب
سمر:ياواد يارومانسى انت
خالد:يامفرقة الجماعات انتى
سمر:انا ياوحش؟
خالد:اه دايما تقعدى بينى وبين ارييييج
سمر:طبعا لازم يكون فى محرم
خالد:محرم ماشى ،بس انتى لا
سمر:ليه كده ياوحش؟
خالد:علشان انتى بترغى معاها،البت مبتخدش بالها مني
سمر: (فطست من الضحك)مش ذنبى انك مش عاجبها
خالد: (رمى عليها عباية بتاعتها كانت جنبه)احترمى نفسك
سمر:مقدرش
خالد: (ضحك)عارفك ومش جديد عليكي
سمر:بس مش عارفة مش عاجبها ليه
خالد: (وشه ظهر عليه الحزن)هي قالتلك انها كرهانى
سمر:شكلك حلو وانت زعلان
خالد:بس يارخممممممة
سمر:لا والله مقلتش ليا
خالد: (ابتسم بفرحة)يابنتى انا كل البنات بتموت فيا اصلا
سمر:كل البنات بتحبك كل البنات حلوين،طبعا ياسيدي يابختك وانت اللى زيك مين
خالد: (بضحك)اه اه اه
سمر:ياحبيبى انت تعجب كل البنات
خالد:والله زي العسل وانت ذوق يابت
سمر:بجد بجد؟
خالد:اه،خليكي ذوق بقى يمكن تتجوزى ونخلص منك
سمر:يا واد عليا انا الكلام ده
خالد: (رفع حاجبه وظهر على وشه الاستغراب)اومال على بنت الجيران
سمر: (بضحك وغمزتله)يعنى لازم بنت الجيران
خالد: طبعا اي بنت وخلاص
سمر:هقول لاريج عليك
خالد:لا لا ،خلاص اخر مرة
سمر:ماشى تقبلنا
خالد:بس مش فاهم علي ايه بتقولى "عليا انا الكلام ده"
سمر:يعنى مش هوحشك
خالد: منار موجودة
سمر:منار مخطوبة وهتتجوز قريب
خالد: (ابتسم وراح قعد جنبها علشان يرخم عليها)اكييييييد يابت هتوحشينى
سمر:ما كان من الاول
خالد: (بضحك)ايون ايون
سمر: ممكن اتكلم مع حضرتك جد شوية
خالد: (ابتسم)اتفضلى
سمر:خالد انت بتحب اريج بجد؟
خالد: الصراحة الصراحة
سمر: (قامت)اموت فى الصراحة
خالد: (بضحك)بحببببببببها اوي
سمر:بس يابنى انت مقعدتش معاها كتير
خالد:كفاية انى ارتحتلها
سمر:ربنا يوفقكم لو ليكم فى بعض نصيب
خالد: (بابتسامة حب لسمر)يارب ياختى
سمر:وعقبالى بقى
خالد: قليلة الادب صح
سمر:ايوة ما انا اللى هبقى متجوزتش الله بقى
خالد:ياشيخة انا عارف من زمان انك مش هتلاقى عريس ياخدك
سمر: (بضحك)بس ياواااااااااد

هايدي:حبيببببببى
تامر:عيييييييون حبيبك
هايدي: عايزة منك طلب؟
تامر:عيونى ليكي
هايدي:عايزه واحد من اصحاابك
تامر: (رفع حاجبه)عايزاة فى ايه
هايدي:ليا بنت خالتى هتموتنى,وحاسة اخلى ولد يضايقها لحد ما تتشل,واخلص منها بقى
تامر : (ابتسم بخبث) حبيبتى شريرة
هايدي: (بضحك)طبعا ياحبيبى
تامر:طيب ورينى صورتها
هايدي:اوك (وهايدي ورته صورة سارة على الموبايل)
تامر: (اتهبل من جمال سارة,شافها زي القمممممر وتجنن واحلى بكتير من هايدي،وقرر انه هو اللى يضايق سارة)انا اللى هضايقها
هايدي: (بصت لتامر باستغراب)هي عجبتك ولا ايه؟
تامر : (مسك ايد هايدي)وانا يعجبنى حد غيرك ياقلبى
هايدي: (بابتسامة)ياحبيبى انت
تامر:انا بس عايز انا اللى اضايقها،علشان اعرف اخنقها اكتر من اى حد تانى فهمانى؟
هايدي:اييييييوة،عندك حق والله
تامر: (غمزلها)كله علشانك يادودي
هايدي:نفسى اروح الديسكو دلوقتى
تامر: انتى تؤمرى

(تامر مسكها من ايدها،وركبت العربية معاه،وراحوا الديسكو اللى متعودين يروحوه)

محمد:رورو
ربا: (بتقرأ مجلة)ياعيونها
محمد:ياواد يارومانسى
ربا: (بضحك)على الله يتمر فيك بس
محمد: مبتعرفيش تعملى حاجة كويسة وتكمليها ابدا
ربا:ههههههههههه
محمد:مخنوق
ربا: (سابت المجلة اللى فى ايدها،ورفعت وشها لمحمد،وشها ظهر عليه الخوف على اخوها)مالك ياحبيبى؟
محمد: (ابتسم)خايفة عليا يابت
ربا: (قامت ضربته على كتفه وقعدت جنبه)ولو مخفتش عليك هخاف على مين
محمد:عايز اخرررررررج
ربا:وايه المانع؟
محمد: (زعل علي حاله)هخرج مع مين،انتى عارفة كويس ان كل اصحابى سابونى لما اتغيرت
ربا:ياميدو انا موجودة
محمد:تخرجى معايا؟
ربا:وانا اطول ياباشا
محمد:ايوة كده بقققى
ربا: (بضحك)عبيط
محمد:هعديها ليكي،نروح فين بقى؟
ربا:نروح ملاهي
محمد: (ضربها على ايديها)انتى كبرتى على الحاجات دي
ربا: (بضحك)بس ياغلسسسس،انا لسه فى عز شبابى
محمد:بس يابت انتى صلاحيتك انتهت اصلا
ربا: رخمممممممم
محمد:طيب طيب خلاص
ربا:هتروح ولا ايه؟
محمد:طبعا،طلباتك اؤامر ايها الربا
ربا: (بضحك)حلوة ايها الربا دي
محمد:ماشى ياختى،قومى ناكل بعدين نلبس اوك
ربا:اوك ياميدو،انا عاملة الاكل كله اصلا،هقوم اسخنه ياحبيبى
محمد:هقوم اساعدك
ربا: (قعدت محمد وابتسمتله)لا يامحمد خليك انت انا هسخن على طول
محمد: (ضحكلها)اوك ياحبيبتى

(هدير دخلت اودة هايدي،وملقتهاش موجودة،وراحت لقت رضوى قاعدة بتتفرج على التليفزيون)

هدير:هي هايدي فين؟
رضوي :عيب السؤال ده على فكرة؟
هدير:مش فاهمة
رضوى:قصدى يعنى ومن امتى هايدي بتقعد فى البيت
هدير:بجد ماما مدلعاها زيادة عن اللزوم
رضوى:يابنتى حرام عليكي،ماما بتخرجنا كلنا،بس دي بتستهبل علشان عارفة ان ماما وبابا مش هيزعقوا
هدير:بس هما بيزعقوا
رضوي:طبعا،بس هي بتكدب عليهم
هدير:مين قالك؟
رضوي:انا واثقة،انتى عايزة تقنعينى انها كل يوم بتنزل تشوف النتيجة ظهرت ولا لا
هدير:والله عندك حق
رضوى:بعدين المفروض لو هتشوف النتيجة ساعة ولا حتى ساعتين وترجع،مش تقضى بقية اليوم بره
هدير:ربنا يهدييييييها بجد
رضوي:يارررررررب

(سارة فتحت النت عند منة،ولقت عهود فاتحة)

عهود:وحشتيييييييينى يالكلبة
سارة: ههههههههه،معلش ياقلبى
عهود:وين كنتى ها؟
سارة:احم احم
عهود:ابى اجابة ،ما راح ترحمك منى "احم"هاذى
سارة:ههههه،والله ياحبيبتى انتى عارفة كانت فى ناس بتزورنى وكده
عهود:مالى خص
سارة:حبيبى زعلان؟
عهود:ايوا
سارة:خلاص اسسسسسسسسف حبيبى
عهود: كام مرة اعلمك اسمها اسفة،والله انتى بنت
سارة:ههههههههه،اسف احلى من اسفة
عهود:ههههههه،عبيطة والله
سارة:ربنا يخليكي
عهود:انتى وين الحين؟
سارة:عند واحدة صاحبتى
عهود:منة؟
سارة:عرفتيها لوحدك دي
عهود:هههههههه،لا غشيتها منك
سارة:الغش حرام يابت
عهود:ههههههه،مو هاذى اللى اخوها احمد
سارة:ايوة هي
عهود:اللللللله،يعنى انتى عند حبيب القلب دلوقتى؟
سارة:هههههه،هو اللى بيحبنى على فكرة
عهود:مو عليا هالكلام،انتى بعد تحبييييييه
سارة:احم بقى
عهود:ههههههه،اعترفى
سارة:ارتحله،بس مش لدرجة الحب
عهود:ياختى ما دام جت الراحة ،بيجي الحب
سارة:ايوة ياخبير انت
عهود:ههههههههه،عندكم تقولون"اسال مجرب ولا تسال طبيب"صح؟
سارة:عرفتيها منين دي يابت؟
عهود:عيب عليكي،انا انفع مصرية والله
سارة:هههههههههه،تنفعى ونص
عهود:سوسو
سارة:عيييييونى؟
عهود:تسلملى عيونك يارب،معلش قلبى انا بطلع الحين علشان اختى جاية تزورنا,تؤمرينى بشىء؟
سارة:سلاااامتك يادودي,خلي بالك من نفسك اوك؟
عهود:حاضر,وانتى بعد,سي يو بيبى
سارة:سى يو حبيبتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
باهى
شملولة صغنونة



عدد الرسائل : 6
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : مش حلو اوى
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Sob7an
السٌّمعَة : 0
نقاط : 10095
تاريخ التسجيل : 17/07/2010

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت يوليو 17, 2010 2:23 pm

نفسى اتعرف على مقروض(ه)
باهى
13
المنصوره
طالب
اعدادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://alahlyalmasry.1fr1.net/index.htm
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أغسطس 05, 2010 10:33 pm

(هيثم كان قاعد فى اودته،ومشغل اغانى عمرو دياب بصوت عالى،وعمال يغنى،وبيتكلم مع اصحابه على النت)

هيثم:بحبببببببببببها
مازن:هي مين دي ياخفيف
هيثم:غبى من يومك
مازن:اه سوسو
هيثم: (بعتله سمايل متعصب)سوسو فى عينك ياواد،انا بس اللى اقولها سوسو
مازن:خلاص اعتبرها غلطة مطبعية
هيثم: اه لو كده ماشى
مازن:واحششششششنى يامان
هيثم:والله انت اكتر
مازن:عايز اشوفك بقى
هيثم:محسسنى ان انت حبيبى
مازن:هههه،على اساس بقى انك بنت
هيثم:عديها عديها بقى
مازن:ههههههه،عديناها ياسيدي
هيثم:طيب تعالى البيت
مازن:ياعم انت عندك اخوات بنات ميصحش
هيثم:ياعم وانت هتاكلهم
مازن:يابنى عيب بردوا
هيثم:انت هتخش وهتطلع تقعد فى اودتى،بعدين ماما وبابا كمان فى البيت
مازن:مش عارف
هيثم:متخافش انا بغير على اخواتى والله
مازن:ماشى ياسيدي،هاجي بقى
هيثم:بص تعاليلى كده بعد ساعة اوك؟
مازن:اوك،سلام بقى علشان البس والحق اركب انت عارف المشوار طويل
هيثم:اوك باي

هيثم:19 سنة،كلية حقوق،,وبيحب ويعيش حياته،جماله عادي،بس شيك بطريقة ملفتة،مصاحب بنات كتير،وبيحب بنت خالته سارة،مش عارف ربنا،بس مع اخواته محترم اوي,وبيخاف عليهم وبيغير عليهم


هايدي:22 سنة،اتخرجت من كلية اداب قسم اسبانى،ومش عايزة تشتغل علشان مش بتحب تتعب،شخصيتها محدش بيحبها الا الولاد والبنات اصحابها،مامتها وباباها حاولوا كتير يغيروا شخصيتها بس مقدروش،مش محجبة ولبسها وحش لسنها،وبتكلم ولاد كتيييييير،وبتموت فى خالللللد بس بتمثل على تامر انها بتحبه علشان تقضى وقتها

تامر:ياخرااااااابى يابنى البت تهبل
على:اووووعى،انت وقعت ولا ايه
تامر:البت تستاهل،دي موووووزة
على:حلوة؟
تامر:ياخراششششى،تجنننننن ياعلى والله
على:لو هايدي عرفت هتقتلك
تامر: (وشه قلب،وبان انه اتخنق)دي بت رخمة جتها القرف
على:ياعم ما تطنشها
تامر:اهى موزة وبتعملى منظر فى الشارع بردوا باللبس اللى بتلبسه
على: (غمزله)ايوة ياصايع انت
تامر: (ضحك ضحكة خبث)سارة دي مستقبلها باهر معايا
على: (ضحك)هتعمل ايه؟
تامر: (ابتسم)هعمل كتييييييير اووووووووي
على:ياعينى على البنت دي
تامر:ليه يعنى صعبانة عليك؟
على: علشان وقعت فى ايدك انت
تامر: (ضحك)ده من حظها
على:بس دي محترمة صح؟
تامر:هايدي قالتلى انها مؤدبة اوي،يعنى محجبة وبتلبس واسسسسع،بس يخرب بيت جمالللللها
على:بس دي ياعم محجبة،ما اللى بشعرهم حلوين
تامر:حلاوتها يابنى فى احترامها،وكمان هى موووووووزة بجد
على:انا كنت فاكرك بتحب البنات المنحرفة
تامر:لا المحترمييييين بيبقوا جامدييييييييين ياواد
على :عندك حق
تامر:هبقى اقولك على كل حاجة اعملها مع سارة
على: (غمزله وابتسم)قششششششطة يامعلم

(خبط على اودته اخته ودخل )

يمنى:وبحب الناس الرايقة اللى بتضحك على طول،اما العالم المتضايقة انا لا مليش فى دول
هيثم:حبيبى الراااااايق
يمنى: (ابتسمت)ازيك ياباشا
هيثم:تمام ياكبيييير
يمنى:اعزمنى على سيجارة بنى بقى يلا
هيثم: (ضربها على ايدها)بس يابت اخرسى
يمنى: (عملت نفسها زعلانة زي الاطفال)انت وحش على فكرة
هيثم: (بضحك)ماشى ياختى
يمنى:ايه اللى رماك على المر
هيثم: (بضحك)اللى امر منه
يمنى: (ابتسمت)عايز ايه؟
هيثم:انتى امتى هتبقى محترمة بقى
يمنى: (هزت كتفها وضحكتلها)اوعدك السنة الجاية
هيثم: (ضحك بصوت عالى)ياعبيييييييطة،انا صاحبى جاي
يمنى:اخيييييرا بقى هشوف شبااااااب ياشيخ
هيثم: (اتعصب وقام شالها ورماها على السرير بتاعها جامد)ياقليلللللة الادب
يمنى: (ضحكت بصوت عالى اوى)هاهاهاهاهاها
هيثم:اتنيلى بقى البسسى علشان لو عديتى قدامه
يمنى: (ابتسمتله)انت تؤمر ياجميل (وقامت راحت على الدولاب تشوف حاجة تلبسها)
هيثم:اما بت عبيطة صحيح
يمنى: انا سمعاك على فكرة
هيثم:طييييييب ياختى
(احمد قال لسارة ولمنة يخشوا هما البيت،وقالهم هيروح يشترى شوية حاجات،وكانت ماما منة مش موجودة فى البيت،منة وسارة جريوا وقعدوا يتنططوا ويغنوا ويضحكوا بصوت عالى،بعدين طلعوا على القسم اللى فوق،ودخلوا اودة منة غيروا لبسهم،ومنة طلبت من سارة تروح تجيب اللاب توب بتاع احمد لان منة كانت سهرانة وتعبانة،سارة فى الاول رفضضت وقالتلها "لا طبعا عيب اخش اودته"بس منة قالتلها تخش علشان هي مش قادرة تقوم من على السرير،وسارة راحت اودته وبقت خايفة انه يتضايق لو عرف انها دخلت،بعدين فتحت الباب،واتفجات بجمال الاودة ،شكلها خرافى وديكورها يجنن،دخلت علشان تتدور على اللاب توب لان منة مكنتش تعرف مكانه)

سارة:يعنى الذكية دي مش تقولى اللاب فين اعمل ايه انا دلوقت

(بعدين سارة لقت دولاب كبير،فتحته علشان تدور على اللاب فيه،لقت تيشرتات احمد ولبسه،وعجبها ستايل لبس كتير بتاعه،وكمان لقته عامل فى الدولاب حاجات مجنونة اوي،كان الدولاب بتاعه عبارة عن ورق مكتوب ومرسوم عليه حاجات،بس بطريقة شكلها حلو اوى،،وكان حاطط على الدولاب علم مصر وكاتب تحتها"بحبك يابلدي"،وعجبها خطه اوي،ولاحمد زويل وكاتب تحتها"شرفتنا"،وفجاة لقت ورقة فوق شوية مكتوب عليها"بحبك لغاية ما اموت"ابتسمت ولقت ورقة تانية صغيرة شوية مكتوب عليها"سارة"بخط حلو اوي،وقعدت تتفرج على الدولاب علشان شكله تحفة،و تتفرج على افكاره فى ترتيب الورق،وشافت ورق كتير اوي مكتوب اسمها عليه،وكانت مش قادرة تصدق ان فى حد بيحبها اوي كده،بعدين جريت لمنة)

منة:فى ايه يابت خدتينى
سارة:تعالى معايا بسرعة
منة:يابنتى يعنى انتى عارفة انى مش قادرة اتحرك، عايزانى فى ايه دلوقت
سارة:يابت بطلى رخامة وتعالى معايا
منة:لا بردوا انا مش قادرة اتحرك
سارة: (شدت منة من ايدها غصب عنها وجريت بيها على اودة احمد ،وسابت ايد منة لما دخلوا الاودة، سارة بصتلها جامد وضحكت)ناس مينفعش معاها الا قلة ادب
منة: (قعدت تضرب فى سارة)والله لاوريكي
سارة: (قعدت تضحك بصوت عالى،بعدين بصت لمنة،وابتسمتلها)بصى لقيت ايه
منة:لقيتى ايه يابت،انتى تعرفى اللاب توب بتاعنا
سارة: (ضحكت بتلقائية)بس ياهبلة انتى
منة:ممكن افهم في ايه
سارة:اخوكي
منة:ماله ياستى؟
سارة: (بابتسسامة فرحة وكانها هتطير من السعادة)طلع بيحبنى
منة: (رفعت حاجبها)معلومة جديدة ومفيدة والله
سارة: (ضربتها على كتفها)انتى متعرفيش تتكلمى جد ابدا
منة: (بتحاول تكتم ضحكتها)اسفة،بس يعنى ما انا عارفة انه بيحبك
سارة: (ضحكت لمنة ونطت لفوق)ده طول بيموووووت فيا
منة : (رفعت حاجبها جامد لسارة،وضحكت)ومين قالك بقى يااسامة منير؟
سارة: (ضحكت وشدت ايد منة وفتحتلها دولاب احمد)اتفرجي وانتى تعرفى
منة: (بصت لسارة بخوف،وقفلت الدولاب على طول)يخرب بيتك يابت
سارة: (وشها ظهر عليه الخوف،وبدات تلعب فى ايدها من القلق)ايه انا عملت ايه؟
منة: (ضحكت بصوت عالى،ومسكت ايد سارة)اهدي ياحبيبتى فى ايه
سارة: (قلبها بدا يدق جامد)هو فى ايه بجد؟
منة: (بصتلها وابتسمت)اصل احمد مانعنا نتفرج على الدولاب ده
سارة: (خبت وشها بايدها)يعنى هيزعقلى؟
منة: (ابتسمت على براءة صاحبتها،ومسكت ايدها وبصتلها)يابت اهدي فى ايه
سارة: (جريت قعدت عالسرير)شكله هيزعق جامد،بصى انا همشى قبل ما يجي



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أغسطس 05, 2010 10:39 pm

منة: (جريت قعدت جنبها على السرير)ياحبيبتى مش للدرجة دي
سارة:اذا كان انتى اخته ومانعك تشوفيه،يبقى اكيد هيبهدلنى
منة: (حضنت سارة وابتسمتلها جامد)ياحبيبتى انا كتير بفتحه،بس هو طلب من ماما متفتحوش ولا تخلى اللى بتساعدها فى البيت كمان تفتحه
سارة: بس انتى اخته،انا مجرد صاحبتك اكيد هيزعقلى(عيونها بدات تتملى بالدموع)
منة: (ابتسمت لسارة وغمزتلها)وانتى حبيبة االقلب
سارة: (ابتسمت،ومسحت دموعها)يعنى مش هيزعقلى
منة: (ضحكتلها)نوب نوب،مستحيل يابنتى يزعقلك
سارة:طيب تعالى بقى اوريكي الدولاب
منة: (ضحكت بصوت عالى)اللى يشوفك دلوقتى،ميشوفكيش وانتى من ثانية كنتى بتعيطى خايفة انه يزعقلك
سارة:هههههههههههههه،عادي يارخمة
منة: (فتحت الدولاب،وقعدت تتفرج عليه،وعاجبها شكله اوووووي،وكانت طايرة من الفرحة علشان شايفة اخوها الوحيد بيحب سارة اعز صاحبتها،وسارة كانت واقفة تتفرج وتهزر مع منة وتضحك بصوت عالى)ياواد ياجامد،ده اخويا طالع بيموت فيكي يابت
سارة: هاهاهاي،طبببببعا يابنتى
منة: (مسكت باب الدولاب،وخبطته فى دماغ سارة)اخرسسسسسى يامغرورة
سارة: (مسكت راسها،وضحكت)اي،يابت وجعتنى
منة: تستاهلى علشان تحرمي
سارة: حرمت يابابا
منة: (طلعت لسانها لسارة)مش متقبلة
سارة: (مشيت بعيد شوية)ولا يهمنى
منة: (ضحكتلها)ولا يهزنى يابت
سارة:هاهاهاها ياخفة
منة: يلا بقى نخرج احسن ،علشان احمد قرب يجي
سارة:بس احنا مجبناش اللاب توب
منة:نعم ياختى،امال انتى كل ده فى الاودة بتعملى ايه؟
سارة: (لعبت فى شعرها وابتسمت لمنة)بتفرج على الدولاب
منة: (جابت فرشاة احمد ورمتها على سارة بس مجتش عليها)كلببببببببببة
سارة: (ضحكت وجريت بعيد)احسن مجتش فيا
منة: (كان وشها احمر من العصبية)والله هقتلك
سارة:هاهاهاها،ولا تعرفى تعملى حاجة
منة: انا هدور على اللاب (وفتحت الدولاب التانى اللى فيه شغل احمد،لقت اللاب توب،وهى بتطلعه لقت ورقة كبيرة،محطوطة فى شنطة اللاب توب،مكتوب فيها كلام كتير،فضولها شدها انها تقراها،طلعتها وشافتها،واتصدمت لما قرت الكلام،جريت قعدت على السرير،وسارة جريت جنبها)مستحييييييل
سارة: (بصتلها باستغراب)فى ايه؟
منة:مستحيل تكون فيروز بتحب اخويا
سارة: (وشها قلب،حست انها بتغيير على احمد وحست انها بدات تحبه،بس نسيت كل ده ومسكت منة وقعدت تهدي فيها)وايه اللى فيها لو بتحبه؟
منة:انتى مش فاهمة حاجة
سارة: (بصت لمنة )طيب هسيبك لوحدك شوية
منة: (حست ان سارة اتضايقت،مسكت ايدها وحضنتها،وشدتها وقعدتها جنبها على السرير)انا اسسسسسفة والله مش قصدي
سارة: (بابتسامة)ولا يهمك ياحبيبتى
منة:انتى عارفة مين فيروز دي اصلا؟
سارة:لا،هي مين؟
منة:دي بنت خالى
سارة:بس انتى عمرك ما كلمتينى عنها اصلا؟
منة:بصى ياستى دي حكايييييية طويلة اوى
سارة:احكي ياقلبى
منة:خالى زمان كان معترض ان ماما تتجوز بابا،علشان بابا مكنش غنى زي عائلة ماما زمان،وطبعا بابا مامتى كان موافق على الجواز،وماما اتجوزت,ومن وقتها وخالى ميعرفش عننا اى حاجة,ومش بيكلمنا اصلا,ومن فترة كده ،لما احمد بدا يشتغل وبدا يبقى ماشاء الله يعنى معاه فلوس وكده,بدا خالي يجيلنا,وبدات بنته فيروز تتصل بيا وتتصل بماما وباحمد,احمد كان الوحيد اللى حاسس ان الموضوع ده وراه حاجة,وكان دايما بيقولى انا كده،بس مكنش بيحب يقول لماما علشان عارف انها هتزعل،لا ده بردوا اخوها
سارة:كملى
منة:خالى فى الفترة اللى فاتت بالذات قرب مننا اوي,وكانت حصلتله ظروف وكتير من شركاته اتقفلت،وخسرت،وبقى مش غنى اوى زي زمان،وماما فيروز كانت على طول بتوضح ان فيروز يتجوز احمد،وماما كانت بتحاول متردش علشان متزعلش فيروز ومتزعلش اخوها،بس طبعا ماما كانت رافضة ان احمد يتجوز فيروز
سارة:ليه؟
منة:علشان خالى مربى اولاده على مبدا الفلوس،ان الفلوس هى الحياة،ومينفعش نعيش من غير فلوس،حتى واحنا صغيرين كان بيقول لفيروز"لازم تتجوزي واحد غنى مش مهم تحبيه ولا لا"،وطبعا حتى لما فيروز قربت منا،قبل ما تفكر فى احمد كزوج ليها،كانت على طول تتكلم انها عايزة تعيش حياتها مع جوزها،يعنى يجبلها كل حاجة هي عايزاها،وكانت بتكلمنا ان اهم حاجة الفلوس،ولما كنا بنقنعها ان مفيش حد هيقبل ان مراته تخلص فلوسه بالمنظر ده،كانت بتقول كل حاجة بالدلع بتيجي،وهى شخصيتها مش حلوة اصلا،يعنى ممكن تتجوز واحد قد باباها علشان الفلوس وبس
سارة:سبحان الله
سارة: طيب وايه الورقة اللى فى ايدك دي؟
منة: (ادت لسارة الورقة علشان تقراها،وسارة كانت بتقراها وحاسة ان قلبها بيتقطع،كان مكتوب فى الورقة"الى حبيب قلبى:احمد،بجد انا بحبك اووووووى،وانا طول عمري بحبك،والفترة اللى بعدنا فيها عنكم كانت اصعب فترة فى حياتى،ومكنتش بشوف فيها السعادة من غيرك،بجد مقدرش اتخيل حياتى مع حد غيرك،ربنا يخلينا لبعض،فييييييروز"،سارة استغربت لان الكلام يدل ان احمد كمان بيحبها)مالك مستغربة كده ليه؟
سارة:الجواب يحسسك ان احمد كمان بيحبها
منة:مستحييييييييييل،احمد مش بيطقها اصلا
سارة:بس يمكن هى بيعمل تصرفات تحسسها انه بيحبها
منة:بصى اخويا جنتل،وذوق،ومحترم،وكمان زي القمر،يعنى يتحب
سارة:بس مش معنى كده انه بيحبها؟
منة:هي بتحاول تمثثثثثثل اصلا،انا عارفاها كويس
سارة: بس ايه اللى خلى اخوكي يشيل الجواب ما دام بيحبها؟
منة:انتى مش فاهمة،انا لقيت الجواب فى شنطة اللاب توب،واخر مرة كنا عندهم اخويا كان واخد اللاب بتاعه علشان يشتغل هناك,وكمان يابنتى الجواب شكله جديد
سارة: (قامت وقفت)مش فارقة
منة: (حست بسارة،جريت وقفت قدامها)احمد بيحبك ياسارة,واقدر احلفلك كمان
سارة: انا عارفة بس
منة: بصى هقولك على دليل احسن ان احمد مش شايل الجواب يعنى للذكري وكده اوك؟
سارة: اوك،قولى
منة:احمد عارف انى بجيب اللاب من اودته على طول،لانى لابى دلوقتى بيتصلح،واكيد هو مش عبيط هيخبى الورقة دي فى شنطة اللاب توب
سارة: (حست قلبها ارتاح،وان روحها رجعت ليها،وابتسامة ابتسامة كبييييييرة)عندك حق
منة:اوووووووه،ياشيخة خوفت تكرهي الواد بسببى،كان مش هيسناها ليا
سارة: (ضحكتلها)حصل خير
منة: (سمعت صوت الباب بيتفتح،شدت سارة من ايدها وشالت اللاب توب وجريت،وسارة مكنتش سمعت صوت الباب ومكنتش فاهمة حاجة،وبعدين دخلت اودتها وقفلت الباب)كويس لحقت اجري بسرعة
سارة:انا مش فاهمة حاجة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أغسطس 05, 2010 10:45 pm

منة:مسمعتيش صوت الباب ؟
سارة:لا
منة:احمد جه يابنتى،وانا خوفت يشوفنا فى الاودة
سارة:لحقتى تشيلى الجواب؟
منة: (حطت ايدها على وشها) يالهووووووووى،الجواب على السرير
سارة: بصى بصى انا عندي حل (ومسكت ودان منة ،وقالتلها الحل بسرعة،ومنة جريت تحت)
منة:احمد احمد
احمد:يانعم؟
منة:راييح فين؟
احمد: (رفع حاجبه ونزله)طالع اغير عند حضرتك مانع
منة:لا ياحبيبى،بس تعالى عايزاك فى حاجة
احمد:يعنى مينفعش تستنينى اغير بعدين تقولى عايزانى فى ايه؟
منة:لالا مينفعش
(سارة جريت على اودة احمد،ومنة كانت بتكلم احمد علشان ميخدش باله،سارة جابت الجواب من السرير،وظبطت السرير علشان احمد ميخدش باله انهم قعدوا فى اودته كتير،وجريت على اودة منة حطت الجواب فى شنطة اللاب توب،وطلعت من فوق شاورت لمنة علشان تفهمها انها خلصت)
منة: (فضلت ساكتة مش بتتكلم،وباصة لاحمد وبس)اممممممم
احمد:تصدقى انك عايزة الضرب
منة: (بضحك)ليه بس؟
احمد:يعنى مقعدانى جنبك على الفاضى
منة:خلاص خلاص قوم
احمد: (راح ضربها على كتفها)كلبة صحيح
(احمد طلع على اودته علشان يغير،وسارة لما سمعت صوته جريت على اودة منة،ومنة حست انها قدرت تتنفس براحتها،وطلعت على اودتها)
منة: (ضحكت جامد لسارة)يا افكااااااااارك ياكرافت
سارة:ههههههههههههههه
منة:بجد ربنا سترها الحمدلله
سارة:احمد مخدش باله؟
منة:لا عيب عليك ياكبيييييير
سارة:طيب ياختى،اقعدي على اللااب اللى قرفتينا علشانه
منة:هاهاهاها،هقعد ياسوسو
سارة:انا هنزل المطبخ اشوف حاجة اشربها اوك؟
منة:فى بيبسى فى الثلاجة ،هاتيلى معاكي
سارة:حاضر
(سارة لبست عباية سوداء سادة خالص،ولفت طرحة بسرعة عبارة عن ورود تراكوز فى بمبي،ونزلت على السلم بسرعة،وراحت المطبخ،وكانت بتطلع 4 كانز بيبسى علشان يشربوهم)
احمد:السلام عليكم
(سارة اتفزعت،وصرخت بصوت عالى والكانزات وقعت من ايدها عالارض،واحمد جري وقف قدامها،خاف عليها لما صوتت)
احمد:انا اسف والله مكنش قصدي
سارة: (ضحكت جامد)مش ذنبك انا اللى عبيطة
احمد:لا بجد انا اللى متخلف،معلش ببببببببجد
سارة: (ابتسمت)والله يابنى الذنب مش ذنبك،محصلش حاجة بجد
احمد: (بصلها وابتسم)يعنى مش زعلانة؟
سارة: لا طبعا وهزعل ليه
احمد: ومش زعلانة على البيبسى اللى وقع فى الارض ده
سارة: (ضحكت جامد)لا ما انا اصلا هجيب غيرهم
احمد : (سارة كانت بتوطي علشان تجيب الكانزات من الارض،احمد سبقها ونزل شالهم وبصلها وابتسم)معندناش بنات تشيل حاجة من الارض
سارة: (اتكسفت ووشها احمر،وابتسمت وراحت على الثلاجة جابت 4 كانزات تانين)طيب انا طالعة بقى
احمد:تحبى نعملك ايه غلى الغداء؟
سارة: عادي اى حاجة
احمد:لا انت طلباتك اؤامر ياباشا
سارة: ربنا يخليييييك،بس بجد اللى هتعملوه انا هاكله
احمد:طب انا هعملهم كبسة سعودية ذوقتيها قبل كده؟
سارة:اه مامتى عملتها لينا،كانت تجنننننننن
احمد:ماشى طمنتينى،خلاص هعملها ليكم كمان ساعة كده تكون جاهزة
سارة: (ابتسمت)اوك عن اذنك
احمد:اتفضلى
(سارة طلعت،واحمد قعد يغنى وهو بيطبخ)

ريم:يازوووفتة
اية: (جريت بعيد عن ريم)هههههههه
ريم: (قعدت تجري ورا اية)بقولك تعالى
اية: (قعدت تجري وريم بتجري وراها وبتضحك بصوت عالى)ولا هتعرفى تلحقينى
ريم: (لحقت اية ومسكتها ورمتها على السرير وقعدت تضرب فيها)والله لاربيكي من جديد
اية: (قعدت تضحك ضحك هستيري،وبقت تحاول تضرب ريم) بس بس مش قادرة
ريم: (تعبت وقامت وقفت,وبصت لاية وقعدت تضحك بصوت عالى بدون سبب واية عمالة تتضحك على ضحكها)شكلك حلو وانتى مضرووووبة
اية: (جريت مسكت ريم وزنقتها فى الحيطة)نعم نعم
ريم: (قعدت تضحك,وبصت لاية جامد وزقتها لحد السرير ورمتها عليه)بس بقى انا تعببببببت
اية: (قامت ظبطت لبسها وشعرها،ووقفت قدام ريم)ههههههههههههه ياعجووووووزة
ريم: (سمعت صوت الباب بيخبط)افتحى ياعبيطة
اية:استنى استنى البس حاجة طيب (وجريت لبست عباية جنبها ولفت طرحة بسرعة وفتحت الباب)
عبدالله:بتفتحى الباب انتى ليه ها؟
اية: (طلعتله لسانها)احسسسسسن
عبدالله:فين ريم؟
اية: (غمزتله)بتسال ليه؟
عبدالله:علشان هي كانت نايمة،ومجهزتش شنطتها
اية: (ضحكت)تصدق احنا نسينا نجهز الشنط
عبدالله:نعم ياختى؟
اية:هههههههههههه
عبدالله:امال بقالكم ساعة بتعملوا ايه
اية: (لفت وشها علشان حست عبدالله هيضربها)بنلعب
عبدالله:والله لولا انك بنت كنت مسكت دماغك خبطتها فى الحيطة دلوقتى
اية: (بصتله وضحكت ورفعت ايدها للسماء)الحمدلله يارب انى بنت
عبدالله: (بصلها)ههههههههه ضحكتينى
اية: (ابتسمتله)طول عمري يابنى بضحكك
عبدالله:اخرسى يابت احسنلك,و روحي جهزي الشنطة انتى وريم بسرعة
اية:هو انتم خلصتم حاجتكم
عبدالله:طبعا من زمان,خلصوا بقى علشان نلحق القطر"القطار" بتاعتنا
اية: امتى ميعاد القطر؟
عبدالله:بعد ساعتيييييييين
اية:اووووووووبأ
عبدالله:مش قولتلك ربنا رحمك انك بنت
اية: (ضحكت بصوت عالى)خلاص انا هخش اعمل حاجتى بسرعة
عبدالله:اوك وقولى لريم بردوا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أغسطس 05, 2010 11:06 pm

اية:سؤال اخير معلش
عبدالله: ارغى
اية:احنا هنوصل امتى
عبدالله:النهاردة بالليل ان شاء الله
اية: ليه ان شاء الله رايحين الهند؟
عبدالله: على فكرة ايدي بتاكلنى
اية: (ضحكت علشان فهمت انه قصده انه عايز يضربها)وانا مالى ومال ايدك
عبدالله:اصلك رغاية ومش مديانى فرصة اتكلم
اية: هسكت ومش هشتم
عبدالله:وانا هسكت ومش هضرب
اية: ههههههه،متفقين
عبدالله:ما علينا،اصل انا هنزل كده فى مكان وهروح اودي كتاب بتاع واحد صاحبي ليه وصاحبى فى اسكندرية،بعدين اصلا بالليل كده مش متاخر انتى بتستهبلى
اية: (ضحكت)انت عارف انى بحب اضخم الامور
عبدالله:مش وقت ضخامتك دلوقتى
اية:اه يعنى انت عايز ايه دلوقت
عبدالله:انتى غبييييييييية
اية: (ضحكت بصوت عالى)اه افتكرت نجهز الشنط صح؟
عبدالله:ده لو مفيش عندك مانع طبعا
اية:بص انا ممكن اقولك عندي مانع وارخم عليك,بس بلاش علشان الحق اعمل الشنطة
عبدالله: (اتنفس جامد)الحمدلله،اخلصى بقى
اية: (غمزتله)مفيش رسالة لريم؟
عبدالله: متتدخليش فى اللى ملكيش فيه
اية: (ضحكت وبصتله)ماشى ماشى،سلام بقى
عبدالله:سلام

(يمنى خرجت قعدت فى الصالة,ونسيت ان صاحب اخوهـَا جاي،قعدت تغنى وبصوت عالى,وبعدين رن جرس الباب،هيثم كان قالها متفتحيش الا لما انزل علشان لو كان صاحبه اللى على الباب،بس هي نسيت وجريت على الباب وفتحت وهى بتغنى)
يمنى:وبحب الناس الرايقة (بصت فجاة لقيته فى وشها،مازن ابتسم وبص فى الارض,وهي وشها ضرب الوان اتكسفت اوي،وجريت وسابت الباب مفتوح)
مازن: (بص باستغراب،وضحك على طفولتها،بعدين فضل واقف مستنى حد يجي يكلمه)
هيثم: (كان سمع الجرس،نزل يفتح لصاحبه،واتصدم لما لقى الباب مفتوح وصاحبه واقف بره,وفهم ان اخته نسيت وفتحت الباب)منور يامعلم
مازن: (بصله وضحك جامد)اختك دي اعجب من عجائب الدنيا السبعة
هيثم:هههههههههه،ليه يعنى؟
مازن:مفيش خرجتلى وهي بتغنى,وتقريبا كانت فكرانى حد تعرفه,لما شافت اني ولد جريت وسابت الباب مفتوح,وسابتنى من غير ما تقولى حتى اتفضل
هيثم: (ضحك بصوت عالي)متزعلش والله البت دي نفسنا نغيرها
مازن:تغيروها ليه؟
هيثم:يابنى دي بتعمل حاجات ممتعملش,لسه قريب عاملة مقلب فى جدتنا
مازن: (ابتسم وحس انها طفولية اوي ،وهو بيحب البنت تكون برئية)شكلها عسولة
هيثم: (مسكه من القميص)نعم يا اخويا؟
مازن: (بصله بابتسامة)لا لا مش قصدي اوعى تفهمنى صح؟
هيثم: (قفل الباب ومسك مازن)طب قدامي عالاودة

(يمنى كانت جريت على اودتها،واول ما دخلت وقفت قدام المراية،وقعدت تضحك بصوت عالى عالموقف اللى حصل،وافتكرت مازن وانه كان محترم ومحبش يحرجها،بعدين مسكت التليفزيون وقعدت تتفرج على كارتون تيمون وبومبـأ)

(ربا ومحمد راحوا دريم بارك,وقضوا يوم تحفة بجد,محمد مكنش عارف يشكر ربا ازاى,حس بجد انها بتعوضه عن امه وابوه,وعن غياب منة حبيبته عنه)
محمد:بجد بحبك
ربا: (بصتله وضحكت)خلى الكلام ده لمنة
محمد:فكرتينى بيها
ربا: (غمزتله)على اساس انك ناسيها
محمد: (وشه اتضايق)بحاول انساها
ربا: (بصتله جامد واتصدمت)لييييييييييه؟
محمد:وانتى فكراها ممكن تقبلنى بعد اللى كنت بعمله فيها زمان
ربا:ياحبيبى كلنا بنسامح،بعدين هي لو شافت شخصيتك اتغيرت هتحترمك
محمد:مظنش صعب اووووي
ربا:(ابتسمتله،وقررت انها تشوف حل علشان تأكد لمحمد ان منة هتقبله)سبها على ربنا يا ميدو
محمد: (ابتسملها وراح قعد جنبها)ربنا يخليكي ليا
ربا: ياخوفى من رومانسيتك دي
محمد: ليه يعنى؟
ربا: معرفش
محمد:يلا ياعبيطة
ربا: (فتحت التليفزيون وجابت كرتون كانوا بيتفرجوا عليه سوا زمان)فاكره
محمد: (ضحك وبص لربا)ودي حاجة تتنسى،انا بعشقه
ربا:والله مفيش حد هيقبل يتجوزنا واحنا هبل كده
محمد: هاهاهاهاها،على رايك يامعلم

(فضلوا يتفرجوا على قناة الكرتون,لحد ما ناموا على الكنبة هما ال2 من التعب)

هايدي:بجد وحشتينى ياكلبوبة
ميرنا:ههههههه،والله انتى اكتر
هايدي:ايه اخبار الواد نبيل؟
ميرنا:بلا قرف انا سبته اصلا
هايدي:ليه بس؟
ميرنا:خنقنى بيقولى لبسك ضيق وبتاع،ماله ومال لبسى
هايدي:ده خنيق اوي صحيح
ميرنا:حبيت واحد جديد بقى
هايدي: (غمزتلها)لحقتى يابت
ميرنا: (ضحكت بصوت عالى خلى كل الناس فى الشارع تبصلها)طبعا يابنتى انا مقدرش اعيش من غير الحب
هايدي:اسمه ايه؟
ميرنا:طلال
هايدي: ده مش مصري
ميرنا:لا ده خليجي
هايدي:يخرب بيتك عرفتيه منين ده؟
ميرنا:شوفته فى الديسكو,بس واد قممممممممممممممر
هايدي: هو حبك؟
ميرنا:هو فى حد بيشوفنى ومبحبنيش
هايدي: (بتتخنق من غرور ميرنا اوي)اه ماشى
ميرنا:بس بقى وطبعا ميعرفش حاجة عنى، هقدر بقى اصيع براحتى من غير ما يعرف
هايدي:مش فاهماكي؟
ميرنا:يعنى هقدر اخرج مع اصحابنا الولاد وكده براحتى
هايدي: اه ياجامممممممدة
ميرنا: (ضحكت)طبعا يابنتى تربيتك
هايدي:يخليلى هالعقل ياناس
ميرنا:ويخليكي ليا ياحبيبتى
هايدي:احنا هنفضل واقفين فى الشارع كتير؟
ميرنا:تحبى نروح فين؟
هايدي:تعالى نروح الكافيه اللى على أول الشارع
ميرنا:اشمعنى ده؟
هايدي:فيه شوية ولاد ياخراششى يهبلوأ
ميرنا :اه لو كده اكيد هاجي معاكي
هايدي:ناوية تكلمى حد هناك
ميرنا:طبعا،امال احنا رايحين ناكل ونشرب بس
هايدي: (ضحكتلها،ومسكت ايدها)ايوة كده ياميرو








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 09, 2010 12:44 pm

تامر:الله بقى
على:ايه يابنى روشتنى
تامر:البت اللى اسمها مني دي عمالة تتصل خنقتنى
على:هما كام دلوقت؟
تامر:البنات اللى بكلمهم؟
على:ايوة
تامر:متعدش
على:لا يعنى تقريبا كام؟
تامر:يمكن 50 او اكتر
على:الله عليك ياتمورررررة
تامر: (ضحك جامد)يابنى انا مفيش بنت بتشوفنى الا لما تقع فى غرامي
على:الصراحة انت تستاهل
تامر:انت هتعاكسنى ولا ايه؟
على:لا يعنى بنشكر فى حضرتك
تامر: متخافش البنات قايمين بالواجب وزيادة حبتين
على:الله يسهله ياعم
تامر:هنقر ولا ايه؟
على:لا وانا اقدر ده انت صاحبى من ايام حضانة
تامر:ياه فكرتنى بايام العبط
على:(ضحك)بس كانت ايام جامدة
تامر:على رايك
على:صحيح انتى مقولتليش هتعمل ايه مع سارة؟
تامر:انت عارف انا فكرت فى اكتر سبب شدنى لسارة
على:ايه هو بقى؟
تامر:الغريب فى بنات انا مصاحبهم احلى,واجمل
على:امال هي فيها ايه مختلف عنهم؟
تامر:انها محترمة،وانا نفسى اوقع بنت محترمة
على:ما انت وقعت كتير محترمين
تامر:لا دي محترمة زيادة
على:ازاى؟
تامر:هايدي كلمتنى عنها ،يعنى ملهاش صحاب ولاد خالص
على: (حرك وشه من الصدمة)احلف
تامر:والله يابنى
على:ايه البت الجامدة دي
تامر:وغير كده قمورة بردوا وتنفع
على:يعنى ايه نظأمك معاهـأ؟
تامر:لا معرفش لسه
على:طيب مفيش واحدة زيها ليا
تامر: (ضحك بصوت عالى وغمزله)ندورلك يامعلم


(سمر جريت فتحت الباب لاريج,وسلمت عليها جامد،وقعدت تحضنها واريج عمالة تضحك،بعدين خدتها ودخلت بيها الصالون)
اريج:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
خالد ومامته:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اريج: (جريت حضنت مامة خالد وباستها):ازيك ياطنط؟
والدة خالد:تمام ياحبيبتى وانتى عاملة ايه؟
سمر:زي الفل طبعا ما دام معايا
اريج:لا ياراجل؟
والدة خالد:هههههههههه،بنتى دي رخمة
خالد:مش جديد عليهأ
اريج:ازيك ياخالد؟
خالد: (ابتسم)الحمدلله تمام,وانتي؟
(لسه كانت سمر هتتكلم اريج حطت ايدها على بقها)
اريج:انا زي الفل الحمدلله
خالد: (ضحك بصوت عالى)شكلك يجنن وانتى كده ياسمسم
سمر: (شالت ايد اريج،وضربتها على كتفها)ده انا هربيكي
اريج:هههههههههه,ولا تعرفى تعملى حاجة
والدة خالد:مش عارفة انتى مصاحبة بنتى علي ايه؟
سمر:على كل حاجة فيا طبعا
اريج:انا كل يوم بسأل نفس السؤال لنفسى؟بس بقول انا بعاملها علشان الرفق بالحيوان
خالد: (مقدرش يكتم ضحكته وفضل يضحك بصوت عالى)هههههههههه
سمر: (بصت لخالد جامد)عجبتك اوي دي
خالد:جدا فوق ما تتصوري
سمر: (مسكت اريج وضربتها على دماغها)ده انتى حسابك عسير
اريج:مش بتهدد
والدة خالد:ولا بتثبت
اريج:(ضحكت لوالدة خالد)ايوة بالظبط كده
سمر:عن اذنك ياماما هاخد بس اريج علشان تغير,وعلشان اضربها شوية قصدي اتكلم معاها شوية
والدة خالد:خلى بالك من نفسسك يا اريج
اريج: من عيونى


[b][size=16]
(رن تليفون البيت)

احمد:السلام عليكم
فيروز: (برقة)وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
احمد:مين معايا؟
فيروز:(بدلع فى الكلام) ايه ده انت معرفتنيش؟
احمد:لا مش واخد بالى
فيروز:لا بجد كده ازعل منك
احمد:وتزعلي ليه يعنى؟
فيروز:ازاى متعرفش صوتى ياوحش
احمد:وهعرف صوتك منين,انتى قريبتنأ صح؟
فيروز: (ضحكت برقة مصطنعة)قربت يا حمادة
احمد:انا اسمي احمد على فكرة
فيروز:وايه اللى فيها لما ادلعك,مش انت ابن عمتو
احمد:معلش انا مبحبش حد يدلعنى يافيروز
فيروز:كويس انك عرفتنى
[b][size=16]
احمد:مش صعبة يعنى
فيروز:الله بقى انت على طول كده كاسفنى
احمد: (بدأ يتعصب بس ماسك نفسه)معلش
فيروز:ولا يهمك انت عامل ايه؟
احمد:تمام الحمدلله
فيروز:واخبار عمتو ايه؟
احمد:الحمدلله
(منة ندهت على احمد،واحمد ما صدق انه يقفل مع فيروز)
احمد:معلش انا هقفل دلوقت،منة عايزانى
فيروز:طيب انا هتصل كمان شوية اتكلم مع منة علشان وحشتنى
احمد:اوك،سلام
فيروز:سلام

[/b][/size][/b][/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 09, 2010 12:52 pm

[b][size=16]

(احمد جري على اودة منة,وخبط بعدين دخل،وسارة كانت قاعدة بتقرأ كتاب)

احمد:السلام عليكم
منة وسارة:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
منة: (قامت من عالسرير ووقفت قدام احمد)سنة علشان تيجي
احمد:ما تاخدينى قلمين احسسن
منة:ما ده اللى بفكر فيه
احمد:عايزة ايه؟
منة:خلصت الاكل
احمد:اه خلأص بفنش
منة:صحيح انا سمعت جرس التليفون
احمد:(مسكها جامد من شعرهـَا)ومقومتيش تردي ليه
منة: (بصتله وابتسمت جامد)كسلت
احمد:مش عارف اعمل فيكي ايه؟
منة:(فتحت ايديها علشان تحضنه)حببببببنى
احمد:(زقها ورماها على السرير)ياشيخة روحي
منة:(ضحكت بصوت عالى،وبصت لسارة)شفتى احمد بيعمل فيا ايه؟
سارة:لا مخدتش بالى
منة:(رمت عليها المخدة)ماشى يارخمة
منة:قول بقى مين اللى كان على التليفون
احمد:فيروز
منة:اه واتصلت ليه؟
احمد:عادي بتسلم يعنى
منة:هي قريبتنا اه ،بس انا مش بستحمل دلعها ده
احمد: (بصلها وضحك)لا استحملى
منة:ياغلس،وهي قفلت؟
احمد:اه وقالت هتتصل تانى تسلم عليكي
منة:قفلت ليه ما دام هتتصل تانى
احمد:علشان انا قولتلها انك عايزانى،بعدين ايه الاسئلة الكتيرة دي
منة:معلش الفضول
احمد:خنقتينى ياشيخة
منة: (ضحكت)اعيش واخنقك ياحبيبى
احمد: (بص لسارة,واستغرب هدوئها)سارة
سارة: (قفلت الكتاب وبصت لاحمد)ايوة
احمد:مالك؟
سارة:مفيش والله
احمد:انتى ساكتة كده ليه؟
سارة:(ابتسمت)عادي والله سيباكم تتكلموأ
احمد:وانتى غريبة ما تتكلمى معانا
منة:لا متستغربش لما بتقرئ بتبقى فى حالة صمت رهيبة
سارة:وانتى مالك يارخمة انتى
احمد:يعنى انتى مش متضايقة من حاجة؟
سارة:لا ابدأ والله
منة:سارة انتى مش جعانة
سارة:(بصتلها ورفعت حاجبها جامد)واجوع ليه؟
احمد: (ضحك بصوت عالى)لا سؤال وجيه الصراحة
منة:والله البت دي هتختفى مننا قريب
سارة:ياستى انا باكل اكل اصلا
احمد:لا منظرك يدل على كده الصراحة
سارة: (ضحكت وبصت لمنة)عايزة ايه من السؤال ده؟
منة:اصل انا هقع من الجوع،وكنت عايزة اعرف السبب فى بطنى ولا ايه
سارة: (ضحكت)لا متقلقيش طبعا السبب فى بطنك
منة:مش مشكلة،بس بردوا انا هموت من الجوع
احمد:ما تاكلينا اسرع
منة:(ضحكت)معنديش مانع,بس انت متشبعنيش اصلا
احمد:ناس ميملاش عينها غير التراب
منة:هههههههههههه
سارة:خلاص لو هتاكلى هاكل معاكي
منة: (حضنت سارة)يخليكي ليا
احمد:لوحدي عايش لوحدي
سارة ومنة:ههههههههههههههه
احمد:هنزل اخلص بقية الاكل وهحطه,ولما اخلص هنده ليكم
منة وسارة:اوك
احمد: (بص لسارة وابتسم)خلصى الكتاب
سارة:(ابتسمت بكسوف)ان شاء الله

(احمد خرج من الاودة)

سارة: (فتحت الكتاب علشان تكمل)نكمل بقى
منة:(جريت جنبها وقفلت الكتاب)الله يسهله
سارة:تصدقى انك عايزة الضرب يابت انتى
منة: (بصتلها ببرأءة)ليه؟
سارة:تشدي الكتاب ليه رخامة
منة:الواد عمال يسبلك
سارة:مش ذنبى
منة:على رأيك احنا اللى معرفنأش نربى
سارة:هههههههههه،بالظبط
منة:تعالى نرغي
سارة:مش فاضيالك
منة:هتسبينى لوحدي؟
سارة: (بصتلها وابتسمت)ميهونش عليـأ يامنون


مازن:انا قررت قرأر كده وقولت اقولك
هيثم:قرار ايه هتتجوز
مازن:لا كده يبقى تهور مني
هيثم:هههههههه،امال؟
مازن:هشتغل
هيثم:(بصله بصدمة)احلف
مازن:والله العظيم
هيثم:ليه يابنى عايز تتعب نفسك؟
مازن:لا بس انا عندي قدرة انى اشتغل,واحنا فى اجازة
هيثم:بس احنا لسه بندرس
مازن:ماشى،بس لو اشتغلت دلوقت لما اجي اتخرج هيبقى معايا دخل كويس,مش هيبقى صعب انى اتجوز
هيثم:(غمزله)عينك على واحدة ولا ايه
مازن:لو في كان زمانك حضرت فرحي
هيثم:هههههههههه
مازن:بص دلوقت احنا بصحتنأ,ولو اشتغلت على الاقل هيبقى معايا فلوس لما اجي اتخرج
هيثم:تصدق انك بتفكر والله ياواد انت
مازن: (ضربه على كتفه)احترمنى شوية
هيثم:مينفعش
مازن:بكره لما اشتغل،واشتري قوت يومي,تعاملنى احسن
هيثم:ده انت لو كنت موجود ايام الجاهلية،كنت هتنفع اوي
مازن:هههههههههه،على رايك
هيثم:انا هفكر فى موضوع الشغل ده
مازن:فكر ومش هنخسر حاجة,اصلا احنا زهقانين من الاجازة,ومش لاقين حاجة نعملها
هيثم:عندك حق


عبدالخالق:وحشتيييييييينى
انجي:وانت اكتر ياحبيبى
عبدالخالق:ها عاملانا ايه على الغدأء؟
انجي:ماشاء الله عليك،قبل ما تسال على ابنك سالت على الاكل
عبدالخالق:(ضحكلهـَأ)انتى عارفانى اشبع بطنى,بعدين اشغل دماغي
انجي:هههههههههههه،ماشى ياسيدي،عاملة ليك بشأميَـل والتحلية تورتة شوكولاتة
عبدالخالق:(نط وحضنهأ)تسلميلى يا احلى زوجة فى الدنيا
انجي:طبعا لو مكنتش عاملة ليك اكل كنت هتطلقنى دلوقت
عبدالخالق:اكيد وده سؤال
انجي:هههههههههههه،ربنا يساعدنى
عبدالخالق:بقولك
انجي:قول واشجينى
عبدالخالق:ما تيجي نزور سارة،البت دي كل يوم اكلمها مش في البيت ماشاء الله،عايز اعلمها الادب
انجي:مش اختك هتتطلع لمين
عبدالخالق:اه،انتى بتغلطي
انجي:لا خالص،على فكرة انا هموت واشوف سارة وحشتنى بجد
عبدالخالق:(بصلها بابتسامة)بعد الشر عنك ياروح قلبى من جوه من الموت
انجي:يسلملى الرومانسى ياناسسسسس
عبدالخالق:(غمزلها)اهو مظبطك اهو
انجي:(ضحكتله)وليأ مين غيرك يظبطنى
عبدالخالق:طبعا ياحبيبتى،بصى انا هكلم ماما النهاردة,واقولها اننا هنروحلهم بعد بكره,تكون سارة رجعت من عند صاحبتها
انجي:اوك ياحبيبى
عبدالخالق:جهزي الاكل جعااااااااان
انجي:(ضحكت بصوت عالى،وقامت تجهز الاكل)من عيونى

[/b][/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 4:02 pm

هايدي:تامر تعالى لي
تامر:اجي فين بس؟
هايدي:تعالى الكافيه
تامر:تعبان
هايدي:تعالى بقى متبقاش رخم
تامر:(بخنقة ونفسه يضرب هايدي)حاضر ياحبيبتى
هايدي:هات بقى معاك واحد صاحبك
تامر:ليه بقى؟
هايدي:يابيبى معايا صاحبتى
تامر:(غمز لعلى )اوك هجيب معايا علي
هايدي:خلأص تمام
تامر:انهى كافيه اللى انتم فيها؟
هايدي:كافى الشباب
تامر:اوك،يلا باي دلوقت
هايدي:باي ياعمري

(ريم واية خلصوا الشنط,ولبسوا وجهزوا،وطلعوا لعبدالله ويوسف)

ريم:(بابتسامة كبيرة)خلصنننننا
يوسف:والله؟
ريم:(بصتله وضحكت لانها عارفة انهم اتاخروأ)تحب نرجع الاودة تانى؟
عبدالله:لا ابوس ايدك عايزين نروح
ريم:(ابتمست)ياحرام
عبدالله:(ابتسملها)صوعبت عليكي؟
ريم:لا خالص
اية:هههههههههههههههه
عبدالله:وانتى كل حياتك ضحك ياشيخة
يوسف:ايه يابنى الحقد ده؟
اية:عاذراه اصله واد كئيب
ريم:اذا تكلم السفهاء فلتصمت
عبدالله وريم:(فى صوت واحد)هههههههههههههههههه
يوسف:(رفع حاجبه جامد،وعمل لريم كانه هيضربها)شكلنا هنروح ناقصين واحد النهاردة
اية:(ابتسمت)لا 2 ان شاء الله
عبدالله:يلا ياريم من هنا احنا وقعنا في ايد عصابة
ريم:ماما وبابا عملوا عصابة
يوسف:يادمك يابت
ريم:سكر من يومي
اية:اشششششش
عبدالله:فى ايه ياهبلة انتى؟
اية:اني اتأمل الان
عبدالله:هيا بنا نتأمل سويأ
ريم:لا،بل هيا نلعب
يوسف:ربنا يرحمكم برحمته
ريم وعبدالله ويوسف واية:ههههههههههه

(بعدين خدوا بعض،وراحوا على القطر علشان يلحقوا ميعاده)

سارة:منة انتى مش ملاحظة حاجة غريبة؟
منة:ايه؟
سارة:محمد بقاله مدة مش بيضايقك؟
منة:الحمدلله ربنا رحمممممنى برحمته
سارة:انتى شوفتيه قريب؟
منة:اه شوفته كنت بقابل صاحبتى جنب شارعه
سارة:وضايقك؟
منة:لا خالص،ماشاء الله كان خارج فى المسجد
سارة:(ابتسمت)احلفى
منة:اه والله العظيم
سارة:شكله اتغييييييير
منة:يمكن والله معرفش
سارة:ربنا يهديه ويهدينـأ يارب
منة:اميييييين ياختى

(سارة سمعت صوت احمد بينادي)

سارة:احمد بينادي على فكرة
منة:هييييييييييييه هاكل اخيرا
سارة:(ضحكت جامد)من يومك جعانة

(سارة مسكت منة،ونزلوا سوا لعند احمد)

سارة:السلام عليكم
احمد:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
منة:هو لازم الاحترام ده ياسارة؟
سارة: (رفعت راسها لفوق)اتعودت عالاحترام بقى
احمد:مش زي ناااااااااس
سارة:(ضحكت جامد،وغمزت لمنة)قصده عليكي على فكرة
منة:(بصتلها)ما انا فهمت،بس بحأول اتأقلم مع الوضع الحالى
سارة:وتتأقلمى ليه بس ياحبيبتى،أتمردددي
احمد:ههههههههههه،انتى عايزاها تخرج عن طوعي ولأ ايهَ؟
سارة:لا العفو العفو

(رن جرس الباب،واحمد قام فاتح،وكانت مامته،وراح احمد جابلها طبق علشان تاكل معاهم،بعدين قعدوا كلهم على السفرة،وفضلوا يتكلموا وياكلوا،ومنة وسارة مبطلوش رخامة على بعض،واحمد ومامته نازلين ضحك عليهم)

[b][size=16]
(خبطت على اودة اختها،ودخلت)

رضـوي:قطططططططتى
يمني:(جريت حضنتها كأنهم بقالهم سنين مشفوش بعض)حبيبتى حبيبتى حبيبتى
رضوي:هههههههههههههههههه
يمنى:(بصتلها باستغراب)فى ايه يابت؟
رضوي:اصلك حسستينى اني لسه جاية من موزمبيق حالا
يمني:(ضحكت بطفولية بصوت عالى)لو روحتى موزمبيق مش هنرجعك تانى
رضوي:(ضحكت جامد)ماششششششى ياختى
يمني:(افتكرت الموقف اللى حصل مع مازن،وابتسمت)ماشى
رضوي:ياخواتى شوفوا البت سرحانة ازاى
يمني:(اتخنقت منها جامد،راحت جابت مخدة،ورمتها عليها)ضيعتى اللحظة الحاسمة دي
رضوي:(شالت المخدة،وقامت عدلت نفسها وهي بتضحك،وجريت قعدت جنب اختها)امووووت فى اللحظات الحاسمة
يمني:(بصتلها جامد،وضربتها على كتفها)عيب كده
رضوي:لا يابنتى،ما عيب الا الشيطان
يمني:(بصتلها وضحكت)مراهقة حقيرة
رضوي:احككككككي يا معلم انت بس
يمني:(حبت ترخم عليها،سبتها وفتحت التليفزيون)خلينى اسمع كويسس
رضوي:تسمعينى وانا بغنى صح،طيب من عيونى،اه يا ليييييييييييييل
يمني:(اتعصبت جامد،وقامت مسكت اختها وقعدت تضرب فيها،ورضوي عمالة تضحك،ويمنى لما حست انها تعبت قعدت تضحك)ياعبيييييطة انتى
رضوي:يعنى هتحكي لمين غيري
يمني:(بصتلها وابتسمت)على رأيك
رضوي:ايوة كده بققققى
يمنى:ههههههههههههه
رضوي:احكي وفضفضى
يمني:على الله الكلام يوصل لحد
رضوي:(ضحكتلها بطيبة)سرك في راسسسسى،وراسى انتى عارفاها بئر غويط
يمني:ربنا يستر ياخوفي من راسك دي
رضوي:ههههههههههه،لا متخافيش
يمني:طيب توكلنَا على الله
رضوي:ايون


[/b][/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 4:05 pm

(ويمنى حكت لرضوي اللى حصل بينها وبين مازن,ورضوي مكنتش قادرة تبطل ضحك على الموقف،وفضلوا يضحكوا على الموقف 10 دقايق،وبعدين قعدوا هما ال2 يتكلموأ سوأ)

سامر:السلام عليكم
محمد:(مش مصدق نفسسسسسسه)ساممممممممممر؟
سامر:(بابتسامة)طب رد السلام ياميدو الاول
محمد:(بصله وابتسم)وعليك السلام والرحمَـة
سامر:(حضنه جامد)وحششششششششششششتنى بجد
محمد:انت اللى وحشششششتنى والله
سامر:(ضحكله)احلف
محمد:اوبا انت بتكدبنى
سامر:لا العفو ياشيخننننننا
محمد:(ابتسم)شيخكم ازاى؟
سامر:طبعا مش انت دلوقت على الطريق الصح
محمد:(ضحك)بيقولوأ
سامر:تبقى شيخننننننننا ونص
محمد:مينفعش وتلت ارباع كمان
سامر:(ضربه على كتفه)الطمع وحششش
محمد:انا عايز اقعد اتكلم معاك،بجد محتجاك
سامر:ماشى،بس اوعدنى الاول بحاجتين
محمد:اؤمرنى
سامر:اولا تسامحنى انى سبتك كل الفترة اللى فاتت دي
محمد:(بابتسامة حب لاعز اصحابه)سامحتتتتتتتتتك
[b][size=16]
سامر:ثانيا تساعدنى اقرب لربنأ
محمد:يشرفننننننى ياباشا
سامر:بجد؟
محمد:طببببببببببعا يابنى
سامر:خلاص اتفقنننننننـأ

(وراحوا هما ال2 مطعمَ سوا،يقعدوا يتكلموأ فيه)

محمد:21 سنة،كليية طب اسنان،شيـَك وشيأكـَته ملهـَاش حل،قريب من ربنأ ويعرفهَ كويس،بيحب منَـة اكتر من عيونه،بس بيحأول ينساها علشان عارف انها مستحيل تتقبله لانهَ زمان كان بيضايقها،دمه خفيف،ورومانسسسي لدرجة بعيدة،جواه حزن على امه وابوه اللى فقدهم,وكان عنده اكتئاب لمدة بسبب الموضوع ده بس خف

سامر:21 سنة،كليية صيدلةَ،اعز اصحـــــــأب محمد،صاحبه من 1 اعدادي،ومفترقوش الا لمشأكل بسييييييطة،دمهَ سكـَر وبيحب الهزأر,وفيه برأءة مش موجودة الأ نادرأ فى الولاد،بيتكسف وخجول بس وسط اصحأبه مجنــــــــــــون،نفسهَ يحب بس لسه ملقأش البنت اللى يحبهَـا




(ام احمد من االتعب طلعت نامت،واحمد حب يسيب منة وسارة براحتهم طلع على اودته)

سارة:نفسسسسى فى بيبسسى
منة:مفيش
سارة:(ضربتها على كتفها)بطلى رخامة وقومي هاتيلى
منة:مفيشش
سارة:ياوحشة
منة:لأ لأ خلاص هقوم اجيب
سارة:تسلميييييييييلى
منة:وهعملك بسبوسسسسة كمان
سارة:(بصتلها وابتسمت جامد)احلفى
منة:غوري يابت انتى مش ناقص الا انتى اللى تكدبينى
سارة:باستثناء قلة ادبك،بس ربنا يخليكي ليا
منة:هههههههههه،طبعا طبعا
سارة:روحي يلا على المطبخ
منة:ماششى ما هي غلطتى من الاول
سارة:خلطة وندمان عليها
منة:(ضحكت بصصصصوت عالى)ماششى ياهبلة

(منة راحت المطبخ تعمل لسارة البسبوسة،وسارة قعدت فى الصالة،وحطت رجل على رجل،وقعدت تغنى بس بصوت واطي شوية علشان محدش يسمعها,وبعدين جابت كتاب تقري فيه،وهي قاعدة سمعت جرسس الباب)

سارة:مننة جرس الباب بيررررررن
منة:افتحي انتى
سارة:يابت عيب هو بيتى
منة:بطلى الكلام العبيط ده ،و روحى افتحي
[b][size=16]
سارة:امري لله

(راحت سارة تفتح الباب،وبعدين لقت بنت متعرفش هي مين،فابتسمت ليها،والبنت دي بصت لسارة من فوق لتحت،وكانها بتقولها مين انتى،وسارة مكنتش عارفة تدخلها ولا لا)

سارة:السلام عليكم
البنت:وعليكم السلام
سارة:تحت امركَ
البنت:انتى مين ؟
سارة:انا سارة
البنت:اهلن،بس بتعملى ايه هنا يعنى؟
سارة:(بابتسامة)انا صاحبة منة وبايتة عندها،شكل حضرتك قريبتهمَ
البنت:ايه حضرتك دي شيفانى قد مامتك
سارة:انا اسفة
البنت:ماشى،انا اه قريبتهمَ هي منة فين؟
سارة:طيب اتفضلى وهندهلك منةَ
البنت:(بصتلها من فوق لتحت)متخافيش هتفضل

(سارة دخلتها وجريت لمنة المطبخ)

منة:مين اللى على الباب
سارة:معرفش
منة:(بصتلها جامد)متعرفيش ازاى؟
سارة:واحدة بتقول انها قريبتكم،انا معرفهاش الصراحة
منة:(ابتسمت على براءة سارة وحضنتها)ياخواتى ياناس على البراءة
سارة:(بصتلها ،وطلعت لسانها)دي حاجة حلوة صح
منة:ههههههههههههه،اكيد ياختى
سارة:بس روحيلها بقى
منة:والله يابت انتى متنفعيش تبقى ست بيت
سارة:ليييييه بس؟
منة:تدخلى واحدة البيت وانتى متعرفيهاش
سارة:وهو بيتى
منة:(مسكتها وضربتها)اه ياكلببببببببة
سارة:ههههههههههههههههههه

(منة قالت لسارة تتطلع هي البسبوسة،وراحت تشوف مين اللى جه،ودخلت الصالون،وراحت سلمت علي البنت)

البنت:اهلن اهلن
منة:اهلن يافيييييروز
فيروز:معلشَ بقى جيت من غير مأ اقولكم،بس حبيت اعملها مفأجاة
منة:(بابتسامة)لا ياحبيبتى تنوووووووري
فيروز:صحيح مين البنت اللى فتحتلى؟
منة:دي ساررررررة
فيروز:(بخنقة)سارة مين؟
منة:اعز اصحـأبى من 3 اعدادي
فيروز:اه،وبايتة عندك؟
منة:اه بالظبط كده
فيروز:بس ازاى واحمد موجود؟
منة:(رفعت حاجبها)ومال احمد بيها؟
فيروز:مش قصدي
منة:متخافيش سارة غالية علينأ كلنأ،واحمد بيحترمهـَا اوي،وبيعاملها زي اخته
فيروز:(اتضايقت,وحست ان سارة دي ممكن تخلى احمد ميفكرش فيها)اه مأشـَى
منة:انا اسسفة يافوفو نسيت اقولك تشربى ايه؟
فيروز:ياحبيبتى ولأ يهمك,اشرب اي حاجة عادي
منة:قولى بس تشربى ايه كله موجود متخافيش
فيروز:(ضحكت برقة مصطنعـَة)طيب عايزة عصير برتقـَال
منة:اوك ياقمر ثوانى اجبلك
فيروز:صحيح هو احمد فين,وعمتو فين؟
منة:احمد فى اودته،َوماما نايمة,بس متخافيش شوية وهتصحي
فيروز:اوك هستنأهم

(منة راحت المطبخ علشان تجيب لفيروز العصير)


[/b][/size][/b][/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 4:35 pm

(ويمنى حكت لرضوي اللى حصل بينها وبين مازن,ورضوي مكنتش قادرة تبطل ضحك على الموقف،وفضلوا يضحكوا على الموقف 10 دقايق،وبعدين قعدوا هما ال2 يتكلموأ سوأ)

سامر:السلام عليكم
محمد:(مش مصدق نفسسسسسسه)ساممممممممممر؟
سامر:(بابتسامة)طب رد السلام ياميدو الاول
محمد:(بصله وابتسم)وعليك السلام والرحمَـة
سامر:(حضنه جامد)وحششششششششششششتنى بجد
محمد:انت اللى وحشششششتنى والله
سامر:(ضحكله)احلف
محمد:اوبا انت بتكدبنى
سامر:لا العفو ياشيخننننننا
محمد:(ابتسم)شيخكم ازاى؟
سامر:طبعا مش انت دلوقت على الطريق الصح
محمد:(ضحك)بيقولوأ
سامر:تبقى شيخننننننننا ونص
محمد:مينفعش وتلت ارباع كمان
سامر:(ضربه على كتفه)الطمع وحششش
محمد:انا عايز اقعد اتكلم معاك،بجد محتجاك
سامر:ماشى،بس اوعدنى الاول بحاجتين
محمد:اؤمرنى
سامر:اولا تسامحنى انى سبتك كل الفترة اللى فاتت دي
محمد:(بابتسامة حب لاعز اصحابه)سامحتتتتتتتتتك
سامر:ثانيا تساعدنى اقرب لربنأ
محمد:يشرفننننننى ياباشا
سامر:بجد؟
محمد:طببببببببببعا يابنى
سامر:خلاص اتفقنننننننـأ

(وراحوا هما ال2 مطعمَ سوا،يقعدوا يتكلموأ فيه)

محمد:21 سنة،كليية طب اسنان،شيـَك وشيأكـَته ملهـَاش حل،قريب من ربنأ ويعرفهَ كويس،بيحب منَـة اكتر من عيونه،بس بيحأول ينساها علشان عارف انها مستحيل تتقبله لانهَ زمان كان بيضايقها،دمه خفيف،ورومانسسسي لدرجة بعيدة،جواه حزن على امه وابوه اللى فقدهم,وكان عنده اكتئاب لمدة بسبب الموضوع ده بس خف

سامر:21 سنة،كليية صيدلةَ،اعز اصحـــــــأب محمد،صاحبه من 1 اعدادي،ومفترقوش الا لمشأكل بسييييييطة،دمهَ سكـَر وبيحب الهزأر,وفيه برأءة مش موجودة الأ نادرأ فى الولاد،بيتكسف وخجول بس وسط اصحأبه مجنــــــــــــون،نفسهَ يحب بس لسه ملقأش البنت اللى يحبهَـا




(ام احمد من االتعب طلعت نامت،واحمد حب يسيب منة وسارة براحتهم طلع على اودته)

سارة:نفسسسسى فى بيبسسى
منة:مفيش
سارة:(ضربتها على كتفها)بطلى رخامة وقومي هاتيلى
منة:مفيشش
سارة:ياوحشة
منة:لأ لأ خلاص هقوم اجيب
سارة:تسلميييييييييلى
منة:وهعملك بسبوسسسسة كمان
سارة:(بصتلها وابتسمت جامد)احلفى
منة:غوري يابت انتى مش ناقص الا انتى اللى تكدبينى
سارة:باستثناء قلة ادبك،بس ربنا يخليكي ليا
منة:هههههههههه،طبعا طبعا
سارة:روحي يلا على المطبخ
منة:ماششى ما هي غلطتى من الاول
سارة:خلطة وندمان عليها
منة:(ضحكت بصصصصوت عالى)ماششى ياهبلة

(منة راحت المطبخ تعمل لسارة البسبوسة،وسارة قعدت فى الصالة،وحطت رجل على رجل،وقعدت تغنى بس بصوت واطي شوية علشان محدش يسمعها,وبعدين جابت كتاب تقري فيه،وهي قاعدة سمعت جرسس الباب)

سارة:مننة جرس الباب بيررررررن
منة:افتحي انتى
سارة:يابت عيب هو بيتى
منة:بطلى الكلام العبيط ده ،و روحى افتحي
سارة:امري لله

(راحت سارة تفتح الباب،وبعدين لقت بنت متعرفش هي مين،فابتسمت ليها،والبنت دي بصت لسارة من فوق لتحت،وكانها بتقولها مين انتى،وسارة مكنتش عارفة تدخلها ولا لا)

سارة:السلام عليكم
البنت:وعليكم السلام
سارة:تحت امركَ
البنت:انتى مين ؟
سارة:انا سارة
البنت:اهلن،بس بتعملى ايه هنا يعنى؟
سارة:(بابتسامة)انا صاحبة منة وبايتة عندها،شكل حضرتك قريبتهمَ
البنت:ايه حضرتك دي شيفانى قد مامتك
سارة:انا اسفة
البنت:ماشى،انا اه قريبتهمَ هي منة فين؟
سارة:طيب اتفضلى وهندهلك منةَ
البنت:(بصتلها من فوق لتحت)متخافيش هتفضل

(سارة دخلتها وجريت لمنة المطبخ)

منة:مين اللى على الباب
سارة:معرفش
منة:(بصتلها جامد)متعرفيش ازاى؟
سارة:واحدة بتقول انها قريبتكم،انا معرفهاش الصراحة
منة:(ابتسمت على براءة سارة وحضنتها)ياخواتى ياناس على البراءة
سارة:(بصتلها ،وطلعت لسانها)دي حاجة حلوة صح
منة:ههههههههههههه،اكيد ياختى
سارة:بس روحيلها بقى
منة:والله يابت انتى متنفعيش تبقى ست بيت
سارة:ليييييه بس؟
منة:تدخلى واحدة البيت وانتى متعرفيهاش
سارة:وهو بيتى
منة:(مسكتها وضربتها)اه ياكلببببببببة
سارة:ههههههههههههههههههه

(منة قالت لسارة تتطلع هي البسبوسة،وراحت تشوف مين اللى جه،ودخلت الصالون،وراحت سلمت علي البنت)

البنت:اهلن اهلن
منة:اهلن يافيييييروز
فيروز:معلشَ بقى جيت من غير مأ اقولكم،بس حبيت اعملها مفأجاة
منة:(بابتسامة)لا ياحبيبتى تنوووووووري
فيروز:صحيح مين البنت اللى فتحتلى؟
منة:دي ساررررررة
فيروز:(بخنقة)سارة مين؟
منة:اعز اصحـأبى من 3 اعدادي
فيروز:اه،وبايتة عندك؟
منة:اه بالظبط كده
فيروز:بس ازاى واحمد موجود؟
منة:(رفعت حاجبها)ومال احمد بيها؟
فيروز:مش قصدي
منة:متخافيش سارة غالية علينأ كلنأ،واحمد بيحترمهـَا اوي،وبيعاملها زي اخته
فيروز:(اتضايقت,وحست ان سارة دي ممكن تخلى احمد ميفكرش فيها)اه مأشـَى
منة:انا اسسفة يافوفو نسيت اقولك تشربى ايه؟
فيروز:ياحبيبتى ولأ يهمك,اشرب اي حاجة عادي
منة:قولى بس تشربى ايه كله موجود متخافيش
فيروز:(ضحكت برقة مصطنعـَة)طيب عايزة عصير برتقـَال
منة:اوك ياقمر ثوانى اجبلك
فيروز:صحيح هو احمد فين,وعمتو فين؟
منة:احمد فى اودته،َوماما نايمة,بس متخافيش شوية وهتصحي
فيروز:اوك هستنأهم

(منة راحت المطبخ علشان تجيب لفيروز العصير)

سارة:البسبوسة اتعملت خلأص
منة:على الله تكونى حرقتيها
سارة:لا تفوقت على نفسى ومحرقتهاش
منة:هههههههههه،طيب كويس
سارة:(طلعت البسبوسة وقطعت جزء كبير منها وحطته فى طبق)خدي ده لقريبتكَ
منة:وانتى تاكلى ايه؟
سارة:مش مهم انا دلوقت,عيب دي قريبتك يابت
منة:بس انا عاملة البسبوسة علشانك
سارة:ياحبيبتى ولأ يهمك,خليها بس هي تاكلها علشـأن هي في بيتَك
منة:والله انتى بت زي العســــل
سارة:ما انا عارفة
منة:يابت انا خايفة اموتك فى ايدي بسبب غرورك ده
سارة:هههههههههه،بعد الشر عنى يابت
منة:صحيح انتى نسيتى تسالينى هي مين؟
سارة:علشان تعرفى انى مش فضولية
منة:لا علشان تصدقينى لمأ اقولك انك ذاكرتك ضعيفة
سارة:(ضحكت جامد)ماششى ياخفة،مين هي بقى؟
منة:فيروز
سارة: حسيييييييت
منة:(بصتلها بابتسامة)اشمعنى؟
سارة:اصل انتى قولتيلى انهـَا قمورة,وطويلة,وقولتيلي انها رقيقة
منة:انا قولت انها بتصطنع الرقةَ متغيريش كلامي
[b][size=16]
سارة:مش فارقة ياختى
منة:لا تفرق مثلأ انا رقيقة طبيييييييعي
سارة:قولتييييييييييييلى
منة:(رفعت حاجبها )ايه مش عاجبك كلامي؟
سارة:لا ابدأ ابدأ،بس اخلصى علشان البنت قاعدة لوحدها بره
منة:اه والله نسيتها
سارة:يلا يازهايييمر انا مش نقصاكي
منة:طيب طلعيلى عصير البرتقال من الثلاجة
سارة:(فتحت الثلاجة،ولقت علبة جاتوه كبير،طلعت العصير وبصت لمنة)بت ده في جاتوووه
منة:ياغباااااااائى
سارة:ايه فى ايه؟
منة:نسيت اجبلك تأكلى منهَ،انا اسسسفة
سارة:يابت عادي فيها ايه
منة:والله بجد نسيت
سارة:عاذراكي يا بنتى
منة:طيب طلعى لنفسسك بقى اللى انتى عايزاه ياقلبى
سارة:يابت مش مهم انا دلوقت
منة:امال؟
سارة:خدي منه وطلعى لفيروز
منة:اه تصدقى يابت طلعتى بتفهمي
سارة:من يومي اصلأ
منة:طلعتى كريمة,بس صحيح مهي مش فلوسسسسسك
سارة:ماششششى يامنة،حسابك لمأ فيروز تمشششى
منة:(ضحكتلها)هتعملى ايه هتعملى ايه؟
سارة:هنلعب انا وانتى ماتش ملاكمة
منة:(ضحكت جامد)هو ده الكلاااااااام
سارة:اخلصى البت لوحدهـأ
منة:يابنتى والله متخافيش عليها هو واخدةَ علي البيت وعلينـأ
سارة:بردوا عيب تسبيها لوحدي
منة:خلأص ادينى رايحة اهو
سارة:طيب بصى بقى انا هطلع اريح
منة:نعم ياختى؟
سارة:فيها حاجة دي؟
منة:اه وسيادتك جاية تباتى معايا علشان تنامي وترتاحي،ما ترتاحى في بيتكم اسرع
سارة:(ضحكت بتلقائية جامد)يابت والله علشان اسيبك مع فيروز براحتكم
منة:لا لا كده كده انا هقوم اصحي ماما وتقعد معاها،بعدين تعالى اقعدي معانا وانتى غريبة؟
سارة:ياحبيبتى انا مليش وجود دلوقت,دي واحدة قريبتك انتى,ممكن تبقى مكسوفة تتكلم قدامي
منة:بجد ياسارة هزعل منك
سارة:يابت انتى عايزة تزعلي وخلاص؟
منة:اه بقى ويلا تعالى معايا
سارة:يابت مينفعش
منة:(خدتها من ايدها)مفيش حاجة اسمها مينفعش
[/b][/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 4:46 pm

(سارة ومنة راحوا جابوا الاطباق والعصير لفيروز،وحطوها قدامها،وفيروز بصت جامد لسارة،وسارة بصتلها بابتسسامة)

احمد:احم احم انززززل
فيروز:(فرحت من جواهـَا اوي ان احمد هينزل،وقولت بصوت رقيق مش مسموع)اتفضل
منة :انزززززززل

(احمد نزل،ولسه هيتكلم،لقى فيروز،بصلها وهي ابتسمتلهَ)

احمد:السلام عليكم
سارة ومنة وفيروز:وعليكم السلامَ ورحمة الله وبركاته
احمد:ازييك يافيروز؟
فيروز:(بدلع)تمأمَ وانت؟
احمد:كويس الحمدلله
منة:مش شامم ريحة حاجة؟
احمد:شامم بس قولت اتأكد
منة:طيب شامم ريحة ايه؟
احمد:بسبوسسسسسة
منة:صح شاطر كسبت معانا ربع جنيه مخروم
احمد:(ضحك جامد)الله عليكي يامنون
منة:ايه رايك؟
احمد:من يومـــك جامدة
منة:علشان تعرف بس
احمد:حطيتى لسارة وفيروز
فيروز:(اتضايقت انه جاب اسم سارة الاول)اه هي حطتلى
احمد:مش شايف قدامك طبق ياسارة
سارة:لأ ما اانا هاكل بعدين
احمد:لا الا البسبوسة،الحقى قبل ما تخلص
سارة:(ضحكت)لا عادي واللهَ هاكل بعدين
فيروز:صحيح يا حمادة
احمد:(كان لسه هيتعصب عليها علشان قالها متدلعوش،بس خاف يحرجها قدام سارة،اتكلم من تحت اسنانه):ايوة؟
فيروز:ايه اخبار اللاب توب بتاعك
(منة بصت لسارة،وهما ال2 فهموا انها قصدها عالجواب)
احمد:مش فاهمك؟
فيروز:يعنى فتحته قريب؟
احمد:لا مفتحتوش من ساعة ما جبته من عندكم،منة بس اللى فتحته
فيروز:(خافت لتكون منة قرت الجواب)فتحتيه يامنة
منة:اه فتحته وقعدت عليه
احمد:هو اللاب فيه حاجة ؟
فيروز:(بارتباك)لا ابدا ابدا
منة:(بصت لسارة وابتسمت)ولأ يهمك يافيروز،احمد يبقى يفتحه علشـأن منزعلكيش
فيروز:(ابتسمت)ان شـأء الله،بقولك يامنون
منة:قولى؟
فيروز:انا هطلع اغير بقى فى اودتك
منة:اوك ياقمر،البيت بييتك
فيروز:(بصت لسارة وابتسمت)البس انهي بيجامة؟
منة:اه فى بيجامة لسه مغسولة على السرير
فيروز:اوك هلبسهـَا،يلا هنزلكم بعد شوية بقى
منة:اوك
سارة:(اتكلمت بصوت واطي فى ودان منة)بعد شوية لييه هي بتاخد وقت؟
منة:(همست فى ودن سارة)اه بتاخد وقت كتير، ممكن نص ساعة وتنزل
سارة:طيب
احمد:مالكم شبه ريا وسكينة كده ليه؟
منة:(ضحكتله)خليك فى حالك
احمد:طيب بعد اذنك يامنون هاتيلى بسبوسسة بقى
منة:لا
احمد:علشششششأن خاطري بقى
منة:مأشششى
احمد:صحيح فى جاتوه من امبارح,طلعتى لسارة؟
منة:(ضحكت وخبت راسها)لا نسيييييت
احمد:يالهوي عليكي،معلش ياسارة
سارة:لا عادي والله مفيهاش حاجة
احمد:طيب اعملى طبقين بقى،حطي في كل واحد جاتوه وبسبوسة
منة:(ضربته جامد)ونسيت اختك يا واد؟
احمد:(ضحك)تصدقى نسييييتك
منة:(غمزت لسارة)علشان تعرفى ان الزهايمر وراثة في البيت
سارة:ههههههههههههههه
منة:خلاص هعمل 3 اطباق،سارة عايزة كام قطعة جاتوه
سارة:كام ايه بس،كفاية اوي واحدة
منة:لا هحطلك 3 كده،2 فأنيلا وواحدة مالفيهَ
سارة:يأبت مش هقدر اكلهم
منة:هتاكلى غصب عنك،وانت يا احمد عايز ايه؟
احمد:تطلب ايه ياميدو تطلب ايه ياميدو
منة:لا ياراجل
سارة:(مش قادرة تبطل ضحك)لو سمحت يامتر عايزة كوب من الماء مع الحاجات اللى طلبتها
منة:(جأبت ميه كانت جنبها،ورمتها على سارة)علشان تشربى كويسسسس بقى
احمد:(ضحك جامد)يخرب بيتك كده يجيلها برد
سارة:ههههههههههههههههههه،كده لابد من الماتش اللى قولتلك عليه
منة:(بصتلها وغمزتلها)هههههههههه،اتفقنأ ياختى
احمد:طيب علشان ننهى المعركة,هاتيلى قطعتين جاتوه فانيلا وطبعا البسبوسة
منة:ماشى ماشى
سارة:(بصوت عالى علشان منة مشيت)متنسيشششش البيبسسسسى
منة:من عيييييونى
سارة:(بصوت اعلى)تسلملى عيييييونك

(فيروز كانت فى اودة منة,وسمعت كلامهم تحت,حاسة انها هتجنن,من غير سبب حاسة ان سارة ممكن تاخد احمد منها,وهي عارفة ان احمد مهندس بترول,و لو اشتغل هيجمع فلوس كتييير اوي،مبقتش قادرة تنزل علشان متعملش حاجة متهورة,وقالت تقعد فوق شوية تفكر فى فكرة،ولما سمعت ان منة مشيت قالت تنزل علشان متسبهمش لوحدهم)

هيثم:تعالى بقى ناكل علشان انا جوعت
ماازن:لأ ياعم ربنأ يخليك
هيثم:يلا بقى انت هتعمل نفسك مكسوف
مازن:يالهوي علي لسانك عايز قطعه
هيثم:(ضحكله)ماششى ياخويـأ،استنى بقى اقولهمَ يعملوا اكل
مازن:وانت ايه سي السيد ولا ايه؟
هيثم:يعنى ما انا عندي 3 اخوأت
مازن:ومامتك؟
هيثم:لالا اخواتى مريحين مامتى الحمدلله
مازن:والله بنات زي الفل
هيثم:(غمزله)هتبدا تعاكس ولا حاجة؟
مازن:لالا خالص خالص
هيثم:هههههههههههه،طيب استنى ثوانى

(هيثم راح على اودة يمنى،وخبط،ودخل لقى رضوي عندها)

هيثم:الثنائى الرهيب
يمني:ريا وسكينة
هيثم:وانا عبدالعاااااال
رضوي:عايز ايه؟
هيثم:ايه قلة الادب دي يابت انتى؟
رضوي:ده العادي من بنـَك مصر
هيثم:(ضحك على هبل اخته)مأإشى حد يجي يعمل اكل؟
يمني:ليه ان شاء الله؟
هيثم:علشـان مازن عندي والمفروض يتغدأ
رضوي:(افتكرت موضوع مازن)ههههههههههههههه
هيثم:ايه ياعبيطة بتضحكي على ايه؟
رضوي:(خافت هيثم يحس بيها)ابدأ ابدأ مفيش حاجة
يمنى:(بصت لرضوي جامد)انت عارفهـأ عبيطة على طول
هيثم:ايأ كان مين اللى هيعمل الاكل
رضوي:(بصت ليمنى)يمنى اكييييد
هيثم:اه صحيح فكرتينى
يمني:(خافت ليكون افتكر موضوع مازن)فكرتك بايه؟
هيثم:(مسك يمنى من التيشرت بتاعها)بعد كده ابقى اسمعي الكلام
يمني:فى ايه يا واد انت؟
هيثم:انا قولتلك تفتحى لمازن ها ها؟
يمني:(ضحكت ببراءة)والله نسيييييييت
هيثم:الواد قعد يضحك على هبلك ،فضحتيييييينـأ
يمني:علشان تعرف انى عسسسسسسسل
هيثم:عسل ايه ،ده منظر واحدة هتبقى دكتورة
يمني:ها المهم اتقدم ولا لسه؟
هيثم:(ضربها على دماغها)نعم ياختى؟
يمني:خلأص مش قصدي مش قصدي مش قصدددددي
رضوي:خلاص قالتلك مش قصدها الله
هيثم:ههههههههههههههههههه
رضوي:يلا يايمنى عالمطبخ
يمني:حاضضضضضضر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 3:48 pm

عبدالخالق:وحشتيييييييينى يأ امى اوي
ام عبدالخالق:ياعيوني انت،والله انتَ اكتتتتر
عبدالخالق:وبابا عامل ايه؟
ام عبدالخالق:كويسس الحمدلله,بيسال عليك
عبدالخالق:انا اتصلت اقولكَ انى ان شاء الله هاجيلكم بعد بكره انا وانجي والاولاد،وتكون سارة رجعت من عند منة
ام عبدالخالق:تنوووووور ياحبيبى،بعدين عيب تتصل ده بيتكَ
عبدالخالق:عارف عارف
ام عبدالخالق:نسيت ذكريات هبلك وطفولتك هنا ولا ايه؟
عبدالخالٌق:هههههههههههه،ودي ذكريات تتنسسي

(وقعد يتكلم مع امهَ ساعة،وخلى انجي تكلمها تسلم عليها،بعدين سلم على باباه،وقفل ودخل ينأم هو وانجي)


هايدي:(جريت حضنت تامر)وحشتتتتتتتنى
تامر:وانتَي كمان يابيبي
ميرنا:(راحت تسلم على تامر،وضحكتله بدلع)ازيَـك ياقمر
تامر:انَـا كويس اوي ياسكر
هايدي:(بصت لعلى)مش تعرفنأ
تامر:اه اسف نسيت،ده على صاحبى
ميرنا:(راحت تحضنه وتسلم عليه)اهلن يا ابو على
على:(ضحكلها بخبث)اهلن ياقممممممممر
ميرنا:انا ميرنـأ بقى
هايدي:وانا هايدي
تامر:وانا تامر
على:تصدق عارفكم كلكم،ماعدا تامر
تامر وهايدي وميرنا:ههههههههههه
هايدي:تيمو تعالى ثوانى عايزاك فى حاجة
تامر:حاضضضر

(هايدي مسكته من ايده,وجريت بيه قعدت معاه فى مكان بعيد شوية)

هايدي:انت نسيت حوار سارة ولا ايه؟
تامر:لا طبعا
هايدي:امال مقولتش ليا هتعمل معاها ايه ليه؟
تامر:بفكر لسه
هايدي:وهي حرب،اعمل معاه حاجة تخنقها وخلاص
تامر:خلأص ياستى فى فكرة كده عاجبانى
هايدي:بس خلينا نبداهـا سهلة
تامر:انا كمان بفكر فى كده
هايدي:بص انا هقولك نعمل ايه وقولى رايك
تامر:(بفرحة)قووووووولي

(وهايدي وتامر قعدوا يتكلموا شوية,وبعدين على وميرنا راحوا يكملوا السهرة معاهم)



فيروز:احمد معلش ممكن طلب
احمد:اتفضـَلى
فيروز:تخرجنا
احمد:(بخنقة)اخرجكم ازاى؟
فيروز:انا مخنوقة ونفسسى اخرج
احمد:بس دلوقت الوقت متاخر
فيروز:لا متاخر ايه المغرب لسه مأذن من شويية
احمد:امممممممممم
فيروز:يلا بقى،نخرج انا وانت ومنة(بصت لسارة)وسارة
سارة:لا يأحبيبتى اخرجوا انتوأ انا هروح
ااحمد:تروحي فين؟
سارة:اروح بيتنا،كده كده انا هروح بكره مفرقتش
فيروز:(فى قمة سعادتها ان سارة ماشية،بس حاولت تظهر غير كده)لا ياقمر خليكي
سارة:لا والله يافيروز عادي
احمد:سارة مش هنخرج لو مشيتى
فيروز:(حست نفسسها ملهاش لزمة،واتخنقت اوي)خليكي بقى
سارة:طيب خلاص هقعدَ يا احمد
احمد:اوديكم فين بقى؟
(منة جت على الكلمة دي،وادت لسارة الطبق ولاحمد الطبق بتاعه،والبيبسى بتاعهم،وجريت قعدت على الكنبـة)

منة:اوبـــــــــا احنا هنخرج
احمد:تحببببببى؟
منة:اكييييييييييييد
فيروز:خلأص تمام اوووووي كده
احمد:طيب قوموا البسوأ
منة:طيب هتودينـأ فين؟
احمد:(بضحكة)مفأجاة
منة:(جريت حضنت اخوها)يخلييييييييك ليا ويخليلي مفاجاتَـك
احمد:(ضحكلها)ماشششى ياختى

(وقاموا كلهم يلبسوا،وسارة مكنتش عايزة تروح،وقعدت تقنع منة،بس منة رفضضضضضضت،وحست انها هتخنق فيروز،بس محبتش كمان تضايق منة صاحبتها)

(خبط الباب)

خالد:ينفع ادخل يا قوم
اريج:(ضحكت،واتكلمت بصوت واطي)اخوكي ده عسل
سمر:(بصتلها،واتكلمت بصوت اوطي)خودييييييه،ادخل ياخويأ
خالد:زفتة انتى
اريج:(بصتله)انتى اكيد مش بتكلمنى انا صح
خالد:(ضحكلها)لا طبعا ياباشا وانا اقدر
سمر:اه ياكلبوب،امال بتكلمنى انا
خالد:وانا ليا حد غيرك اشتمه ياحبيبتى
سمر:ربنا يخدك
اريج:هههههههههههههههههههه
خالد:(رفع حاجبه)عاجباكي الدعوة صح؟
اريج:(اتكسفت)لا مش قصدي والله
سمر:(ضربتها)يابت متخافيش من حاجة طول ما انا معاكي،قولى الصراحة
اريج:(كلمتها فى ودنها)اخرسى بدل ما الطشك قلم ينسيكي اسمك
سمر:هههههههههههههههههههههههههههههه
خالد:هي سحرتلك ولا ايه؟
سمر:(بصتله)بس ياواد انت
خالد:والله لاربيكي بس لمأ البنت تمشششى
اريج:اسبهالك
خالد:ياريييييييييت
سمر:يابت ده انا صاحبتـك
اريج:وهو اخوكي،وحقه يبهدلكَ
خالد:ظهر الحق وزهق الباطل
اريج:هههههههههههههههههه
سمر:هربيكم ياعيال انتم
خالد:طيب هقول الكلمة اللى جاي اقولهـَا واخلص
سمر:قول ياباشـأ
خالد:ماما بتقول لكم ايها القوم انزلوا وكلوأ
سمر:احلف احلف احلف
خالد:مالك مستغربة ليه؟
سمر:ماما قالت ايها القوم؟
اريج:ههههههههههههههه،قسما بالله انتى عبيطة
خالد:لولا ان اريج هنا،كنت لطشتك قلم ينسيكي اسمك
اريج:(بصت لسمر علشان ده نفس الكلام اللى قالته ليها)هههههههههههههههههههههه
سمر:(غمزت لاريج)الله يسهله
خالد:مش فاهم
اريج:(بصت لسمر جامد)لا ميهمكش
خالد:طيب تعالوا بقى علشان الاكل هيبرد
سمر:حاضر
خالد:يلا سلام بقى
سمر واريج:سلاااااااام

(وسمر واريج قعدوا يضحكوأ بصوت عالى عالموقف اللى حصل،وبعدين نزلوا علشان يقعدوا يأكلوا مع خالد ومامته)


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 4:51 pm

(طلع بيته وهو فى قمة سعادته،وهو بيفتح الباب قعد يجري ويتنطط،ويضحك بصوت عالى،اخته جريت عليه علشان تشوفه)

ربا:(مبسوطة علشان اخوها مبسوط)ياواد يا رايييييييييق
محمد:(حضنها)مبسسسسسسسسسسوط مبسسسسسسسسسسسسوط مبسسسسسسسسسسسوط
ربا:(ضحكتله،وخدته من ايده ،وقعدوا عالكنبة)يارب على طوووووووووول،بس ليه؟
محمد:سامر رجع يكلمنى تانى
ربا:بجد؟
محمد:اه واللهَ
ربا:يااااااااااه اخيرأ يابنى
محمد:على رايييييييييييييييييك
ربا:طيب وهو لسه زي ما هو بيشرب سجاير؟
محمد:لا يابنتـــــــــــــــــــى طبعا،اخوكي تاثيره فعال
ربا:(ضحكت جامد)الله عليك يامـــــــــــــــدو
محمد:انا وهو قعدنـــــــأ فى المطعم نرغي بالساعات،بجد كان وحشنى
ربا:ياحبيبى ربنا يخليكم لبعض
محمد:امييييييييييييييييييييييييييين
ربا:علشان كده اتاخرت؟
محمد:ايوة ياختى؟
ربا:(قامت وقفت قدامه)مش تتصل تقول
محمد:(ضحك لحد ما بانت اسنانه)اوه نسييييييييت
ربا:ماششى علشان مبسوط مش هنكد عليك
محمد:وانا بقى قررت ابسطك
ربا:مش فاهمة؟
محمد:قومي البسى هعزمك على العشاء فى مطعم
ربا:(نطت زي الاطفـال)بجد
محمد:كدب عليكي اللى قالك انك 25 سنة
ربا:هههههههههههههههههههه
محمد:يلا قومي البسسسى بجد قبل ما اغير وارجع فى كلامي
ربا:(جريت بسرعة)لا هلبسسسسسسس بسرعة اهو

(وجريت ربا علشان تلبس،ومحمد قعد مستنياها)

ام احمد:انـأ مش مصدقــــــــــة نفسسسى
ابو احمد:لا صدقـــــــــــى
ام احمد:ياااااااااه اخيرأ بقـََي
ابو احمد:وحششششششتك؟
ام احمد:بس ياراجل احنا كبرنأ على الحاجات دي
ابو احمد:لا انا فى عز شبابى ،لو هتقولي كبرنأ هتجوز عليكي
ام احمد:ههههههههههههههههه،لا خلاص لا كبرنأ ولا حاجة
ابو احمد:ابقـَـَى قولي للعيـَال علشان هيفرحوا،ولا ايه؟
ام احمد:وده سؤال؟
ابو احمد:خايف الغربة تكون خلتهم ينسونى
ام احمد:مش ولادنا اللى يعملوا كده
ابو احمد:عرفتى تربـَى والله
ام احمد:ما انا عارفة
ابو احمد:هههههههههههه،ماششى ياستى
ام احمد:بعدين ايه غربة والكلام الكبير ده،انت بقالك سنتين بس؟
ابو احمد:والله حأسس انى كنت ميـت
ام احمد:(عينها دمعت)بعد الشر عنـَك
ابو احمد:خايفة عليا؟
ام احمد:اسئلتك النهاردة كترت
ابو احمد:حقـــــــى يابت
ام احمد:بت ايه بعد السن ده كله،اسمها ست بقى
ابو احمد:ههههههههههههه،ده انتى تؤمري يا احسن ست شافتهـَا عيونى
ام احمد:ياخوفــــــــى منك؟
ابو احمد:ليه؟
ام احمد:حقك تقول يا احسن ست شافتها عيونك,دلوقت تلاقيك لبست نظارة ومش شايف كويسس
ابو احمد:ههههههههههههههههه،ضحكتيينى
ام احمد:اعيشش واضحكك ياحبيبى

(اتكلموا شوية،بعدين هما ال2 قفلوا)

(خبط على اودتها،ودخل ،باس ايدها وقعد جنبها)

احمد:امي ثم امي لحد اخر يوم فى عمرررررررررري
احمد:يخليك ليـا يا حمادة
احمد:اولا صباح الخير بمأ انك لسه صاحية
ام احمد:صباح الجمال
احمد:ثانيا انتم ليه عاجبكم دلع حمادة ده؟
ام احمد:(بضحك)ليه من غيري قاله ليك؟
احمد:فيروز
ام احمد:وفيروز كلمتك امتى؟
احمد:فيروز تحتَ يا حبيبتى
ام احمد:طيب مش تقولولي
احمد:محبنأش نزعجك ،بعدين هي لسه جاية من شوية اصلا
ام احمد:كويس،الحق انزل اسلم عليها
احمد:حبيبتى انا بس كنت جاي اخد اذنـَك اني اخرجهم
ام احمد:ياحبيبى انت راجل دلوقت،جاي تستاّذن مني
احمد:طبعا يا امي،انأ ابنَـك مهما كبرت او صغرت,بس لما اتجوز بقى هبقى استأذن من مرأتى
ام احمد:هههههههههههههه
احمد:بعد اذنـك بردوأ
ام احمد:ما دام سارة هتبقى مرأتَك انا معنديش مانع
احمد:(ابتسم)امييييييييين يارب
ام احمد:يا واد احترم نفسـك شوية
احمد:الله بقى ياماما متكسفنيييييييش
ام احمد:معرفتش اربى
احمد:مش غلطتى بقى انتى جاية تندمي دلوقتَ
ام احمد:ههههههههههههه،طيب ياخويـأ
احمد:تعالى بقى سلمى علي فيروز علشان نلحق نخرج
ام احمد: اوك ياحبيبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
sara_110
شملولة مصحصحة
sara_110


عدد الرسائل : 131
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : مكسوفة
المهنة : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Studen10
دعائك ربنا يكرمك : رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 FP_05
السٌّمعَة : 0
نقاط : 11415
تاريخ التسجيل : 03/12/2008

رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رفيــــــــق عمـــــــــــــري   رفيــــــــق عمـــــــــــــري - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 4:24 pm

(نزلوا هما ال2 سوا)

احمد:يلا يا جماعـَة اسمع تصقيفة تهز البيت لمامتى
سارة ومنة:سباعية ابتدي،تن تن تن تن تن تن تن ،اهلا اهلا بست الكل
ام احمد:هههههههههههههههههه،ياعيال ياعبيطة
فيروز:(جريت عليها)عمـتو حبيبتى
ام احمد:(حضنتها)ازيـَك يافوفو ياعســـــــل
فيروز:انا تمام
ام احمد:معلش والله كنت نايمَـة،منزلتش ليكي على طول
فيروز:(بدلع)ولا يهَـمك ياحبيبتى
ام احمد:سوسو ياسوسو
سارة:(بضحك)طنطي يا طنطي
فيروز:(اتضايقت بس حأولت متبينش،وعرفت ان سارة محبوبة فى البيت كله)تعالي يا عمتو اقعدي معانـَا شوية
احمد:فيروز كده هنتاخر
فيروز:خلاص بقى ياعمتَـو،لمأ نرجع ان شـأء الله اقعد معاكي
ام احمد:اوك ياحبيبتى،هستنأكي ان شاء الله
فيروز:(راحت باست عمتها)سلام ياعمتَـو
ام احمد:سلام ياحبيبتى
منة:(جات من اودتها)انا جيييييييييييت
احمد:صباح الازعاج بقى ابتدينـَا
فيروز:ههههههههههههههههههه
منة:(نزلت سلمت على امهـَا،وباستها)سلام ياماميتو ياعسـَل
ام احمد:سلام يامنمون ياسكر
سارة:(راحت تسلم علي ام احمد بابتسأمَـة)مع السلامََـة يا طنط
ام احمد:سلامَ يأقمَـرتى

(كلهم خرجوا مع احمد،وكالعادة احمد فتح لكل واحدة الباب،منة ركبت قدام جنبَ احمد،وسارة وفيروز وراء جنبَ بعض)

احمد:تسمعــــوا ايه ياجدعـان
فيروز:حاجة لعمرو ديـََـأب
احمد:مش حاطط عندي فى العربية الصراحة،لانى مش بسمع له كتير
فيروز:ليه بس ده اغانيــــــــه رومانسََـية
احمد:معلش بقى
منة:شغـَل ماهر زين اذا سمحت
احمد:(بصلها)ولو مسمحتـَش
منة:هكسر العربية على دماغـَك
احمد:(ضحك جامد اوي)يخرب بيت شـَرك ياشيخَة
منة:اختكَ بقى
احمد:هعديهـَالك
منة:(غمزتله)تعيش وتعديلى
فيروز:طيب ممكن طلب يا احمد؟
احمد:اكيد
فيروز:شغـَل اغنيية ماهر زين الرومأنسـَية دي
احمد:حـــــاضر يا فيروز
سارة:بتَ يامنة
منة:ايون؟
سارة:موبايلى معاكي؟
منة:اوبــــــأ انا نسيته فى البيت
سارة:ياغبية يعنى اعمل فيكي ايه دلوقت؟
منة:معلـش بقى لو احتجتى تتكلمَـي اتصلى من عندي
سارة:مش كده،بس انا خايفة ماما تتصل وتقلق عليا

(احمد وقف العربية فجاة)

منة:وقف العربية وراح فين ده؟
فيروز:ممكن يكون هيشتري حاجة
منة:يعنى ما احنا لسه جنب البيت،لازم يشتري دلوقت؟
فيروز:مش عارفة واللهَ

(بعد 5 دقايق،احمد جه،وفتح العربية ودخل)

منة:كنت فين حضرتك؟

(احمد مد ايده لسارة،واداها الموبايل بتاعهـأ)

احمد:زي ما حضـَرتك شوفتى
سارة:شكرأ بجد يا احمد ربنَـا يخليييييييييك
فيروز:(كانت نفسها تقتل سارة)كويسس علشان مامتك بقى متقلقش عليكي
منة:(حطت ايدها على كتف اخوها،وابتسمتله)اخويـأ جنتل
احمد:(بصوت واطي)من يومـَـي

(بعدين شغل الاغنية،ومشششى بالعربية،وكلهم متشوقين يعرفوأ هما رايحين فين)


راحوا على محطة القطر علشان يركبوا،ودخلوا علشان يقعدوا،وللأسف كانت التذاكر بعيدة عن بعض،كل واحد فيهم هيقعد فى مكان,وفى الكرسى اللى كان جنب اية
كان فى ولد


اية:طيب ياجماعة روحوا بقي شوفوا امكانكم فين
يوسف:قومي من هنـأ
اية:ليه يعنى؟
يوسف:قومَـي بس اقعدي فى الكرسى اللى قدامي ده
اية:بس ده الكرسى بتاعك
يوسف:(اتكلم بصوت واطي شوية)اقعدي هناك،علشان فى ولد قاعد هنا مينفعش تقعدي جنبه
اية:(بابتسـَامة)شكرأ بجد يايوسف
يوسف:العفو يابنتـَى

(اية راحت قعدت على الكرسسي،وابتسمت علي رجولة يوسف،وبدأ مشوار القطر الطويل)


سمر:جعانة جعانة جعانة
خالد:ياعبيطة ما الاكل قدامَـك مأ تاكلى
ام خالد:لا ما هي بتجهز نفسهـَا علشان تبدأ تقضى على الاكل
سمر:ماما يافهمـَـأنى
خالد:عيلة مقرفـَـة
سمر:(جابت معلقة جنبها ورمتها على خالد)اخرس
خالد:ياكلبـَة وجعتنى،لولا انى باكلَ كنت مسكتـَك بهدلتـَك
اريج:ايه يابنتى انتى ما تسكتى خلى الواحد ياكل براحته
سمر:(ضربتها بمعلقة تانية)اخرسى انتى كمان
ام خالد:(مسكت شعر سمر،وشدتها منه)اظن تخرسى انتى بقى
اريج وخالد:(فى صوت واحد)هههههههههههههههههههههههه
سمر:ماشششى ياخالد انت واريج
خالد:سمسم ياسمسم
سمر:عايز ايه وخلص علشان اكل براحتى؟
خالد:منفسكيش فى حاجـَة؟
سمر:تصدق نفسسسى فى حاجات
خالد:ياطماعة قولت حاجة واحدة بس
سمر:امممممممممممم
خالد:ايون ايون ايون؟
سمر:نفسسسى فى ايس كريم من ماك(ماكدونلد
خالد:شطـََـورة ياسمسم
سمر:عايز ايه بردوا؟
خالد:لا بعدين بقى
سمر:يعنى اقوم افتحلك دماغك دلوقت
اريج وام خالد:هههههههههههههههههه
خالد:والله بتضحكوا
اريج:(اتكسفت)مش قصدنـأ
خالد:لا انا مزعلتش على فكرة
سمر:طز فيك اصلا
خالد:يابت اسكتى شوية،مبتتعبيش
سمر:واتعب من ايه بس؟
خالد:من اذيـَة الناس
سمر:ده انا كده بساعدهم
اريج:(بصتلها جامد)بتساعدينا ازاى؟
سمر:بخليكوا تزهقوا،ويبقى مصيركم الانتحار,وكده ابقى بقلل الكثافة السكانية
ام خالد وسمر وخالد واريج:ههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
 
رفيــــــــق عمـــــــــــــري
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شملولة :: الفئة الأولى :: قصص وروايات-
انتقل الى: